Serietopic #4

Ahhh weer een jaar wachten op een nieuw seizoen greys anatomy.
Ik vond het einde goed.

3 likes

Heb ik gekeken! Heel flauwe humor, maar wel leuk. Snap alleen niet zo goed waarom het een serie is ipv een film.

Tabula Rasa is ook een aanrader!

7 likes

Een jaar? Het begint toch in oktober altijd

Ja klopt maar ik kijk niet via Amerika.

3 likes

Waar heb je het gekeken? Ik keek het altijd via een bepaalde website maar die is offline gehaald. Ik moet nog de laatste vier afleveringen van dit seizoen

4 likes

Disney +

Morgen staat het tweede seizoen van Only Murders in the Building op Disney+. Vond het eerste seizoen verrassend leuk dus zin in!

10 likes

Ik ben echt helemaal verslaafd aan prison break

6 likes

Omg succession is zon topserie, ben net klaar maar ik kan echt NIET wachten op seizoen 4 :dizzy_face:

11 likes

En die tank is de laatste aflevering gebruikt voor de scenes met Lalo

Deze Twitter thread is geweldig!

4 likes

Die is zo creeeepy!
Wel sterk ja

2 likes

Ik vond het met al die flashbacks echt lijken alsof het de allerlaatste aflevering ooit was haha

2 likes

Ja true! Later zag ik dat het e400 was.

1 like

Voor de Selling Sunset kijkers (ik heb pas net de reünie eindelijk bekeken).

Favoriet:

• Christine
  • Maya
  • Mary
  • Heather
  • Amanza
  • Chelsea
  • Chrishell
  • Emma
  • Davina
  • Jason/Brett
  • Anders?

0 stemmers

Kutst:

• Christine
  • Mary
  • Maya
  • Chrishelle
  • Davina
  • Emma
  • Amanza
  • Chelsea
  • Heather

0 stemmers

1 like

Redelijk oude serie, maar hebben jullie ā€œBand of Brothersā€ gezien? Ik heb nu de eerste aflevering gezien en vraag me af of ik moet doorzetten. Moest erg wennen aan ā€œRossā€ in zijn rol.

6 likes

Omfg JA doorzetten. Mijn WOII-ofiel vader kan deze serie als een van de weinige wel kijken omdat hij gewoon klopt (op details als uniformen, geweren blabla). Ik heb ā€˜m zonder grappen zeker al 10+ keer gezien :upside_down_face:

12 likes

Love alle drama die Christine veroorzaakt :laughing:

3 likes

Ik zit naar ā€˜Derry girls’ te kijken, awesome serie!

14 likes

Echt he, ik denk dat ze in de komende seizoenen niet meer meedoet (?) en heb er zoveel minder zin in.

1 like