Ja muziek is echt top weer inderdaad!
En ja zo sneu ): vond wel dat ze het ‘goed’ opgelost hadden, en ook mooi met het einde zo zonder de standaardmuziek
Ja muziek is echt top weer inderdaad!
En ja zo sneu ): vond wel dat ze het ‘goed’ opgelost hadden, en ook mooi met het einde zo zonder de standaardmuziek
Dit had ik ook! Had wel 8 afleveringen kunnen zijn. Ik herinner de Oprah aflevering nog, maar dat was dus allemaal een PR stunt.
Vond de timeline ook heel verwarrend. En ik heb nog zoveel vragen. Ga vanavond een Wiki deepdive doen.
@Lorelai gaat het boek dieper of is het allemaal hetzelfde als de docu.
Ohhhh ik was helemaal vergeten dat het nieuwe seizoen er alweer was, ik ga gauw kijken
Iemand Skruk gekeken op Netflix? Ik vind het wel leuk tot nu toe. Deense serie over een vrouw (vruchtbaarheidsarts) die zichzelf dronken insemineert met de sperma van haar ex. Speelt zich ook af in een vruchtbaarheidskliniek. Sowieso love Deense series, vrouw doet me een beetje denken aan Rita.
Die kamer ook in die tempel. Ik werd er misselijk van
Het is heel lang geleden dat ik het heb gelezen dus kan me niet alles herinneren, maar ik denk dat het boek niet per se iets toevoegt. Alleen wel veel meer details over wat ze allemaal had meegemaakt in haar gedwongen huwelijk en hoe het daarna met haar ging
Ik vind het nieuwe seizoen van Peaky Blinders echt heel nice!!! Vind Stranger Things echt akelig en eng, heb het net afgezet
Hoe ver ben je gekomen met ST? Eerste aflevering (of eerste twee) zijn wel echt enger dan de rest!
We hebben 3 afleveringen gezien! Gaan het nog wel verder kijken maar misschien gewoon als het licht is haha ik ben een watje
Peaky Blinders, zit er weer helemaal in. Net aflevering drie gezien.
Het einde, maaaaaan zo zielig. Heb zo hard gejankt
Omg ben net klaar met de laatste aflevering van Peaky Blinders Wat een intens seizoen en dat einde
. Nooit meer nu
Pff moet echt even bijkomen
Omg wist niet dat peaky weer zou beginnen. Wel ff inkomen
Ik heb de nieuwe borgen af. Ik vond hem weer ijzersterk!
Ik heb net de laatste aflevering van Pistol gezien, over de Sex Pistols. Goede serie!
Ik oookkk zo jammer dat het weer voorbij is 🥹
Er komt een sequel van GoT over Jon Snow!
Ik zie net The Summer I Turned Pretty op prime staan, van de boekenreeks. Ben stiekem wel benieuwd.
Ik kan trouwens echt niet stoppen met huilen tijdens het kijken van This is Us, ben nu bij de 3de laatste aflevering (heb heel seizoen 5 overgeslagen zag ik net haha. heb niet het idee dat ik iets heb gemist?)
Seizoen 5 was redelijk saai, voor this is is begrippen dan.
vooral veel Randall en politiek volgens mij uit mijn hoofd
Er schijnt nog een film te komen!
Ik ook! Jammer dat het zo’n kort seizoen was. Zouden ze er nog meer gaan maken?