Wtf is er met de nieuwe videolandapp. Heb 1,5 seizoen van een serie op de oude app gekeken. Ga net verder met die serie in de nieuwe app, is er ineens geen ondertiteling meer??
Huh dat is raar? Ik heb bij die van mij gewoon ondertiteling.
Dan heb ik vast pech
Ik heb dit volgens mij ook gehad ergens bij
En ook dat een nieuwe aflevering even hapert (een stukje van een seconde hoor ik dan drie keer opnieuw), elke keer weer, al sinds die nieuwe app.
En ik vind het ook echt lelijk dat die app Videoland v2 heet.
Had ik ook! Heb toen contact opgenomen met videoland en het ontbreken van de ondertiteling schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn
Ah ja, natuurlijk! Waarom ook echt, alles deed het toch
Ik heb ook veeeeeel issues met de nieuwe app
Dat is ook irritant!!
Dit is ook in de browser en soms ook met āfeitjesā van bepaalde scenes. Ik vind het zelf eigenlijk vooral irritant haha, kan er niet zoveel mee
Je kan het instellen. Moet soms bij elke aflevering opnieuw
Bij de serie die ik aan het kijken was niet
Oh stom! Ik heb er ook heel lang last van gehad. Meermaals geklaagd, maar hielp ook niet. Lijkt bij mij nu wel overā¦
Ik heb het alleen als ik mijn muis beweeg, dus gewoon heel lui en stil in bed liggen!
Ik vind het vooral een leuke manier om te checken of ik acteurs echt herken en gelijk de namen te zien
Als aansluiting op het gesprek over de Dahmer-serie. Zo heb ik me bv ook altijd afgevraagd hoe van God los tot stand is gekomen destijds en in hoeverre daar de slachtoffers (& daders) van op de hoogte waren. Ik heb namelijk een tijdje in een forensische setting gewerkt en daar heb ik de impact van media (op verschillende manieren) gezien, dat was met de daders. Dus laat staan als het slachtoffers betreftā¦
Edit: ik besef me nu dat ik met slachtoffers werk, waarbij 1 cliƫnt erg breed is uitgemeten in de media. Dit zou zomaar in de toekomst een serie kunnen worden qua verhaallijn. Die cliƫnt heeft daar ontzettend veel last van en het achtervolgt haar nog steeds. Ik zou me niet kunnen voorstellen wat het met haar zou doen op het moment dat ze dit daadwerkelijk ombuigen naar een film of serie scenario
Ik heb verlof en dacht dat die nieuwe serie Moedermaffia op Videoland wel leuk entertainment zou zijn. Helaas. Erger me kapot aan de hoofdrolspeelster, het slechte acteerwerk en het idiote scenario. Jammer.
Moet toegeven dat ik het wel heb afgekeken maar het was echt vreselijk inderdaad.
Helemaal eens. Helft vd tijd denk ik wat ben ik eigenlijk aan het kijken?
Nou en dan ook alvast een waarschuwing dat je in aflevering 2 als openingsshot een full frontal van een bevalling ziet. Ik ben daar verder niet bang voor ofzo, maar ik ken genoeg vrouwen die dat liever niet zien (en zeker niet als ze zelf op het punt van bevallen staan).
En die ontzettende nep piemel op een gegeven moment ook in die pijpscĆØne, echt zoān Nederlandse manier van shockeren.
Vind t ook vreselijk! Afgehaakt na 1.5 aflevering
Ik heb gisteren die nieuwe serie Rampvlucht gekeken, over de Bijlmerramp. Echt heftig joh, moest hem zelfs even afzetten omdat ik zo overweldigd was. Het heeft wel potentie, maar ik hoop niet dat het oversentimenteel wordt. Ben benieuwd naar de rest.