Serietopic #4

Als ze al die muziek weg zouden laten was er in iedere aflevering dubbel zoveel tijd voor verdieping.

3 likes

Ik vind rings of power oprecht heel leuk, kan niet wachten op nieuwe aflevering. Ik had echt nul verwachtingen en ben ook geen mega LotR fan maar vind dit echt verrassend leuk. Eerste aflevering vond ik nog beetje saai maar zit er nu helemaal in.

4 likes

Seizoen 5. Ze hebben deze week ook bekend gemaakt dat er een seizoen 6 komt en dat dat het laatste seizoen zal zijn.

1 like

Ja ik vind deze ook verrassend leuk!

3 likes

ik vind het altijd een ‘leuke’ serie om te kijken maar blijk iedere keer weer alles vergeten te hebben? Alsof ik het onbewust echt verdring, best wel vaag eigenlijk.

3 likes

Jaa, ik vind 't ook leuk!

Vind de soundtrack ook heel tof, maar dat had ik niet anders verwacht. Kwam op instagram reels een trailer ervan tegen met This Wandering Day in mineur, vond ik ook heel tof. Maar die kan ik nergens meer vinden. Vind de versie van Eurielle op youtube wel echt prachtig.

1 like

Ik heb dat ook, maar voor mij is de reden dat het gewoon VEEL te lang duurt.

Als ze alle scènes eruit knippen waarin June boos in de camera staart, hou je twee seizoenen over.

12 likes

ik ben er mee gestopt, was bij aflevering vijf, maar vond het echt niet boeiend en niet eng genoeg.

Ja ik! Nu 5 afleveringen gezien. Als ik de behoefte voelde om echt kritisch te zijn zou ik er genoeg over te zeuren hebben denk ik haha maar hij kijkt wel lekker weg en vind de vibe wel prettig dus ik vermaak me er prima mee

3 likes

Ik ben nu bij Oogappels aflevering 6 halverwege maar kom er maar moeizaam doorheen
Inderdaad die thema’s zijn een beetje irritant en het is ook traag ofzo??
En die vrouw van Jeroen Spitzenberger speelt zo slecht

2 likes

Ik kijk deze serie niet eens maar kom op, kun je een actrice die erin speelt niet eens even bij haar eigen naam noemen ipv koppelen aan haar man die zelf niet in desbetreffende serie speelt?
Ze heet Olinda Larralde Ortiz (en ja ik heb het gegoogeld, ik kijk het dus niet maar was alsnog heel makkelijk)

5 likes

Herkenbaar! Spoel vaak stukjes door. Elke verhaallijn is nu gewoon saai? Alleen Merel beleeft nog wel eens wat. Die vorige actrice die zijn vrouw speelde (Maryam Hassouni) was ook zooooo slecht trouwens

3 likes

Nee ik bedoel zijn vrouw in de serie en weet haar naam niet daarom schrijf ik het zo

2 likes

Oh my bad. Heb het alsnog voor je gegoogeld en het is Sam Ghilane

3 likes

Ik zat laatst te scrollen op Netflix en toen heb ik ler toeval:‘Aunty Donna’s big ol’ house of fun’ ontdekt en omg ik heb er echt een paar keer happend als een vis naar lucht op de bank gelegen van het lachen :rofl: Waarschijnlijk niet iedereen z’n humor, maar deze vooral ik kon echt niet meer.

Voor mij is het een aanrader hahaha

1 like

Op de een of andere manier moet ik denken aan die filmpjes vroeger met dat ei enzo (weebly? zoiets?)

Ook zo random :sweat_smile:

5 likes

Hahaha ja het is echt super random ook. Geen touw vast te knopen soms, maar echt grappig. Kan het ook zeker aanraden om te kijken als je stoned bent :rofl:

Hij lijkt me interessant maar ik ben bang dat ie te eng voor me is…ben geen horror kijker. (Kan wel tegen vampier series en blood en gore, maar hou niet van nachtmerrie dingen, jump scares etc) dusseh…hoe eng is ie?

2 likes

Wat? Noooooooo

3 likes

Dertigers afl 23:

suggereren Alex en Elias dat ze seks hebben gehad op de commode??

Ik kom er later nog eens inhoudelijk op terug, deze serie is zo slecht en zo fantastisch.