heee, je bent terug!
Heeft iemand The White Lotus op HBO gezien? Vond het een euh… bijzondere serie en zat af en toe echt in shock te kijken. Er komt een tweede seizoen met een andere cast las ik.
Ja! Ik had geen verwachtingen en vond het echt verrassend leuk door al die irritante personages. Vooral die man van dat net getrouwde koppel vond ik walgelijk. Ik had het toevallig vd week ook weer opgezet om opnieuw te gaan kijken.
Ja ik vond The White Lotus echt helemaal geweldig, ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen
Heeft iemand aanraders voor Amazon prime? The boys en Fleabag al gezien.
Edit: en normal people en it’s a sin ook trouwens
The marvelous mrs. Maisel, Mad men, Normal people, The man in the high castle
I know what you did last summer, this is us, modern love, the wilds, little fires everywhere (vond ik goed)
& panic en the summer I turned pretty vond ik leuk om weg te kijken maar dat moet net je ding zijn
Little fires everywhere, zoals hierboven genoemd. Heel hard gebinged!
En nog op mijn to watch list maar goede verhalen over gehoord: Nine perfect strangers en The underground railroad.
Yessss Stranger Things!!!
Mensen hier die You Don’t Know Me hebben gezien op Netflix? Vond het wel een toffe serie maar WTF is dit open einde?
Pfff had echt een ugly cry door de laatste afl van Stranger Things hoor
Ah ik heb net de laatste aflevering van this is us gekeken😭. Wat was dit een goede serie zeg. Mooie afsluiting ook. Ze brengen alledaagse dingen echt zo realistisch en tegelijkertijd mooi in beeld.
Pff net de eennalaatste aflevering gezien van ST en moet me nu zo inhouden om niet ook de laatste te kijken haha, maar wil die bewaren voor morgen. Spannennnnd
Dachten “nog even snel” de laatste ST te kijken. 2,5 uur
Over de laatste 2 ST afleveringen inclusief enorme spoilers:
Wat een geweldig seizoen was dit en wat een epische finale. Ik ben blij dat er geen major characters dood zijn gegaan, ik neem aan dat Max in seizoen 5 uit haar coma komt.
Arme Eddie…dat is wel echt een bummer.
Ik dacht echt dat Nancy of Steve het niet zouden halen, nu is ze opeens weer in een cliffhanger met Jonathan.
En er werd wel wat gedaan met de verhaallijn dat Will Mike leuk vind maar het lijkt wel alsof ze niet durven te zeggen dat Will gewoon gay is, ik hoopte dat daar wat meer van kwam!
Net de laatste gezien van ST. Moet het even laten bezinken, was veel en vooral lang
Omg! Wat een goede finale van ST! Echt een rollercoaster.
Moest zo huilen om Max (maar dat komt toch nog wel goed verwacht ik). En Eddie zo zielig voor Dustin.
Net de finale gezien van Stranger Things en omg het was zo goed! De muziek was ook zo goed gedaan, vooral dat moment met Eddie en zijn gitaar. Op een gegeven moment vroeg ik me ook echt af hoe het allemaal nog goed moest komen, ik zat er helemaal in haha! En awwww, Joyce en Hopper samen, zo leuk!!! Had helaas wel al het gevoel dat Eddie zou sterven, dat ze geen risico’s zouden nemen met de vaste cast ofzo.
Er wordt echt al sinds aflevering 1 van seizoen 1 gehint naar dat Will gay is.
En verder, wat een epic finale. Voelde ook echt niet als 2,5 uur.
Ja gehint, maar daar blijft t tot nu toe bij.