Omg dit vond ik al van seizoen 3, maar dan kan ik 5 ook wel skippen denk ik (wil het toch wel afkijken hahaha)
Volgende week komt het derde seizoen van The Umbrella Academy uit. Ik ben heel benieuwd hoe ze de transitie van Vanya naar Victor (Elliot Page) hebben geĂŻntegreerd in het verhaal. En verder hoop ik dat Klaus uit de put van comic relief wordt gehaald.
Ik ben ook echt benieuwd! Is echt een van mijn favoriete series. Misschien dat ze wel doen dat ze door het tijdreizen een man is geworden? Net zoals Five dan een kind is in plaats van volwassen. Nouja misschien is dat ook raar maar leek me een makkelijke oplossing
Vraag over Twee zomers:
Ik snap iets niet. Romee moet toch geweten hebben dat Jens van Peter was en niet van Luc? Ze was er zelf bij toen Saskia een zwangerschapstest deed en deze dus positief was. Maar Romee reageerde heel emotioneel/verbaasd toen er verteld werd dat Jens van Peter is. Ik snap het niet haha
Maar Romee wist niet met wie Saskia seks had gehad en toen ze vroeg âweet je wie de vader isâ oid antwoordde Saskia niet. Ik denk dat toen vrij snel uitkwam dat ze met Jens seks had gehad en dat romee dan maar aannam dat het van hem was ofzo?
Heeft er iemand Yellowjackets gezien?
Samenvatting
Whatâs up met die groep kanibaalachtige mensen? Speelt dit een grote rol in het verhaal? En is dit heel creepy en bloederig?
Ben je bij de eerste aflevering of heb je alles al gezien want anders zou ik even verder kijken
Het is hier en daar wel wat bloederig maar ik vond dat zelf wel meevallen
De geniale vriendin seizoen 3 staat nu op npoplus en anders elke vrijdag een aflevering.
spoiler peaky blinders
Cillian Murphy geeft update over zijn betrokkenheid bij de 'Peaky Blinders'-film - MovieMeter.nl
Er gaan geruchten over een filmâŚ
Oh vanochtend de laatste Stranger Things gezien, meine guuuute. Ben echt benieuwd naar de laatste 2 binnenkort. Vond dit wel een toffe wending
Ik kijk nu the staircase op HBO. Gebaseerd op het echte verhaal van Michael Peterson die zegt zijn vrouw dood onderaan de trap te hebben gevonden. De politie gelooft dit niet en hij wordt uiteindelijk aangeklaagd voor moord.
Hele goede serie! Zet je echt aan het denken, maar wordt er af en toe wel helemaal naar van. Meer mensen hier die deze serie hebben gezien? Anders zeker een aanrader!
Oh man het nieuwe seizoen van The Boys is echt weer smullen. Zo jammer dat ze een aflevering per week doen.
Hoop wel echt dat Soldier Boy Homelander op zijn minst zijn krachten ontneemt. Ben wel een beetje klaar met hem haha. Maar Soldier Boy is een leuke nieuwe factor. En Jensen Ackles
Woah Peaky Blinders was weer goed, in 2 dagen uitgekeken Ben wel benieuwd naar die film want dit is toch wel weer een beetje een open einde. Het voelde iig nog niet klaar.
Heb in een week tijd alle 4 de seizoenen van Stranger Things gekeken en ben echt een beetje obsessed. Kan ook echt niet wachten tot 1 juli
Voor de Better call Saul kijkers: Ik zag op insta hoe de olie scène met Nacho is opgenomen, vond ik wel interessant om te zien!
https://www.instagram.com/p/CfCIZOjlPep/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Nja geen serie maar wel een docu op netflix over de Gladbach gijzeling.
Nou ik viel echt van de ene in de andere verbazing de volle 1,5 uur lang. En nu nog steeds na het gekeken te hebben denk ik alleen maar âwtfâ.
Ik ben benieuwd naar man vs. bee.
Vond echt alle personages uit twee zomers onsympathiek.
Yes gezien. Ik vond het interessant maar wel een beetje langdradig. Daarnaast werd er soms wel veel afgeweken van het verhaal (bv veel over de levens van zijn kinderen zonder dat het echt duidelijk werd waarom dat nou van belang was).
Ik vond het verhaal zelf de moeite waard maar de uitwerking niet zo
Iemand al begonnen met het nieuwe seizoen Umbrella Academy? Ik vond seizoen 1 echt fantastisch, seizoen 2 duurde het tot ongeveer de laatste aflevering voor ik er weer in zat dus ik vrees een beetje voor dit seizoen