Serietopic #4

Dertigers

Ja klopt! Dat is nergens weer terug gekomen. Ik vind dat wel jammer, veel potentie maar er is te weinig tijd om het dan echt uit te diepen ofzo.

Jaaa leuk! Mijn man ging voor het eerst meekijken maar tering, dan moet je echt veel uitleggen qua personages :joy:

• ja dit is de vader van die ene die nu bij haar ex-stiefvader eet
  • dit is de moeder van die 2 meiden en die vader van die jongen is haar 2e ex, en die man die je net zag met de vrouw die ook hun docent is, is de vader
  • dit is weer een ander gezin waarvan de ex in het buitenland woont en die andere man is zijn broer en die dochter is nu dus bij haar opa en oma en tussendoor komen er ook nog weer gerelateerde personages commentaar geven
  • eeeetc :exploding_head:
5 likes

Ik vond de eerste aflevering wel weer leuk maar 1 ding vind ik irritant worden. Elke aflevering heeft een thema en dat word in den treure doorgevoerd. Het is niet echt subtiel ofzo.

De actrices die Merel en Nina spelen zijn echt de beste spelers van de serie vind ik. Beide personages zijn interessant.

5 likes

Vind ik niet heel storend maar wel opvallend inderdaad.

Merel is echt een bizar goede actrice, ik vind het zo knap dat zij haar rol zo goed neerzet.
In de NPO-plus app staan al meerdere afleveringen (maar niet het hele seizoen) klaar en ik moet me echt beheersen, anders kijk ik ze achter elkaar en val ik straks in een gat.

Pip vind ik trouwens ook een sympathiek personage en een sterke actrice.

3 likes

Nee 24 is de laatste

1 like

In seizoen 5 kan alles weer kapot :smiling_imp:

6 likes

Oh yes vanaf 15 september nieuwe afleveringen van The handmaid’s tale op Videoland

13 likes

Oh serieus? Welk seizoen is dat dan?

2 likes

Ja leuk! Vond vorige seizoen wel erg traag (en hallo zooo veel close ups van June) maar volgend seizoen leek in de preview wel vol actie te zitten?

6 likes

Echt zoveel series waar ik aan begin worden gecanceld,nu ookal Paper Girls :smiling_face_with_tear:

1 like

Geen idee, gewoon het nieuwste!

3 likes

Hoop dat ik ze minder irritant ga vinden.

5 likes

Als ze al die muziek weg zouden laten was er in iedere aflevering dubbel zoveel tijd voor verdieping.

3 likes

Ik vind rings of power oprecht heel leuk, kan niet wachten op nieuwe aflevering. Ik had echt nul verwachtingen en ben ook geen mega LotR fan maar vind dit echt verrassend leuk. Eerste aflevering vond ik nog beetje saai maar zit er nu helemaal in.

4 likes

Seizoen 5. Ze hebben deze week ook bekend gemaakt dat er een seizoen 6 komt en dat dat het laatste seizoen zal zijn.

1 like

Ja ik vind deze ook verrassend leuk!

3 likes

ik vind het altijd een ‘leuke’ serie om te kijken maar blijk iedere keer weer alles vergeten te hebben? Alsof ik het onbewust echt verdring, best wel vaag eigenlijk.

3 likes

Jaa, ik vind 't ook leuk!

Vind de soundtrack ook heel tof, maar dat had ik niet anders verwacht. Kwam op instagram reels een trailer ervan tegen met This Wandering Day in mineur, vond ik ook heel tof. Maar die kan ik nergens meer vinden. Vind de versie van Eurielle op youtube wel echt prachtig.

1 like

Ik heb dat ook, maar voor mij is de reden dat het gewoon VEEL te lang duurt.

Als ze alle scènes eruit knippen waarin June boos in de camera staart, hou je twee seizoenen over.

12 likes

ik ben er mee gestopt, was bij aflevering vijf, maar vond het echt niet boeiend en niet eng genoeg.