Serietopic #4

Ik vind Mike echt een engerd. Hele tijd zo boos en opgefokt reageren als ie niet zijn zin krijgt. Brrr.

7 likes

Ja, dat gevoel heb ik ook de hele tijd.

4 likes

Enneh hoe de fuck kan Bart níet lot uitkopen uit hun afgelegen woning in the middle of nowhere maar wél een poepsjiek nieuw huis midden ín amsterdam betalen blijkbaar, heel logisch :roll_eyes:

6 likes

Is nu een huurhuis toch waar ie zit. Maar vind sowieso al hun huizen niet heel realistisch haha

2 likes
Dertigers

Die reactie van Nora toen ze besefte dat Claire met Bart neukt was wel erg tam “huh maar da’s Bart”
Vind haar sowieso irritant hoe ze alle red flags van Mike goedpraat naar Lot

En die verhaallijn met dat pleegkind vind ik ook maar cringe met Wesley op de scooter

4 likes

Ben net bij dat ie dat ging bezichtigen, maar die huurprijs kan je dan echt niet ophoesten lol. Maar idd, huizen in series zijn nooit realistisch :persevere:

1 like

Omg ik moest hier juist erg om lachen hahaha zo van kut heb ik nou zijn piemel gezien. Nora is m’n fav wel maar hoe ze Mike zo verdedigt is echt kut, hij wordt met de afl enger, heb elke keer ‘t gevoel dat ‘ie elk moment uit z’n plaat gaat

Eens met dat laatste :roll_eyes: zo stereotyperend weer. En Alex doet zo irritant zenuwachtig de hele tijd. Ik denk trouwens dat Elias verliefd gaat worden op Nick

Oh en ik word ook sacho als Pieter en Saar weer bij elkaar komen

4 likes
Dertigers

Jaaaaaa dit denk ik ook

2 likes
Dertigers t/m afl 16

Saar en Pieter zou ik wel leuk vinden, ik vind Babs ook maar niks. Of Saar moet gewoon niet een zak hooi tegen komen.

Het zou nog leuker zijn als Bart en Lot het nog een keer gaan proberen.

Hopelijk komt er nog wel gedoe met Marieke en Pieter want dit is wel heel lauw. Dat Pieter het egoĂŻstisch vindt van Saar vind ik vreemd. Hij is nou niet echt van heldhaftige knopen doorhakken en echt ergens voor staan. Hij geeft zichzelf iets teveel kredits.

5 likes

Maar hoezo zou je dat leuker vinden haha, die twee passen toch totaal niet (meer) bij elkaar. Er is zo ontzettend veel gebeurd ook, al die drama, echt een toxic relatie was 't en totaal ongelijkwaardig ook (snap dat het een serie is maar toch :stuck_out_tongue: )

Bart en Lot dus. Pieter en Saar vind ik allebei gewoon irritant dus eigenlijk verdienen ze elkaar

5 likes
Dertigers t/m afl 16

Naja ze hebben nu allebei eens een ander gehad na hun middelbare schooltijd (zolang waren ze al samen toch?) ze hebben elkaar beide niet fair behandeld dus dat staat dan wel weer gelijk. Ze hebben twee kinderen een mooi huis een kat. Ik vind Bart verder best oké en Lot ook. Als ze dan dingen kunnen veranderen dan kan het best nog werken. Denk ik. lk vind ze ook niet perse niet bij elkaar passen eigenlijk. Meer een gevalletje van uit elkaar gegroeid zijn maar nog wel mogelijkheden hebben om elkaar te vinden? Ach misschien ook gewoon te positief dit.

Haha ja het is een serie maar dwt er over praten is wel leuk! Zo heeft iedereen weer zijn eigen ideeën erover.

2 likes

Ben begonnen aan “Echoes” en vond de 1e aflevering nog wel intrigerend maar bij de 3e nu vraag ik me echt af waar ik precies naar kijk :sweat_smile:

1 like

Net de eerste twee afleveringen van The Rings of Power gekeken, en wow! Duidelijk dat er flink veel geld in is gepompt door amazon, het ziet er allemaal amazing uit. En het was spannend, grappig, gevoelig. Veel veelzijdiger dan HotD tot nu toe (alhoewel ik dat ook top vind hoor, maar dit echt nog veel meer)

9 likes

Ik ben ook wel enthousiast! Vond de eerste aflevering een beetje traag, maar halverwege de 2e kwam het wel op gang. Benieuwd naar de volgende!

1 like

Voor mensen met een rtlxl account wellicht een tip, omdat die service er mee gaat stoppen bieden ze 12 maanden videoland (basis) aan voor 0,99 per maand

6 likes

Iemand al begonnen aan Dated & Related op Netflix? Ziet eruit als de perfecte trash tv

5 likes

nu ja dit doen mensen toch ook gewoon met boeken?

3 likes

Gaat er iemand House of Hammer kijken? Is betaald te kijken via Prime.

3 likes

Weet je toevallig ook hoe? Op rtl xl zie ik er niks over en met google/de link van pepper kom ik steeds gewoon op de algemene pagina van rtl xl

1 like

Ik had ingelogd met mijn rtl gegevens en toen kreeg ik volgens mij een overlay met “rtlxl stopt, stap over naar videoland met deze aanbieding” oid maar nu probeer ik het te recreĂ«ren en lukt het niet haha. Ik ga straks even op de laptop nog voor je kijken!

Edit: ik kan het zo op de laptop ook niet vinden maar in de voorwaarde staat dit:
** Enkel bestaande RTL XL gebruikers die aan de volgende twee voorwaarden voldoen kunnen gebruik maken van de actie: (i) de gebruiker heeft een RTL XL account; én (ii) de gebruiker heeft in de periode van 1 oktober 2020 t/m 23 augustus 2022 minimaal één programma teruggekeken op de website of via de app van RTL XL middels dit persoonlijke account.** Weet niet of je daaraan voldoet?

2 likes