Ja ik ook. Ergerde me enorm aan een bepaald personage. Maar toch afgekeken
De serie Big Love op HBO is daar op gebaseerd, misschien een tip.
Iemand al Time Travelers Wife gezien op HBO? Over een man (Theo James ) die tijdreiziger is en de ontmoetingen met zijn (toekomstig) vrouw. Keek wel lekker weg! En de billen van Theo zijn nog vaker te zien dan sommige bijpersonages
helaas komt er geen tweede seizoen van, las ik net.
Geen tweede seizoen als in de serie is afgelopen of is discontinued?
Ben iig benieuwd naar de serie!
Discontinued! Maar wellicht pakt een andere zender het nog op, zou kunnen
Houden jullie bij wat jullie nog willen kijken? Ik heb in principe netflix, prime en videoland (daar kijk ik vooral b&b vol liefde op hahaha) maar nu ook even AppleTV (want nieuwe telefoon) en Disney (want Obi Wan) en ik weet van gekkigheid niet waar ik moet beginnen
Ik heb daar een app voor: TV Time. Daar houd ik alles in bij En na afloop van een aflevering check ik ook meteen de reacties van anderen haha.
Ja die serie vorig weekend in 2 dagen gekeken! Vond het erg prettig wegkijken. Jammer dat er geen seizoen 2 komt, vond het einde ook vrij abrupt.
Oeh dit klinkt goed, ga ik eens bekijken thanks
Ah, okay. De serie krijgt best goede recensies. Jammer dan dat hbo ervoor heeft gekozen het te cancellen na 1 seizoen.
Is het wel de moeite waard om te kijken of heeft het een open einde? Ik zie dat @Lipglossy zegt dat het einde nogal abrupt was.
Alsnog de moeite waard hoor! Het is een open einde en inderdaad wel abrupt, maar het is niet zo dat ik wakker lig met allerlei vragen ofzo
Ok, dat scheelt, haha!
Dit lijkt me wel een leuke serie. Is van dezelfde makers als Sex and the City and Emily in Paris, dus verwacht iets lekker simpels waar je niet bij na hoeft te denken.
Ik kan hem gewoon niet anders zien dan Barney. Hij doet ook wel een beetje Barney achtig hier. Ziet er wel leuk uit idd
Klopt inderdaad. Dat enthousiaste/hypere van Barney. En het speelt zich ook af in NY. Ben benieuwd of ik de rest van de HIMYM personages ga missen als ik dit kijk.
ER staat op HBO max. Ik heb jaren geleden alle dvds gekocht via marktplaats omdat ik het nooit van begin af aan heb gezien/gevolgd. Vond ik toen uiteindelijk teveel gedoe om steeds de dvd om te draaien (verwend door streaming denk ik) dus nooit heel ver mee gekomen, in ieder geval niet tot waar ik als tiener ben gestart. Nu kan ik alsnog lekker gaan bingen!
Oh dat stond eerst op Prime. Heb dat in corona tijd ook weer helemaal gekeken. Heerlijk nostalgisch!!
Ik zie dat het vierde (!) seizoen van Virgin River online staat en wow, is dat nog wat? In seizoen 1 gebeurde er echt niets
Maar ben wel benieuwd nu.
Die app heb ik ook! Inderdaad heel fijn.
Wel super confronterend want je ziet hoeveel tijd van je leven je hebt besteed aan t kijken van series
Ik heb zin in een interessante docu, zoals bijv Keep sweet (die al gezien dus), op Netflix of HBO. Iemand tips?