Serietopic #4

Samenvatting

Ik ben ook een beetje kwijt hoe Nick in deze positie is gekomen.
En vraag me ook nog af wat er met Lawrence is en dat hij nooit sex wil, ook niet toen hij nog die handmaid in huis had… nu werd daar ook weer op gehint.

En als ze Serena als handmaid willen inzetten, waarom zoveel moeite om June voor haar op te pakken, en waarom willen ze haar koppelen aan die gynaecoloog?

1 like
Samenvatting

Was dat van Lawrence niet dat hij het gewoon niet vind kunnen? Dat was in de tijd dat zijn vrouw nog leefde ook zo. Lawrence is denk ik gewoon een ingewikkeld karakter omdat hij heeft meegebouwd aan een systeem waar hij niet meer achter staat, maar wel ook aan de macht wilt blijven. En dat deel, dat iedereen in Gilead dat maar tolereert, vind ik slecht geschreven.

Ik denk eigenlijk niet dat ze Serena willen inzetten als handmaid. Ze willen dat Serena hertrouwt omdat je als vrouw niet zonder man mag leven en al helemaal geen alleenstaande moeder mag zijn, want dat is een zonde. Dus iedere man die op haar pad komt en bereid is met haar te trouwen is er een. June oppakken is natuurlijk geen moeite, die man pakt dus blijkbaar regelmatig mensen op in nomansland en aangezien June zo dom is om steeds weer extreme risico’s te nemen zat ze er nu bij.

7 likes
Samenvatting

Ja hij is ingewikkeld haha.

En nee dat oppakken was per toeval, maar ze brengen haar wel bij June enzo. Nja goed, anders had deze plottwist ook niet kunnen gebeuren natuurlijk.

Na vorige aflevering had ik het totaal niet, maar ben nu wel weer benieuwd naar de nieuwe!

5 likes

Spoiler over eind dynasty:

Hahaha ja dit was ook weer zo’n heerlijk dynasty moment. Die kerel (Graham?) was ook nog helemaal niet lang in de picture toch? Alsof ze het spontaan halverwege het seizoen hadden bedacht haha.

Jaaaa eindelijk weer! Vond het een leuk einde zo! En dat Adam weer dierenarts is geworden haha

1 like
handmaids tale

Het was no man’s land waar zowel rebellen uit Gilead rondlopen (die samenwerken met Mayday) als mensen die voor Gilead werken. Ze is opgepakt door mensen die voor flappie werken (weet zijn naam ff niet) waar Serena in huis woon(de), en hij werkt met Gilead samen

Pls namen bij spoilers mensen!

13 likes

Hier heb ik echt zon zin in!!

22 likes

Spoiler einde dynasty

Samenvatting

Het is wel zo dat de show tijdens de opnames van het laatste seizoen opeens werd gecanceld. En ik vond dat je dat ook wel een beetje merkte. De een na laatste aflevering had opeens zoveel open eindjes dat ik dacht… moet dat allemaal nog in 1 aflevering?
Maar vond het ondanks dat wel een mooi en leuk einde van de show! Al baal ik wel dat het nu klaar is. Kon het zo heerlijk hersenloos kijken

5 likes

Aight Christopher Moltisanti :heart:

3 likes

Ik zit moedermaffia op videoland te kijken en het is zo ontzettend flauw en slecht maar ik moet er echt om lachen :sweat_smile:

2 likes

Ik kon dus echt helemaal niks met seizoen 1. Ik kon die maffe vibe gewoon niet zo goed hebben. En dan zie ik deze trailer en dan ben ik tóch weer getriggerd?!

3 likes

Waarom zit Stifler’s mom ineens in elke serie die ik kijk en waarom speelt ze overal hetzelfde typetje🤣

4 likes

Een beetje respect voor Jennifer Coolidge ja

27 likes

Vanwaar de fascinatie voor haar? (Help me het begrijpen haha)

3 likes

Ze is gewoon een queen. Maar misschien kan @vitaminwater dit beter beargumenteren

12 likes

EN een icoon :clap: :heart_eyes:

10 likes

Love Jennifer Coolidge :heart_eyes: Heb de 1e aflevering van The Watcher gezien en vond het goed. Wel weer typisch Ryan Murphy maar tot nu toe is t prima. En wat een cast my God!

4 likes

Ik heb net de laatste aflevering van Rings of Power gekeken en echt voor het eerst in tijden weer zo genoten van een serie. Ja het gaat allemaal niet zo snel, maar het is zó mooi en zorgvuldig gemaakt. En iedereen is ook perfect gecast en alles voelt gewoon helemaal zoals het hoort te voelen in de LOTR-wereld. Ik kan niet wachten op seizoen 2!

En thank god dat de vreemdeling niet Sauron is. Toen die suggestie in de laatste aflevering even werd gewekt dacht ik dat ik gek werd. Daarna zitten juichen toen dat enge mens “he is not Sauron” riep. Maar het is me nou niet duidelijk of hij Gandalf is? Ik had het eerlijk gezegd ook niet zien aankomen dat Halbrand Sauron is! Maar ik heb al die boeken ook niet gelezen dus what do I know.

7 likes

Oh wat fijn zeg, ik ben nog niet begonnen maar wil er lekker te tijd voor nemen, misschien in de kerstvakantie ofzo en dan elke dag een aflevering, lekker gezellig met snacks

1 like
Rings of Power einde

Het is nog niet helemaal bevestigd uiteraard, maar blijkbaar was die zin die de Stranger aan het einde tegen Nori zei over “follow your nose” iets dat Gandalf exact zo heeft gezegd in een van de LOTR-films

4 likes