Geen tip: Five Live op Videoland. Wat zijn de series met Linda de Mol toch altijd vreselijk𤣠We kunnen echt niet acteren in dit land
Dankjewel! Dan ga ik er mee starten
Ik hoop echt dat de podcast televisiƫ het hier over gaan hebben
Ik heb npo plus genomen (weeer een abbonement ) voor oogappels, en ik heb geen spijt.
Wow ik kijk nu afl 3 (heb NLZiet) echt heel interessant om hier ook meer over te leren! Joy Delima ook weer top, een scene deed me denken aan dirty lines omdat ze met een zelfde acteur praatte toen.
Die kun je op npo plus kunt kijken die bedoel je?
En? Is dit de trash tv waar wij op wachten?
Zijn weinig Nederlanse series waar ik van onder de indruk ben ja (inclusief npo series)
Oooh heerlijk, en ik heb al een bec hoor, Kiki met dr haarband
Ik kijk nu Mare of Easttown en vind het echt een hele goede mini serie. Het is een detective, maar echt heel goed geacteerd en genoeg spanning zonder dat het eng is. Ben het gaan kijken omdat het een 8.4 kreeg op IMDb en het staat op hbo. Heb het nog niet af, maar heb echt de hele dag zin om verder te kijken!
Handmaidstale nieuwe seizoen
Samenvatting
Wat is het nieuwe seizoen saai! Mijn God, wat voorspelbaar steeds.
Echt een topserie!
Jaa die is zoo griezelig brrrrr
Zet er aub ff bij waar je spoiler over gaat
Slechter dan dubai zal het wel niet kunnen worden? Hoop ik toch. Ik ben nu Melbourne aan het kijken en seizoen 2 en 3 zijn echt zo goed met veel fights, die dames hebben ook gewoon echt géén gène.
@Banananana het is letterlijk āWat is het nieuwe seizoen saai! Mijn God, wat voorspelbaar steeds.ā, snap niet zo goed waarom dit in een spoiler moest
Ja, dat is 'em!
Wow what. Dat vind ik vƩƩl te ver gaan. Er staan de tapes van ted bundy op, allerlei gore horror, real detective en veel meer. Dan kijk je het toch niet! Je kunt het zo afzetten. Slachtofferhulp wow, dit is ook nog eens waargebeurd dus dan vind ik juist dat je niet het recht hebt te gaan zeuren erom. Wat denk je dat die nabestaanden en slachtoffers van hem hebben meegemaakt dan. Echt doe ff normaal, ga ergens anders janken en zet je netflix af. Zij konden niet zo makkelijk wegkijken.
Het nieuwste seizoen is niet leuk
Ik heb vandaag in 1 keer de serie The Bear erdoor gejaagd, en ik ben echt weggeblazen.
Ik denk dat het voor de makers Emmyās gaat regenen.
Het is zo ongewoon, luid, snel maar toch ook traag, en het camerawerk is uitzonderlijk goed.
De serie is al een tijdje uit in Amerika, in Europa pas een paar dagen, en het is daar al bestempeld tot 1 van de beste series van het jaar.