Ben Idris Elba’s Fight School aan het kijken op NPO. Is een soort Britse Dream School maar dan met
meer boksen
meer Idris Elba
Wordt op maandagavond ook op tv uitgezonden, gister was de eerste aflevering
Ben Idris Elba’s Fight School aan het kijken op NPO. Is een soort Britse Dream School maar dan met
meer boksen
meer Idris Elba
Wordt op maandagavond ook op tv uitgezonden, gister was de eerste aflevering
Ik ben in seizoen twee maar ik vraag me af hoe ik het tot hier heb volgehouden, vind het acteerwerk echt van bijna iedereen barslecht.
Maar ga het wel uitkijken nu (en me steeds een beetje ergeren)
Heb mezelf voorgenomen om nu echt te stoppen, volgend seizoen ga ik niet meer kijken. Dat dacht ik vorig seizoen ook, maar nu echt! Laatste seizoen gebeurde er precies niks, ik zou het in 1,5 zin kunnen samenvatten al die uren. Ben met VR begonnen in de eerste lockdown maar we leven nu weer mensen, heb toch te weinig tijd voor zoiets saais. Precies hetzelfde geldt voor Chesapeake Shores haha
Kun je vanuit Nederland series kijken op vrtnu.be? Daar staat alle content van de openbare omroep en nog meer.
Jaa maar echt. Ook de muziek. #neverforget
opletten hoor VRT max nu
(meest nutteloze rebranding ooit??)
Ik vind het geluidje van vrtnws wel leuker, de keuze voor de kleuren snap ik wel niet.
Kom er amper door nu…
ik heb nog niet veel onderzocht ervan maar moest deze ochtend wel even zoeken naar de nieuws app op mijn telefoon hierdoor :’) en toen ik net de streamingdienst rap opendeed om te zien hoe het eruit zag doet het me plots aan vtm go denken? Ik snap gewoon echt niet waarom ze plots weer een redesign moesten doen, ik denk dat ze hun budgetten wel beter kunnen spenderen met rechts hijgend in hun nek.
de eerste trailer voor RHOSLC is net losgelaten, ik kijk al uit naar de chaos
Normaal zeg ik houd vol, maar nu haak af
Idris Elba
Nog meer mensen die zich door Selling the OC hebben geworsteld? Ik heb alles gezien maar ik ben zo gefrustreerd over hoe kut al deze mensen zijn. Waarom doet iedereen zo fucking onaardig tegen Rose en Jarvis terwijl zij super redelijk blijven? Vooral Polly en Alex Hall zijn echt onuitstaanbaar.
Ik erger me trouwens buitensporig erg aan hoe dat hele Parijssss elke keer wordt benadrukt. Wat een aanstellerij voor een paar maanden joh. ‘t is amper 3,5 uur met de trein, ze doen alsof het op het zuidelijk halfrond ligt.
3,5u treinen is dan ook wel érg ver buiten de ring voor Amsterdammers.
Ja en waar staat dat huis van Lot en Bart eigenlijk? In de eerste afleveringen doen ze alsof ‘t uren rijden is maar Bart staat wel elke ochtend in de sportschool in Amsterdam
Dat vrijgezellenfeest bij Dertigers ziet er leuk uit. Als Bart en Lot nou grwoon weer bij elkaar komen hé zou prima zijn.
En Mike is echt rode vlaggen alarm met z’n geapp.
Meer die de serie Madre solo hay dos op Netflix hebben gezien? Gaat over twee vrouwen die beide een baby hebben gekregen. De baby’s zijn na de bevalling gewisseld. Ze zijn dan al gehecht aan de baby dus besluiten ze om samen de opvoeding te doen. Een van de twee valt misschien wel misschien niet op vrouwen. De grote vraag is dan steeds of deze vrouwen wat met elkaar krijgen.
Het eerste seizoen vond ik leuk. Vlotte acteurs, geinig verhaal en prima gefilmd. Natuurlijk allemaal van die familie intriges die elkaar dan weer kennen. In het tweede seizoen gebeurt er wat raars. Dan zijn de mannen ineens veel in beeld, is de ex vriendin van e hoofdrolspeelster weinig in beeld en heeft haar moeder een oogje op iemand anders. Het hele wel/niet verliefd op elkaar van de hoofdrolspeelsters wordt ook steeds maar uitgesteld tot het einde waar zs net gaan doen alsof. Maare die blikken die wissel je niet uit met een gewone vriendin.
Waar seizoen 1 vooruitstrevend was wel in oplossingen zoeken en andere relaties is seizoen 2 veel conservatiever. Jammer. De verhaallijnen waren ook minder boeiend. Ik heb een paar filmpjes gezien met reacties over de serie en ik ben het daar wel mee eens.
The Problem with S2 of Madre Solo Hay Dos | Lesbian + WLW - YouTube
Ja dat denk ik ook wat betreft Mike! Voor Babs is het idd wel zielig al zou het best kunnen dat zij weer van Pieter gaat eisen dat hij niet meer met Saar omgaat als hij een relatie wil met haar.
Dat van Claire was mij ook opgevallen. Wel heel raar dat hij appt met haar waarbij er een C. Staat en geen foto. Heeft hij Claire al eerder ontmoet en weet hij dat ze de dochter is van Nora haar vriend of is dit gewoon een vaag bedachte constructie door de schrijvers? Ze hebben al afgesproken en hebben namen uitgewisseld dus waarom zou je dan appen zonder naam.
Haha ja het soap gehalte is perfect. Ik vind het wel oprecht leuk dat het een Nederlandse serie is, zoveel herkenbare dingen.
Ja volgende week kom je er als kijker helemaal duidelijk achter dat het om Claire gaat maar het wordt dan wel zo in beeld gebracht dat je als kijker echt verbaast zou moeten zijn haha en dan staat er bij whatsapp ook geen C meer maar gewoon Claire haha. En Nora komt er dan ook achter.
En mike is echt een wandelende rode vlag ja.
Jezus wat wordt die Babs toch slecht gespeeld zeg in dertigers man man man