RTL XL account is gewoon een account hebben toch? Niet iets van een abo hebben gehad of iets? Ik heb het sowieso de afgelopen jaren wel eens gebruikt om Expeditie terug te kijken Stom dat het dus niks laat zien, maar ga nog wel even op andere devices proberen
Nee volgens mij is een account hebben voldoende, ik kan me niet herinneren dat ik daar verder ooit is voor betaald heb. Hopelijk lukt het toch nog!
dertigers
Die Noor doet wel heel makkelijk over mayo tegen Lot zeg. Als je in het begin van je ārelatieā al deze shit al hebt met zoān gast zeg je toch tegen je vriendin dat ze hem moet dumpen. Of op zān minst drie keer moet nadenken over zān gedrag.
Dertigers
Ja inderdaad, vind dat zo storend! Die gast is echt brrrrrrrrrr vreselijk naar en eng en ik snap echt NIET dat er vrienden zijn die dan āah joh is toch lief?ā zeggen, brrrr RENNEN juist!
Ik vind hem echt vreeeeselijk.
gisteren meteen 3 afleveringen gekeken.Die presentatrice is Melinda van too hot to handle en deze show is echt een doorslag van thtl.
Ik vind die 2 neven uit New Jersey grappig op een trieste manier ofzo. Hoe ze zelf denken dat ze een āādiepe connectieāā aangaan terwijl je
ziet dat ze tegen die tweeling alleen maar dingen zeggen als ah jij bent zo mooi haha. Oppervlakkig maar topprogramma voor tussendoor
Ah ja ik heb ook 1 afl gekeken inmiddels en 't lijkt echt lekker weg ja. Soort Too Hot meets Love Island. Ik ben ook blij dat er nog nieuwe koppels bijkomen want je zag al gelijk wie er wel/geen klik hadden, dan zou het wel heel voorspelbaar zijn. Ik vind die Diana dus heel irritant, in afl 1 al janken omdat Kaz op een date was met iemand anders. En hoopte dat er alleen broers en zussen gingen meedoen, ipv ook neven
Als je Obama wil horen vertellen over een alpaca soort die met elkaar aan het n*ken zijn moet je: Our great national parks zien. Heeft gisteren een Emmy gewonnen.
En waar kan ik dit zien?
Netflix
Vanaf morgenavond weer Oogappels op tv!
Ja ik kijk er zo naar uit! Wie is jouw favoriete personage?
Damn ik dacht dat deze serie klaar was, dit is echt top nieuws!
Ik heb wel een recap nodig want ik herinner me weinig meer.
Goeie vraag. Elk personage heeft wel iets moois vind ikā¦
Ik denk Chris en Carola. Die zijn het makkelijkst om van te houden. En Erik dan natuurlijk ook.
Het acteerwerk van Merel vind ik echter heel goed. Malou Gorter zet echt een onmogelijke vrouw geloofwaardig neer, zo knap.
Eva van der Gucht (Carola) ākenā ik nog van vroeger toen ze in S1ngle speelde. In die tijd was het wat ongewoner om een vollere vrouw in een dergelijke serie in een hoofdrol te zien en dat sprak me enorm aan.
En wie vind jij het leukst?
Oogappels vind ik extra leuk omdat ik uit de omgeving van Amersfoort kom en veel plekken herken.
@Hejira Hier kan je een recap van elk seizoen zien:
Het hele nieuwe seizoen van Oogappels staat al online
Ik kom niet meer op de naam van een serie dus hopelijk weet iemand hier wat ik bedoel.
De eerste twee seizoenen waren rondom coronatijd en volgens mij zou er nog eentje volgen, weet niet of die al uitgezonden is. Het ging over 2 vriendinnen (een blonde en een brunette) in LA en van ƩƩn van die vrouwen was de man overleden door een auto-ongeluk. Later bleek dat de vriendin hier (deels?) verantwoordelijk voor was. Er was ook veel vreemdgaan drama etc.
Weet iemand wat ik bedoel? Google helpt me niet verder
Oh en volgens mij was het op Netflix
Dead to me?
Ja! Dank je
volgt hier iemand real housewives?
Dertigers aflevering 21 t/m 24
Bah wat is Mayo Mike een engerd! Vind de acteerprestaties in deze serie nogal cringe, maar dit hadden ze wel goed gedaan. Kreeg echt helemaal de kriebels van hem.
Kan er niets aan doen, maar heb toch een zwak voor Bart.
Denken jullie dat er volgend seizoen nog een verhaallijn is tussen Elias en Nick? Had namelijk het gevoel dat er iets tussen hen zou gebeuren, maar dat liep een beetje dood.
Ahhh ik wil je spoiler niet openen. Maar ik zie op mijn NPO de laatste vier nog niet staan?!