Serietopic #4

Die is zo creeeepy!
Wel sterk ja

2 likes

Ik vond het met al die flashbacks echt lijken alsof het de allerlaatste aflevering ooit was haha

2 likes

Ja true! Later zag ik dat het e400 was.

1 like

Voor de Selling Sunset kijkers (ik heb pas net de reünie eindelijk bekeken).

Favoriet:

• Christine
  • Maya
  • Mary
  • Heather
  • Amanza
  • Chelsea
  • Chrishell
  • Emma
  • Davina
  • Jason/Brett
  • Anders?

0 stemmers

Kutst:

• Christine
  • Mary
  • Maya
  • Chrishelle
  • Davina
  • Emma
  • Amanza
  • Chelsea
  • Heather

0 stemmers

1 like

Redelijk oude serie, maar hebben jullie “Band of Brothers” gezien? Ik heb nu de eerste aflevering gezien en vraag me af of ik moet doorzetten. Moest erg wennen aan “Ross” in zijn rol.

6 likes

Omfg JA doorzetten. Mijn WOII-ofiel vader kan deze serie als een van de weinige wel kijken omdat hij gewoon klopt (op details als uniformen, geweren blabla). Ik heb ‘m zonder grappen zeker al 10+ keer gezien :upside_down_face:

12 likes

Love alle drama die Christine veroorzaakt :laughing:

3 likes

Ik zit naar ‘Derry girls’ te kijken, awesome serie!

14 likes

Echt he, ik denk dat ze in de komende seizoenen niet meer meedoet (?) en heb er zoveel minder zin in.

1 like

Oh neee zij maakt echt de serie met dat gebitch, en die outfits ook, geweldig. Wie zou dan de ‘slechterik’ worden?

1 like

Ja doorzetten. David Schwimmer zit voornamelijk in de eerste aflevering, daarna zie je hem niet veel meer.

1 like

Romain!!! That girl. She is like a fucking snake.

1 like

Binnenkort op Videoland. Ken ze alleen niet allemaal?

3 likes

En Hella Huizinga. Die is bevriend van Mascha van Beautygloss. Ze organiseert feesten.

Ik heb The Landscapers (HBO) gekeken en vond het erg goed. Wel kort, maar vier afleveringen.

1 like

Nou zeg dat. Niet normaal. Ik ken dus alleen die Maria, hella en die rechter is volgens mij van universal nails?

1 like

Oeh dat weet ik niet. Ik heb de eerste paar afleveringen van seizoen 1 nog maar gekeken.

1 like

die hella deed toch de beutygloss party?

2 likes

Ja en heeft ook ooit meegedaan aan temptation island
image

10 likes

oh wow

1 like