Aah, dank je! Heb dit op de een of andere manier een beetje gemist
Helemaal mee eens! Ik ben het laatst ook weer eens gaan kijken. Maar hoe de vrouw wordt neergezet kan echt niet meer in deze tijd. Simpele wezens die er alleen maar lekker horen uit te zien.
Ik ben nu voor de derde keer aan Outlander begonnen omdat iedereen het blijft aanraden, maar ik vind het wederom niks.
Het komt op mij over als een slechte verfilming van zo’n Bouquetreeks roman Volgens bepaalde vrienden is dit heiligschennis, maar ik snap niet waarom deze serie altijd wordt genoemd als kwaliteitsserie.
Haha dat snap ik wel! De boeken zijn soms nog wel een tikkeltje erger. Het is alleen wel een (boeken)serie in een totaal andere wereld wat, vind ik dan, meeslepend genoeg is neergezet. Een beetje zoals met Harry Potter of Lord of the Rings, een andere fantasy wereld waar je dan in verdwijnt. Dat maakt het leuk vind ik.
Stranger things:
Ben ik de enige die door die hele Kate Bush hype de uiteindelijke scene nogal underwhelming vond? :’)
Ah ja! Dan ligt het dus niet aan mij De setting vind ik wel leuk hoor, maar ik heb er verder totaal geen klik mee. Romantiek en erotiek hoeft van mij sowieso niet zo in dit genre. De Harry Potter-serie en de werken van Terry Pratchett vind ik bijvoorbeeld heel tof.
Ik vond het één van de beste scenes van de reeks. Kippenvel! Maar ik heb bewust niet te veel gevolgd op sociale media over de serie, dus ik was niet op de hoogte.
Ik had dit zo erg met Californication. Was altijd al om te kotsen eigenlijk maar zag met nu terugkijken zoveel meer vreselijks
Dat scheelt wel denk ik! Ik had geen specifieke spoilers gelezen maar wel over dat nummer en het was me al opgevallen dat ze daar in 1 van die afleveringen naar luisterde dus toen had ik de link al gauw gelegd
Door wie? Haha het is idd echt precies wat je beschrijft en daarom ook vermakelijk (als ik me verveel en met m’n ma of een vriendin wat dramatisch-historisch wil bekijken). Maar nooit dat het echt bejubeld is voor de dialogen of diepgaande metaforen toch?
Ik heb de scène gezien vóór die hype social media langs ging, dus nee haha. Vond de scène echt heeeel tof.
Ik hoop dat je er ergens aan kan komen want het is zo zo zo zo tof, echt mijn all time favoriete serie. Heel raar ook dat het nergens te streamen is in Nederland.
Vrienden en kennissen zijn er lyrisch over, en volgens mij heeft Outlander ook prijzen en nominaties voor Emmy’s en andere bekende prijzen. Vandaar dat mijn verwachtingen hoog waren Maar het is dus gewoon hersenloos vermaak. Soms is dat heel ontspannend (ik heb laatst alles van Costa! teruggekeken)!
Ik kijk below deck Mediterranean en een Russische kok loopt te verkondigen dat ze van Putin houdt (en niet wil dat mannen elkaar zoenen etc ). Was in die tijd al extreem maar nu helemaal bizar om te zien
Iemand al de serie Grond gezien? Staat op Netflix. Tot nu toe vind ik het erg grappig! Het is beetje dramady denk ik.
Laatst ook moeder ik wil bij de revue gezien (dvd). De eerste aflevering is wat saai, maar daarna wordt het beter en is het leuk.
Edit: het is geen dramady maar tragikomische.
Heeft iemand Keep sweet pray and obey gezien? Staat op Netflix. Eerst dacht ik dat een documentaire van 4 afleveringen misschien wat veel zou zijn maar voor mijn gevoel was het zelfs aan de korte kant. Heel mooi gebracht ook met persoonlijke verhalen en homevideo. eng dat 1 persoon zoveel macht heeft over zo’n
grote groep mensen.
Ik miste wel heel erg het verhaal van de vervolging van andere mannen die met minderjarige meisjes waren getrouwd. Nu ging het alleen over Warren Jeffs.
Toevalig heb ik jaren geleden het boek van Elissa Wall gelezen. Bijzonder om er nu ook echt beelden bij te zien en gezichten achter die verhalen. Zo bizar idd wat voor macht die man had en nog steeds heeft ondanks alles. Was trouwens wel verbaasd dat er zoveel filmmateriaal was.
Ga deze nu net kijken!
Iemand al begonnen aan het nieuwe seizoen Peaky Blinders? Ik heb nu 2 afleveringen gezien en vind het wel weer goed! Wel wat politieker en duisterder ofzo maar vind het wel als een natuurlijke overgang voelen
Ja ik was wel eerst begonnen bij de laatste aflevering van seizoen 5, kreeg daar weer zo een buikpijn van toen het mislukte!
Vind het idd wel een andere toon hebben, alsof Thomas nu echt doordraait. Goeie muziek weer.
Ook raar omdat de actrice die Polly speelde, is overleden