Serietopic #4

Ja ik kijk er zo naar uit! Wie is jouw favoriete personage?

Damn ik dacht dat deze serie klaar was, dit is echt top nieuws!
Ik heb wel een recap nodig want ik herinner me weinig meer.

2 likes

Goeie vraag. Elk personage heeft wel iets moois vind ik…

Ik denk Chris en Carola. Die zijn het makkelijkst om van te houden. En Erik dan natuurlijk ook.
Het acteerwerk van Merel vind ik echter heel goed. Malou Gorter zet echt een onmogelijke vrouw geloofwaardig neer, zo knap.
Eva van der Gucht (Carola) ā€˜ken’ ik nog van vroeger toen ze in S1ngle speelde. In die tijd was het wat ongewoner om een vollere vrouw in een dergelijke serie in een hoofdrol te zien en dat sprak me enorm aan.
En wie vind jij het leukst?

Oogappels vind ik extra leuk omdat ik uit de omgeving van Amersfoort kom en veel plekken herken.

@Hejira Hier kan je een recap van elk seizoen zien:

5 likes

Het hele nieuwe seizoen van Oogappels staat al online :star_struck:

7 likes

Ik kom niet meer op de naam van een serie dus hopelijk weet iemand hier wat ik bedoel.
De eerste twee seizoenen waren rondom coronatijd en volgens mij zou er nog eentje volgen, weet niet of die al uitgezonden is. Het ging over 2 vriendinnen (een blonde en een brunette) in LA en van ƩƩn van die vrouwen was de man overleden door een auto-ongeluk. Later bleek dat de vriendin hier (deels?) verantwoordelijk voor was. Er was ook veel vreemdgaan drama etc.

Weet iemand wat ik bedoel? Google helpt me niet verder :sweat_smile:
Oh en volgens mij was het op Netflix

1 like

Dead to me?

1 like

Ja! Dank je

1 like

volgt hier iemand real housewives?

Dertigers aflevering 21 t/m 24

Bah wat is Mayo Mike een engerd! Vind de acteerprestaties in deze serie nogal cringe, maar dit hadden ze wel goed gedaan. Kreeg echt helemaal de kriebels van hem.

Kan er niets aan doen, maar heb toch een zwak voor Bart. :heart_eyes:

Denken jullie dat er volgend seizoen nog een verhaallijn is tussen Elias en Nick? Had namelijk het gevoel dat er iets tussen hen zou gebeuren, maar dat liep een beetje dood.

3 likes

Ahhh ik wil je spoiler niet openen. Maar ik zie op mijn NPO de laatste vier nog niet staan?!

3 likes

Ik eerst ook niet, maar als je op ā€˜afleveringen’ klikt en naar beneden scrollt staan ze er wel! (Als je NPO plus hebt)

2 likes

Ja heb ik, maar nog steeds niks. Ook al uit- en ingelogd :angry:

2 likes

Computer of via tv? Kreeg ze eerst ook niet te zien, nadat ik url had gebruikt kreeg ik ze wel te zien Dit is de link voor aflevering 21 Dertigers gemist? Start met kijken op NPO plus

Later op tv merkte ik ook dat door nog heel even het eind van aflevering 20 te kijken dat ie daarna wel 21 instartte, terwijl ik hem zelf niet kon zien. Hopelijk werkt een van deze opties wel voor je

iPad! Maar inderdaad, ik heb 20 opgestart en toen naar 21 gegaan. Stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht!

4 likes
Dertigers aflevering 21

Hahaaaa die Babs sorry maar zo vroeg weggaan op die bruiloft wat denk je nou zelf
en ā€˜we found love in a hopeless place’ :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

4 likes

Dertigers afl 21

Omg Piet op die gitaar was zo cringe

Love die openingsdans van Elias en Alex wel :star_struck:

En pfff die Babs kunnen we haar niet op een bootje zetten met Mike ofzo, zo irritant

1 like

Dertigers tijdlijn?

Geen heftige spoilers eigenlijk

Ik ben nog niet door de laatste aflevering heen maar klopt dit nou helemaal wel? Ik ben bij dat Pieter en Marieke zitten te praten en Pieter zegt dat hij Marieke leerde kennen na het ongeluk waarbij Gijs dood ging. Maar in het begin was dat ongeluk toch 5 jaar geleden ofzo? Op z’n minst nog relatief recent. En Luuk is nu ruim 9 ofzoiets, in elk geval was hij toch al iets van 6-7 in de eerste afleveringen? En in die eerdere afleveringen werd ook genoemd dat iedereen Marieke al een flinke tijd kenden. Volgens mij klopt er wel meer niet qua tijd (Claire is ook 21 als ze boven Nora gaat wonen en als ze met Bart ketst is ze opeens 24, maar de baby van Nora is echt nog geen 3) maar dit is wel helemaal raar of mis ik nou iets?

Anyway zeer anticlimactische einden :sweat_smile:

4 likes
spoilers dertigers

Ja zou best kunnen niet op gelet eigenlijk
Was lekker zoetsappig op t eind he
Elias en Alex getrouwd en met kind
Pieter en Saar terug samen met kind en vrede gesloten met Marieke
Lot en Bart die misschien wel weer samenkomen
Exit enge Mike
Alleen Nora blijft eenzaam achter zonder Eric Corton weet ook nog steeds niet hoe hij in de serie heet

4 likes

Ik ben nog niet bij de laatste aflevering maar het is zo lastig om die spoilers steeds niet te openen. Maar iets over de tijdlijn

Samenvatting

er klopt volgens mij wle meer niet want Marieke was ook heel erg lang zwanger. Dat duurde ook meer dan 9 maanden. Heel apart was dat. En ook dat Pieter zijn schulden ineens heeft afgelost? Misschien heb ik wat gemist hoor maar ik vond dat wel heel rap gaan ineens. Met die twee baantjes verdiend hij toch niet zoveel. Ook vind ik het totaal niet logisch hoe er ingezet wordt op een onderwerp en dit dan ineens stopt. Bijv. Saar was aan de drugs en alcohol, ze werd bij een fotoshoot aan de kant gezet want kwam veel te vaak te laat. Mijn aanname daardoor was okƩ die heeft dat veel vaker gedaan ook bij anderen. En ineens is dat klaar en heeft ze een expositie en is alles met haar baan weer goed? Ze heeft ook geen moeite gehad met dingen betalen terwijl ze niet echt werkte. Of duurde het par een paar weken. Ik vind het ook zo niet logisch dat je die foto bij whatsapp niet kon zien. Oh en hoe goed Mike ook is gespeeld, ik vind die overgang van hij is er en ineens niet en dan weer wel en super creepy ook ietwat vaag.

5 likes
Dertigers

We hebben ooit een shot gezien van Saar bij zo’n afkick groepje, toch? Daarna ook niks meer… serie kijkt lekker weg, maar nu je het zegt kloppen er inderdaad een paar dingen niet.

2 likes