Serietopic #4

Had hetzelfde als jij, was ook een beetje huiverig. Maar heb gisteren de eerste aflevering gekeken en vond die in ieder geval weer als vanouds. Maar dus geen idee over de rest van het seizoen nog

2 likes

Ik dacht zelf de uitspraak van de rechtbank dat de zaak geseponeerd werd, maar zeker weet ik het niet.

2 likes

Ja normaal vind ik Vlaamse series echt leuk om te kijken maar vond hier echt niks aan.

2 likes

Ik vond het in het begin zó onduidelijk wie wie was. Niet goed gecast of uitgelegd/in beeld gebracht.

6 likes

Omg ja zelfs in de laatste aflevering moest ik
soms nog nadenken welk personage wie was, heel vervelend.

Beau Sejour !!
De Twaalf
13 geboden
De dag

Andere afrader: over water, vond echt geen een karakter daarin sympathiek

3 likes

Ik ben gisteravond begonnen met The summer I turned pretty en vind 'm echt heel leuk!

3 likes

Ik ben begonnen aan De Verhulstjes en omg wat hilarisch :rofl:

6 likes

Heeft er iemand Mr. Corman gezien op Apple TV? Ik kom er niet bepaald in en overweeg om gewoon te stoppen met de serie maar wellicht kan iemand me nog vertellen dat het beter wordt :sweat_smile: (heb 4 afleveringen gekeken nu)

Ahhh weer een jaar wachten op een nieuw seizoen greys anatomy.
Ik vond het einde goed.

3 likes

Heb ik gekeken! Heel flauwe humor, maar wel leuk. Snap alleen niet zo goed waarom het een serie is ipv een film.

Tabula Rasa is ook een aanrader!

7 likes

Een jaar? Het begint toch in oktober altijd

Ja klopt maar ik kijk niet via Amerika.

3 likes

Waar heb je het gekeken? Ik keek het altijd via een bepaalde website maar die is offline gehaald. Ik moet nog de laatste vier afleveringen van dit seizoen

4 likes

Disney +

Morgen staat het tweede seizoen van Only Murders in the Building op Disney+. Vond het eerste seizoen verrassend leuk dus zin in!

10 likes

Ik ben echt helemaal verslaafd aan prison break

6 likes

Omg succession is zon topserie, ben net klaar maar ik kan echt NIET wachten op seizoen 4 :dizzy_face:

11 likes

En die tank is de laatste aflevering gebruikt voor de scenes met Lalo

Deze Twitter thread is geweldig!

4 likes