Serietopic #4

Jaaaa love de americans! En blijft ook echt heel goed tot op het einde

10 likes

Oh nee ik heb echt een zwak voor Bart :drooling_face:

5 likes

Voel je niks van.

Nee gein, maar Mike vind ik zo’n slappe zak hooi.

5 likes

Haha hij is echt zo’n alfa mannetje x 100

Grootste wandelende red flag ooit maar zijn karakter wordt wel echt goed neergezet, die opmerkingen die hij maakt, moet wel vaak om 'm lachen en in the end heeft hij ook wel echt een goed hart

maarja nog steeds :triangular_flag_on_post:

Mike is gewoon eng en niet eens grappig

8 likes
spoiler dertigers seizoen 3 afl13

Hoe zouden jullie het vinden als je net een miskraam hebt en een vriendin komt langs met een fles wijn en zegt ā€œnou, dit mag gelukkig weer heā€ (ok wel op een lief bedoelde toon)? Ik denk dat bij mij echt alle stoppen door zouden slaan :joy:

3 likes

Ik stoor me ook gewoon aan die houding van mayo. Zo ingezakt en nooit lekker rechtop. En dan dat zalvige toontje. Bleh. :joy:

4 likes

Ja dat toontje is echt :face_vomiting:

2 likes

ik vind sandy dit seizoen nog vrij ok eigenlijk? laatste twee seizoenen had ik Med afgezworen na Hannah’s ontslag maar ik kon niet plots zonder below deck vallen na dubbelop SY en DU :roll_eyes:

1 like

Ik ben het nieuwste seizoen van Never have I ever aan het kijken en wat is Devi een verschrikkelijke puber. Maar ik vind haar wel leuk. :laughing:

5 likes

Jaaa ik zei nog tegen een vriendin dat Devi echt irritant is soms en die zei is eigenlijk gewoon pubergedrag wat passend is bij de leeftijd…

En nu denk ik damn dat klopt, de standaard tienermeisjes-representatie op tv is meer zoals die hoofdrolspeler van: ā€˜to all the boys I loved before’ terwijl dat niet altijd klopt haha

1 like

Ja dat onzeker zijn, niet weten wat je wilt, egoistisch/alleen je eigen persoectief zien, impulsief. Hoort wel bij puberen. Ik leer er veel van voor als ik ooit een puber moet opvoeden. (Zelfde culturele achtergrond ook)

2 likes

Vooral dat impulsieve, ze gaat er gewoon als een bulldozer in en dan achteraf spijt krijgen🤣

Ik ben ook opgevoed met een andere cultuur en vind bepaalde dingen wel echt herkenbaar zoals de focus op school en een ā€˜goede familie’ zijn, maar moet ook echt lachen om die oma en moeder

2 likes

Voor alle Dertigers liefhebbers. De serie komt oorspronkelijk uit Belgie en volgt ook dezelfde verhaallijnen. Sommige namen van de personages zijn ook hetzelfde. Dus als je wil weten hoe het verder gaat (voor wie zich niet kan bedwingen) kun je daar spoilers vinden. Er zijn 4 seizoenen gemaakt daar.
Ik vind het wel vermakelijk om te kijken. Het heeft zo’n leuk sfeertje de serie.

4 likes

Ja ik lees in recensies dat het echt een van de beste serie finales ooit is, heel benieuwd

1 like

Ben jij Belgisch of heb je het vanuit Nederland gekeken? Zo ja, waar kun je dit legaal kijken? Ik ben wel benieuwd naar de Vlaamse serie maar nu nog niet want ik wil geen spoilers :grimacing:

En leuk als Dertigers NL dan ook een vierde seizoen krijgt!

ah ja dertigers zo slecht en toch zo verslavend, ik vind die pieter echt zon slappe zak en waarom heeft hij in godsnaam met die marieke een kind zij is echt het pure evil in de serie. ik vind Alex en Elias dit seizoen wel heel leuk. Oh en nu is babs weer terug die vind ik ook irritant. en toch blijf ik kijken.

8 likes

Ik ook, zij leest haar tekst ook zo erg op alsof ze in de groep 8 musical zit

5 likes

En dat piepstemmetje van Luuk dan :grimacing: Ik wil Saarrrr zieeennnnnn

9 likes

Geen reet aan eigenlijk Virgin river maar waarom blijf ik het dan toch kijken?? Net gtst

6 likes

Nee ik ben niet Belgisch en ik heb de serie ook niet gezien. Ik had alleen gelezen toen de serie naar Nederland kwam dat het oorspronkelijk uit Belgie kwam. Toen ben ik gaan googlen en kwam ik op de site van VRT terecht. Ik heb nooit zoveel geduld om te wachten wat er gaat gebeuren in een serie. I love spoilers :sweat_smile: Kan je helaas niet helpen met de vraag hoe je het legaal kan kijken.

1 like