Serietopic #4

Nieuwe episodes van Indian Matchmaker en Never Have I Ever! Mijn inner-Indiër vermaakt zich vandaag weer prima.

7 likes

Deze series zijn echt :heart:

3 likes

Ja dit echt. Zat steeds te wachten op t moment dat ze ging zeggen “en toen ben ik bij m weggegaan” (eigenlijk in afl 1 al) maar dat moment komt gewoon nooit :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik keek alleen Chicago Fire nog niet. Eerste 4 seizoenen op Netflix gekeken, verder gekeken op Prime, ben nu bij seizoen 7 :blue_heart:.

Mis soms wel een stukje (van de cross over?), dan laten ze alleen in een recap zien dat er bijv. iemand van Chicago fire is geopereerd in het ziekenhuis en weer aan het werk gaat na maanden herstel maar kan me dat niet herinneren uit Chicago Med afleveringen en het stukje in de recap is alles wat je ziet in Chicago Fire.

4 likes

Als je klaar bent met alles dan raad ik ER echt aan. Is ook in Chicago.

3 likes

Omg ER. Dat is lang geleden, maar volledig mee eens. Krijg nog steeds kippenvel als ik de intro hoor.

5 likes

Jaaa heb het nieuwe seizoen van never have I ever al gebingd, zo’n leuke serie. Ga nu met indian matchmaking verder

2 likes

Ooh ja die heb ik al grotendeels gezien toen dat in het begin van corona elke dag op tv kwam! Weet alleen niet meer tot welk seizoen het toen ging. Heb ondertussen zo’n beetje elke ziekenhuisserie wel gekeken geloof ik :sweat_smile:

3 likes

Ik ben The Sandman aan het kijken en wat een fijne inclusieve serie!

5 likes

Omg die make up in Never Have I Ever :face_with_raised_eyebrow: iedereen is oranje en geel.

1 like

Pieter vond ik de vorige seizoenen ook al matig, maar met Saar had ik dat toen helemaal niet zo. Ik weet niet waar dat nou door komt

De afleveringen zijn wel echt te kort hoor.

4 likes

Net de laatste aflevering van Stranger Things gezien en ik moet er echt even van bijkomen. Ga sowieso slapen met Master of Puppets in mn hoofd.

11 likes

Kan nog steeds niet geloven dat Better Call Saul nu helemaal afgelopen is. Maar wat een einde, wat een fantastische serie.

9 likes

Ja, gek dat het klaar is nu he? Echt een geweldige serie! Krijg ook meteen weer zin om alles helemaal opnieuw te gaan kijken haha, maar misschien toch even een break.

Ik ben samen met mijn vriend maar op zoek gegaan naar nieuwe series in de hoop dat ze Better Call Saul kunnen evenaren, maar dat zal wel lastig worden. Nu begonnen aan True Detective, daarvan schijnt alleen het eerste seizoen de moeite waard te zijn dus ik denk dat we alleen die gaan kijken. Zijn allemaal op zichzelf staande seizoenen namelijk.

4 likes

Ja ik heb de neiging om Breaking Bad ook weer te gaan kijken dan BCS nog een keer :joy:

Ik vond True Detective seizoen 1 inderdaad wel het beste. De rest wordt minder. Wij kijken ook The Wire, men zegt dat dat de beste serie ooit is. En moet zeggen, vind het echt fantastisch. Duurde even voordat ik er in kwam wel.

2 likes

Ik ben opnieuw begonnen aan breaking bad omdat jullie zo enthousiast zijn over better call saul

7 likes

Jep helemaal mee eens. Meteen weer begonnen aan Breaking Bad. :heart: Jaren geleden allemaal op mijn laptop gekeken (nu kijk ik wel op tv) dus ik zie nu allemaal dingen die ik helemaal niet meer weet of nooit eerder had gezien, dat is wel leuk.

10 likes

5 likes

M’n vriend en ik willen weer aan serie beginnen samen en twijfelen tussen deze drie:

• Heartstopper
  • Hacks
  • Never have I ever

Welke zouden jullie kiezen?

2 likes

Dit bericht is al van even geleden maar ik heb net Severance gezien. Ik vond het een super spannende serie die onder je huid gaat zitten!

5 likes