Ik eerst ook niet, maar als je op ‘afleveringen’ klikt en naar beneden scrollt staan ze er wel! (Als je NPO plus hebt)
Ja heb ik, maar nog steeds niks. Ook al uit- en ingelogd
Computer of via tv? Kreeg ze eerst ook niet te zien, nadat ik url had gebruikt kreeg ik ze wel te zien Dit is de link voor aflevering 21 Dertigers gemist? Start met kijken op NPO plus
Later op tv merkte ik ook dat door nog heel even het eind van aflevering 20 te kijken dat ie daarna wel 21 instartte, terwijl ik hem zelf niet kon zien. Hopelijk werkt een van deze opties wel voor je
iPad! Maar inderdaad, ik heb 20 opgestart en toen naar 21 gegaan. Stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht!
Dertigers aflevering 21
Hahaaaa die Babs sorry maar zo vroeg weggaan op die bruiloft wat denk je nou zelf
en ‘we found love in a hopeless place’
Dertigers afl 21
Omg Piet op die gitaar was zo cringe
Love die openingsdans van Elias en Alex wel
En pfff die Babs kunnen we haar niet op een bootje zetten met Mike ofzo, zo irritant
Dertigers tijdlijn?
Geen heftige spoilers eigenlijk
Ik ben nog niet door de laatste aflevering heen maar klopt dit nou helemaal wel? Ik ben bij dat Pieter en Marieke zitten te praten en Pieter zegt dat hij Marieke leerde kennen na het ongeluk waarbij Gijs dood ging. Maar in het begin was dat ongeluk toch 5 jaar geleden ofzo? Op z’n minst nog relatief recent. En Luuk is nu ruim 9 ofzoiets, in elk geval was hij toch al iets van 6-7 in de eerste afleveringen? En in die eerdere afleveringen werd ook genoemd dat iedereen Marieke al een flinke tijd kenden. Volgens mij klopt er wel meer niet qua tijd (Claire is ook 21 als ze boven Nora gaat wonen en als ze met Bart ketst is ze opeens 24, maar de baby van Nora is echt nog geen 3) maar dit is wel helemaal raar of mis ik nou iets?
Anyway zeer anticlimactische einden
spoilers dertigers
Ja zou best kunnen niet op gelet eigenlijk
Was lekker zoetsappig op t eind he
Elias en Alex getrouwd en met kind
Pieter en Saar terug samen met kind en vrede gesloten met Marieke
Lot en Bart die misschien wel weer samenkomen
Exit enge Mike
Alleen Nora blijft eenzaam achter zonder Eric Corton weet ook nog steeds niet hoe hij in de serie heet
Ik ben nog niet bij de laatste aflevering maar het is zo lastig om die spoilers steeds niet te openen. Maar iets over de tijdlijn
Samenvatting
er klopt volgens mij wle meer niet want Marieke was ook heel erg lang zwanger. Dat duurde ook meer dan 9 maanden. Heel apart was dat. En ook dat Pieter zijn schulden ineens heeft afgelost? Misschien heb ik wat gemist hoor maar ik vond dat wel heel rap gaan ineens. Met die twee baantjes verdiend hij toch niet zoveel. Ook vind ik het totaal niet logisch hoe er ingezet wordt op een onderwerp en dit dan ineens stopt. Bijv. Saar was aan de drugs en alcohol, ze werd bij een fotoshoot aan de kant gezet want kwam veel te vaak te laat. Mijn aanname daardoor was oké die heeft dat veel vaker gedaan ook bij anderen. En ineens is dat klaar en heeft ze een expositie en is alles met haar baan weer goed? Ze heeft ook geen moeite gehad met dingen betalen terwijl ze niet echt werkte. Of duurde het par een paar weken. Ik vind het ook zo niet logisch dat je die foto bij whatsapp niet kon zien. Oh en hoe goed Mike ook is gespeeld, ik vind die overgang van hij is er en ineens niet en dan weer wel en super creepy ook ietwat vaag.
Dertigers
We hebben ooit een shot gezien van Saar bij zo’n afkick groepje, toch? Daarna ook niks meer… serie kijkt lekker weg, maar nu je het zegt kloppen er inderdaad een paar dingen niet.
Dertigers
Ja klopt! Dat is nergens weer terug gekomen. Ik vind dat wel jammer, veel potentie maar er is te weinig tijd om het dan echt uit te diepen ofzo.
Jaaa leuk! Mijn man ging voor het eerst meekijken maar tering, dan moet je echt veel uitleggen qua personages
- ja dit is de vader van die ene die nu bij haar ex-stiefvader eet
- dit is de moeder van die 2 meiden en die vader van die jongen is haar 2e ex, en die man die je net zag met de vrouw die ook hun docent is, is de vader
- dit is weer een ander gezin waarvan de ex in het buitenland woont en die andere man is zijn broer en die dochter is nu dus bij haar opa en oma en tussendoor komen er ook nog weer gerelateerde personages commentaar geven
- eeeetc
Ik vond de eerste aflevering wel weer leuk maar 1 ding vind ik irritant worden. Elke aflevering heeft een thema en dat word in den treure doorgevoerd. Het is niet echt subtiel ofzo.
De actrices die Merel en Nina spelen zijn echt de beste spelers van de serie vind ik. Beide personages zijn interessant.
Vind ik niet heel storend maar wel opvallend inderdaad.
Merel is echt een bizar goede actrice, ik vind het zo knap dat zij haar rol zo goed neerzet.
In de NPO-plus app staan al meerdere afleveringen (maar niet het hele seizoen) klaar en ik moet me echt beheersen, anders kijk ik ze achter elkaar en val ik straks in een gat.
Pip vind ik trouwens ook een sympathiek personage en een sterke actrice.
Nee 24 is de laatste
In seizoen 5 kan alles weer kapot
Oh yes vanaf 15 september nieuwe afleveringen van The handmaid’s tale op Videoland
Oh serieus? Welk seizoen is dat dan?
Ja leuk! Vond vorige seizoen wel erg traag (en hallo zooo veel close ups van June) maar volgend seizoen leek in de preview wel vol actie te zitten?
Echt zoveel series waar ik aan begin worden gecanceld,nu ookal Paper Girls