Helemaal mee eens, totaal geen sympathie voor de hoofdrolspeler, wat een figuur.
Heb alles achter elkaar gekeken dus vond het echt teveel van het goede.
Wow heb net top boy gekeken en het einde van het laatste seizoen wtfffff zag ik echt niet aankomen
Zelf opgeroepen om de serie niet te kijken want gemaakt zonder overleg met/toestemming van hun en hertraumatiserend. Hertraumatiserend niet omdat ze het per se zelf opzetten maar omdat het door de promo eigenlijk niet te ontwijken is. Plus ik gok eerlijk gezegd dat de klagers ook nabestaanden zijn (van een andere dader natuurlijk) en dat voor hun hetzelfde geldt met betrekking tot de promo en dat ze het dus niet per se aan hebben gezet allemaal. En in die zin dus ook niet zo makkelijk is als dan kijk je toch niet want het is overal.
En wat is je eigen mening erover? Vind je dat het eraf moeten worden gehaald?
Ik ben trouwens met derry girls begonnen, 1e seizoen. Ik vind het altijd een nadeel als er een enorm sterk accent in een serie zit, bij deze heb je ook echt ondertiteling vaak nodig. Tot nu toe vind ik het iig wel lekker wegkijken. Grappig om te bedenken dat die meiden dus gewoon al 29+ zijn.
Ik kijk het zelf niet. Ik had een aflevering gekeken en toen kwam naar buiten dat het zonder medewerking met de nabestaanden is gemaakt en toen besloot ik niet verder te kijken. Het hoeft er niet af van mij, want de schade zal nu toch al wel gedaan zijn. Ik hoop wel dat Netflix en andere programmamakers de ophef meenemen in hun toekomstige plannen en voortaan wel op zijn minst de nabestaanden op de hoogte stellen en het liefst er mee samenwerken. Mijn moeders moord is qua sensatie totaal niet interessant maar ik zou echt woest zijn als iemand opeens besluit er een boek, podcast, serie etc. over te maken en al helemaal als we als nabeestanden helemaal niet eens ingelicht worden. Wat imo the bare minimum is.
Was ik helemaal vergeten . Ben benieuwd naar volgend seizoen.
Ja ik ook joh
Spoiler s2(of 4 hoe je het bekijkt)
Denk je dat een van Jamies broertjes het nu gaat overnemen van hem? Hoop echt van niet. Vond het echt jammer van Sully, hij was juist mijn fav omdat ie steeds menselijker werd (meer dan Dushane) en dan ditā¦
Iemand al met āThe Midnight Clubā begonnen? Ik wilde vandaag beginnen maar ben een beetje ontmoedigd geraakt door de slechte recensies.
Ik ben een nieuwe serie begonnen, pools, wielka woda, zit er ineens een nederlandse acteur in???
Ik heb het gisteren gebinged, vond het best vermakelijk. Niet super hoogstaand, maar gewoon prima om lekker weg te kijken
Edit: wel wat schrikmomenten, maar niet echt eng. En ook wel wat emotionele momenten, maar dat is ook logisch want het gaat over terminaal zieke jongeren
Ik vind het wel goed weg kijken eigenlijk. Best mooie scenes ook, verhaal is interessant. Het is alleen niet zo sterk als de andere series van Mike Flanagan, helaas.
Weet iemand of ik de Nederlandse serie Overspel nog ergens kan vinden? Wil 'm graag herkijken, maar lijkt niet meer te vinden.
Iemand bij Videoland wel eens last gehad dat niks wilde afspelen en je ā error code decoding failedā kreeg?
Ik heb alles al geprobeerd met in en uitloggen opnieuw de app downloaden, van de wifi af, aflevering gedownload. Niks helpt helaasā¦
Ik wil handsmaid tail verder kijken mehh. Gister was dit dus al zo en vandaag ook, had gehoopt dat het inmiddels over was maar helaas.
Ja, toevallig net over gepost in het ergernissen topic. Weet niet of jij nu ook probeert op je smart TV? Want daar heb ik sinds de nieuwe app hetzelfde probleem. Maar klinkt alsof jij het over je telefoon hebt, daar doet ie het juist wel bij mijā¦
Heb je al wel de nieuwe app met rood logo? āVideoland v2ā.
Heb je de nieuwe app versie al?
Yes ik heb de nieuwe app ook de v2, en hij speelt niet af op mijn telefoon hij wilt dus ook niet naar de tvā¦
Als ik eerst naar de tv cast en dan hem aan zet doet hij het na een paar keer foutmeldingen wel .
Beter doen ze er snel iets aan.
Net klaar met The Midnight Club. Ben me zo nu en dan helemaal rot geschrokken. Hopelijk komt er een 2e seizoen. En anders wacht ik gewoon op The fall of the house of Usher.
Ja leuke serie! Kijkt fijn weg, ook niet van die te lange afleveringen. Ga zo de laatste kijken. Jeetje wƔt een stress in die keuken! Ik voel het helemaal. En ik eet geen vlees maar zou wel een broodje van ze lusten geloof ik.
Ik ben klaar met oogappels, maar ik ben zo benieuwd of er nog een nieuw seizoen komt. Ik hoop het echt!