Serietopic #4

S1 van Selling Sunset gebinged. En het is zo heerlijk fout :smiling_face_with_three_hearts:

Jason Oppenheim lijkt op Justin Baldoni (Rafael Jane The Virgin), maar dan kleiner en zonder haar.

Maya is mijn fave. Die Davina mag wel weg van mij, wat een irritant persoon.

2 likes

Ik ben echt jaloers dat je de andere seizoenen nog niet kent haha

2 likes

Ik had vorige week voor de grap ‘Man vs bee’ op gezet, onder protest van mijn vriend en een vriendin. Maar uiteindelijk was het super entertaining eigenlijk :rofl:. Die vriendin ging ook van:’ wtf laat je mij hier naar kijken?!?’. Naar:’ Pauzeer eens ff ik moet naar de wc’ hahah

6 likes

Door alle berichten kan ik niet wachten om met het tweede gedeelte van ST te beginnen.

We zitten trouwens ook in het nieuwe seizoen van mafs Australië (videoland) weer zeeer vermakelijk haha.

2 likes

31 minuten bezig met de eerste aflevering van 't nieuwste seizoen van Peaky Blinders maar ik kan er niet inkomen. Wat doen ze opeens op die nieuwe plek?

1 like

Ik word doodgegooid met spon over deze serie. Is ‘t grappig of juist eng? Google zegt dat ‘t een mysterieuze comedy is…

Ik kom net achter het bestaan van de streamingsdienst withlove

:joy:

3 likes

Heeeel stiekem zou ik dit toch ook wel willen hebben voor de series, 12 seizoenen heartland ofzo

Beide!
Het is een “who did it?” speurtocht maar dan met veel (NY) humor met soms wat onverwachte wendingen. Hoe Riverdale ooit begon, missch heb je die weleens gezien? (maar was later niet meer leuk).

Wel vind ik Murders echt een typische herfst serie, donkere kleuren etc dus het trekt me nu niet

3 likes

Riverdale seizoen 1/2 vond ik idd leuk maar de seizoenen erna echt vreselijk. Ga wel een poging wagen!

Lol heet het niet eigenlijk white love? :joy:

2 likes

Ik drop eventjes een paar toffe series die ik onlangs gekeken heb, excuses als ze al voorbij zijn gekomen

The staircase (nf)
Shining girls (apple)
The terminal list (amazon)
Pieces of her (nf)
Anatomy of a scandal (nf)
The stranger (nf)
Stay close (nf)

3 likes

witlove

2 likes

Nee grappig juist, totaal niet eng. Soms een klein beetje spannend maar als ik als opperschijtluis hem heel relaxt kan kijken hoef je je geen zorgen te maken haha.

Edit: ff doorlezen bubbless, precies wat @Scorpiovibes zegt idd. Ben benieuwd wat je ervan vindt!

5 likes

Ik ben ook klaar met ST 4. Echt genoten.
En ik heb een enorme crush op Eddie :smiling_face_with_three_hearts: wat een geweldig personage.

5 likes

Ohhh dat einde van ST4 :scream: mijn emoties gingen echt alle kanten op.

ik vraag me wel af hoe het nu met 1/vecna zit. Is hij dood, wat stuurt de upside down aan? Is het 'de schaduw?

Ik zou het heel tof vinden als Max El gaat helpen, denk wel dat ze hulp nodig heeft namelijk. En Will misschien ook, aangezien hij nog een connectie heeft met vecna blijkbaar…

De gitaar scène van Eddie vond ik ook geweldig! En dat einde met Dustin :broken_heart:

3 likes

Ik heb ook effe gejankt haha!

Ondanks dat ik Eddie helemaal niet zo’n leuk personage vond, maar die bromance met Dustin - mijn all time fave - was echt fantastisch.

1 like

Vecna is niet dood, nadat hij brandend op de grond flikkerde was hij een minuut later pleitte. Ik denk dat hij in seizoen 5 echt een grote terror gaat veroorzaken, love it.
Ik jank nog steeds om die scene met Max en hoop ook dat ze samen met El een powerduo gaat vormen. Hoop wel dat het niet allemaal in haar onderbewust zijn gaat gebeuren maar dat ze uit die kut coma komt!!

5 likes

Ik op Steve :laughing: maar love Eddie, een echte held :metal:t3:

7 likes

Ja Steve is mijn tweede favoriet!

Ik ging ook eens op Reddit lezen, jeetje daar ben je ook wel een week zoet mee zeg.
Paar opvallende dingen:

er is een post over veel gelijkenissen Will en Henry
https://www.reddit.com/r/StrangerThings/comments/vqy1eq/interesting_parallel_i_saw_on_tumblr_credit_is/?utm_medium=android_app&utm_source=share

En ik zie ook wel wat overeenkomsten tussen ST en Harry Potter. El die door de liefde van Mike weer kracht krijgt lijkt wel erg op het einde van Harry Potter en Voldemort. De gelijkenissen tussen vecna en Voldemort zijn ook wel opvallend.

4 likes