Ja tis idd een spoiler.
Excuus, dacht dat ik het in een spoiler tag had gezet. Bericht is aangepast.
New amsterdam seizoen 4 staat op Videoland! Nu al zin innnn
Misschien is dit al eens voorbij gekomen maar wat voor genre is ST, of op welke serie lijkt het? Ik weet niet of het echt iets is.
Wat maakt het zo goed?
Avontuur/thriller/SF (en dit laatste seizoen ook horror). Wat het zo goed maakt kan ik niet beantwoorden, dat zijn een heleboel redenen.
Ik zou niet kunnen zeggen waar het op lijkt. Het staat behoorlijk op zichzelf.
Een genre is ook lastig. Het is sci-fi, coming of age, thriller, maar ook heel grappig.
Zou gewoon even de trailer van het eerste seizoen kijken, dan weet je wel of het je aanspreekt of niet.
Met smerige dingen. Vooral in seizoen 4 vind ik ze niet zo chill
Ben trots op mezelf dat ik de spoilers niet lees. Maar kan mn mentaal voorbereiden op gejank dus.
Haha same en nu zie ik er tegenop om te gaan kijken
Oehh yes ik ben bijna door chicago med heen, kan ik meteen door
Heeft er iemand hier One of us is lying gekeken? Zo ja, is het wat?
Het is vooral mysterieus. Later in de seizoenen wordt het wat spannender.
Ik vond de acteurs zo goed. Doordat het zo goed is uitgewerkt allemaal leefde ik heel erg mee. En verder nostalgie, spanning, vriendschappen, goede muziek.
Nou bij een stuk van 8 jank ik al. Waar zijn de tissues.
Thanks voor jullie reacties!
Niet zo eng dus, gister vroegen een paar kinderen in de winkel (van 7/8 jaar) naar pyjama’s van ST, toen dacht ik okay zij kijken dus ook
Ik heb echt helemaal zin om ook weer verliefd te worden door love is blind(japan)! Al mis ik soms wel wat context in hoe ze reageren, maar dat is denk ok vooral cultuur.
Ik (30) ben afgehaakt omdat ik het te eng vond hahaha. Dus die kinderen zijn wel cooler dan ik dan
De hele sfeer van de serie is heel leuk! (80s). Super goede muziek en een hele mysterieuze sfeer. Er gebeuren hele rare dingen . Kan het ook niet echt vergelijken met andere series, omdat het verhaal vrij uniek is.
Heb de serie een paar keer opnieuw moeten starten, omdat ik eerst niet door de eerste afleveringen heen kwam, maar als je even doorkijkt is het echt fantastisch!!
Edit: oja…deze serie is ook super gedetailleerd, heel veel leuke verwijzingen naar de 80s en heeel mooi kwa setting en styling. Je ziet dat hier ontzettend goed over is nagedacht.
Ja, ik was benieuwd vanwege het boek. Vond de serie een stuk leuker, kijkt wel lekker weg.
Het is niet heel eng maar wel typisch jong volwassen spannend zegmaar. Beetje pretty little liars/riverdale achtig
Ik wil ST ook leuk vinden, want ik hou van de 80s en van spannende series, maar ik kwam echt niet door de eerste afl heen… Ik vond die kinderen storend geloof ik, ik weet het niet meer precies.
Oja, ik heb me wel door Dark heen geworsteld en dat is één van mijn favoriete series
Ja dat einde vond ik echt naar
Spoilers spoilers ST spoilers
Oke ik was er dus van overtuigd dat dit het laatste seizoen was, ik weet niet waarom? Ik zat al helemaal verontwaardigd te zijn door het vreselijke open einde, maar er komt dus nog een seizoen haha. Oke.
Maar wat een toffe seizoensfinale en zo spannend! Er zaten zoveel epische momenten in, bijvoorbeeld toen eleven ineens binnen kwam toen Vecna bezig was met Max. Yessss girl. En Eddie met die gitaar was zo geweldig ook. Hoe lang zouden we moeten wachten op seizoen 5…