Serietopic #4

Dit is echt zo ziek. Ik heb het niet vaak bij docu’s/true crime, maar ik heb deze echt doorgespoeld naar het einde omdat ik er zo naar van werd.

Spoiler over Cleveland abduction

Ik vraag me ook zo af hoe je ooit nog een ‘normaal’ leven kunt leiden als je zo ontzettend kapot gemaakt bent. Jemig. En ik vond zelfmoord in dit specifieke geval echt laf en boos makend

1 like

Helemaal eens met dat laatste wat je zegt, werd er zoo boos van toen ik dat ls. Wat een ontzettende pussy/lafaard gatverdamme.

1 like

Begin september!

2 likes

Oh yess, nieuw seizoen Indian Matchmaking. Ik kom de rest van de dag niet meer van de bank af

9 likes

Oh gaat meteen op m’n lijst.

Ik ben nu helemaal in de van van Turkse series.
Kijk nu Senden Dana Guzel.
Net uitgekeken: nefes nefesi ofzo

2 likes

Geniet weer zo van Dertigers :orange_heart:

15 likes

ik ook!!

2 likes

Ik cringe alleen wel zooo hard van het slechte acteerwerk van Pieter en Saar mijn god. Maar verder een heerlijke Nederlandse serie, ook zin in Oogappels volgende maand!

9 likes

Oh Yes! Ook al, heerlijk.

2 likes

Nou ik ben ook eindelijk begonnen met game of thrones (eigenlijk al bij seizoen 3) en heb al drie keer gehad dat ik dacht oké doei wat is dit, maar nu denk ik echt oké misschien over een jaar weer :smiling_face_with_tear: na aflevering 9 van seizoen 3

3 likes

Hahah die spoiler. Heb alles gezien maar geen flauw idee wat er in die aflevering gebeurt

5 likes

Hahaha ik moet nu lachen om hoe dom deze spoiler is. Het is de red wedding blijkbaar, waarin prince Philip van the crown gaat trouwen de dochter van filch van Harry Potter en rob en cat worden vermoord doordat filch (hier genaamd Frey) ze naait.

4 likes

Ooooo ja heel naar. Dat is wel een van de ergste dingen. Maar niet het enige

3 likes

Dat is inderdaad een intens stuk - maar wel tof achteraf haha! Het is echt een van m’n favoriete series, maar er gaan nog wel veel meer van dit soort heftige stukken komen.

2 likes

@Blush ik denk ook ugh heb van alles meegemaakt met deze mensen en nu klaar dood. Vond ook die bevalling van Carice van houten helemaal kut. Dacht ik dacht oké is dit het en nu is Renly(?) dood door die zogenaamde zoon wtf is dit voor kutgedoe.
Beter blijft Hodor leven, maar tuurlijk niet ik heb geen hoop haha

1 like

Ik neem m’n woorden terug, ik vind PLL: Original Sin echt heel leuk! Soms een beetje cringy geacteerd, maar het is wel spannend en kijkt lekker weg. Love dat er veel referenties naar horrorfilms in zit. Ben heel benieuwd naar de laatste paar afleveringen.

Ben maar weer begonnen met de OG serie om de tijd te overbruggen :’)

6 likes

Ik snap helemaal niks van het einde van Manifest. :melting_face:

2 likes

Ik heb de comics niet gelezen, maar ben nu heel benieuwd, dus ga ze zeker opzoeken!
Wat betreft je spoiler: ik had het vrij snel door, het had vanaf het begin al zo’n duistere sfeer voor mn gevoel

2 likes

Ze staan al jaren op de TBR, moet eindelijk maar eens uitzoeken hoeveel volumes er zijn :sunglasses:

2 likes

Ik had eerst heel Chicago med gekeken (wel stom dat er maar 5 seizoenen online staan terwijl 8 binnenkort begint) en inmiddels gezwicht voor Chicago fire, gelukkig heb ik daar nog een heleboel seizoenen te gaan dus daar ben ik nog wel even zoet mee :smiling_face_with_three_hearts: Ben benieuwd wanneer de med en pd mensen hierin voorbij gaan komen, in de eerste seizoenen is dat nog niet natuurlijk omdat deze de eerste was.

8 likes