Die is zo creeeepy!
Wel sterk ja
Ik vond het met al die flashbacks echt lijken alsof het de allerlaatste aflevering ooit was haha
Ja true! Later zag ik dat het e400 was.
Voor de Selling Sunset kijkers (ik heb pas net de reünie eindelijk bekeken).
Favoriet:
- Christine
- Maya
- Mary
- Heather
- Amanza
- Chelsea
- Chrishell
- Emma
- Davina
- Jason/Brett
- Anders?
0 stemmers
Kutst:
- Christine
- Mary
- Maya
- Chrishelle
- Davina
- Emma
- Amanza
- Chelsea
- Heather
0 stemmers
Redelijk oude serie, maar hebben jullie “Band of Brothers” gezien? Ik heb nu de eerste aflevering gezien en vraag me af of ik moet doorzetten. Moest erg wennen aan “Ross” in zijn rol.
Omfg JA doorzetten. Mijn WOII-ofiel vader kan deze serie als een van de weinige wel kijken omdat hij gewoon klopt (op details als uniformen, geweren blabla). Ik heb ‘m zonder grappen zeker al 10+ keer gezien
Love alle drama die Christine veroorzaakt
Ik zit naar ‘Derry girls’ te kijken, awesome serie!
Echt he, ik denk dat ze in de komende seizoenen niet meer meedoet (?) en heb er zoveel minder zin in.
Oh neee zij maakt echt de serie met dat gebitch, en die outfits ook, geweldig. Wie zou dan de ‘slechterik’ worden?
Ja doorzetten. David Schwimmer zit voornamelijk in de eerste aflevering, daarna zie je hem niet veel meer.
Romain!!! That girl. She is like a fucking snake.
En Hella Huizinga. Die is bevriend van Mascha van Beautygloss. Ze organiseert feesten.
Ik heb The Landscapers (HBO) gekeken en vond het erg goed. Wel kort, maar vier afleveringen.
Nou zeg dat. Niet normaal. Ik ken dus alleen die Maria, hella en die rechter is volgens mij van universal nails?
Oeh dat weet ik niet. Ik heb de eerste paar afleveringen van seizoen 1 nog maar gekeken.
die hella deed toch de beutygloss party?
Ja en heeft ook ooit meegedaan aan temptation island
oh wow