Ik wilde deze serie ook tippen! Heel sfeervol gemaakt. Het doet mij ergens ook wel denken aan Amelie. Door de wat dromerige sfeer misschien? In elk geval aansprekend hoofdpersoon en de bijrollen zijn ook goed neergezet. De zaken an sich zijn wel voorspelbaar, maar dat stoort niet.
Jaaa! Vond seizoen 1 ook leuker dan 2. Daarin zat veel meer die spanning tussen de hoofdpersonen. Maar vond 2 alsnog leuk hoor! daarin wordt sofie nog moeilijker te peilen haha
â
Ik ben nu heartbreak high aan het kijken & love it. Ook echt zo goed dat ze een aantal first nations acteurs hebben (degenen die Malakai en Missy spelen) ipv alleen maar witte mensen. Dat is echt wel huge voor australische tv
Ja ik vond alleen de laatste paar afleveringen iets minder.
Ga zo beginnen met de nieuwe Mike Flanagan serie, âThe Midnight Clubâ. Zo benieuwd, een van mijn favoriete regisseurs van de afgelopen paar jaar.
Laatste handmaids tale was echt teleurstellendâŠ
Ik zag net dat het nieuwe seizoen van Derry Girls op Netflix staat. Ik vind maar heel weinig dingen grappig maar bij die serie moet ik zo vaak hardop lachen. (En Liam Neeson heeft een heel klein rolletje in de eerste aflevering )
Ohhh yess eindelijk. Ga ik zo lekker bingen
Er is ook een nieuwe seizoen Bling Empire, trash reality tv over rijke elite in LA. En opeens wandelt Chrishell (Selling Sunset) binnen om iemands huis te verkopen
Ik wist niet of ik naar het serietopic of naar het boekentopic moest, maar eerst maar even hier proberen. Ik wil beginnen aan the handmaidâs tale, zal ik eerst het boek lezen of eerst de serie kijken? Ik ben beide van plan namelijk!
Omg beste nieuws van vandaag
Persoonlijk vond ik het boek alleen maar interessant omdat ik de serie had gezien, maar van de andere kant, als je niet de serie hebt gezien kun je bij het boek wel zelf de beelden vormen. Volgens mij valt het boek qua dikte/hoeveelheid tekst wel mee trouwens, de serie is veel uitgebreider.
Ah greys is weer begonnen, blijft toch mân favoriete comfort serie
Haha handmaids tail? Dat ken ik niet
Nee grapje, eerst het boek lezen (want dat is erg goed) en daarna de serie kijken. De serie is ook erg goed, de eerste paar seizoenen in ieder geval, maar gaat veel langer door dan het boek!
Vanavond heb ik Moedermafia gekeken en wat was dat slecht zeg. Heb uit verveling toch alles gekeken, maar tenenkrommend op sommige momenten (of vooral op sommige momenten niet)
Nog andere Sihame kijkers?
Elke afl. is een half uurtje dus kijkt lekker weg, redelijk wat geweld en een beetje de stijl van MocromaffiaâŠ
Ik besef ook hoe oud ik ben, als ik veel straattaal hoor en niet alles begrijpđ„Č
Ik denk eerder dat die man Gandalf is of een andere tovenaar.
En ik vind het ook een toffe serie! Wel langzaam maar dat was Game Of Thrones ook in de eerste 5 afleveringen ofzo, dus ik denk prima. Ze moeten eerst een beetje die wereld laten zien/opbouwen
hahahah wat een domme typfout, ik zie het ook nu pas. Thanks!!
Ben begonnen aan The Midnight Club (20 min in) maar godsakke die jump scares. Hoe trok ik dit bij The Haunting of Hill House
Ik kijk die natuurdocuserie van barack obama op Netflix en vind het zooo mooi echt kippevel bij bepaalde stukjes
Oh ik hou zo van Derry Girls