Serietopic #4

Rings of Power

Ja dan zal het wel. Al dacht ik eerst ook dat hij Sauron wel moest zijn, omdat Nori door het vuur heen kon lopen toen hij was neergestort. Het vuur was koud in zijn aanwezigheid, iets dat ook gebeurde toen dat legertje van Galadriel in die grot stond waar Sauron ooit was geweest.

2 likes
Rins of Power

Inderdaad Gandalf door die tekst. Ik vind het jammer, hij hoort in deze tijd nog helemaal niet in middle earth te zijn. Voelt als onnodige fan service, ik had liever gezien dat het een andere tovernaar was.
Aanrader is trouwens het youtube kanaal Nerd of the rings. Van elke aflevering een break down video met veel uitleg over de achtergrond van het verhaal. En speculaties, al redelijk snel theorieƫn over dat Halbrand misschien Sauron of een nazgul zou kunnen zijn.

Verder wel echt genoten van de serie, vooral ook de dwergen, zo leuk was dat. Benieuwd naar het volgende seizoen!

5 likes

ahhh jennifer is terug :heart:

4 likes

Jaaaa!

Toen de stranger Sauron bleek te zijn wilde ik heel snel naar dit forum komen om te roepen OMG JE HEBT GELIJK (die andere user, weet even diegene’s naam niet meer haha) maar mijn telefoon lag ergens aan de lader… maar beter ook.

En halbrand zag ik ook niet aankomen, wat echt dom is, want ik had nog wel gelezen dat hij een verzonnen karakter was (als in, niet canon, komt niet voor in de boeken). Ja dan is het eigenlijk wel obvious he hahaha

2 likes

Heb je het helemaal afgekeken gister? Ik ben ergens gestopt bij aflevering vijf maar wil het echt nog graag afkijken

Nieuw seizoen Killing Eve op videoland, yesss :heart_eyes:

1 like

Komt alleen geen 2e seizoen van volgens mij…
Heb ook een zwak voor dat soort series, heerlijk :sweat_smile::see_no_evil:

Rings of Power S01E08

Toen ze begonnen met The Stranger als Sauron heb ik echt tegen mijn televisie geschreeuwd. Heel blij dat hij het idd niet is. Halbrand dacht ik al vanaf het begin, zeker toen hij ook nog eens een smid bleek te zijn. Ik vermoed dat The Stranger idd Gandalf is, iid door die opmerking over het volgen van je neus. Maar kan ook een red herring zijn. Ik hoopte eigenlijk op Radagast, maar die heeft een te typisch hoofd. Ben iig heel benieuwd naar het volgende seizoen!

First Kill vond ik ook echt leuker dan verwacht!

8 likes

Ben gister een klein stukje begonnen met the watcher, maar toen zag ik dat stiftlers mom erin meespeelt. Hoe kan ik het nu nog serieus nemen :rofl:

1 like

Zin in the crown!! Bijna

6 likes

Is er echt een nieuw seizoen of is dit gewoon dat het seizoen dat al een half jaar op de NPO app staat?

1 like

Het is een nieuw seizoen op videoland :sweat_smile: Heb geen idee wat er op de NPO app staat want dat heb ik niet maar ik gok dezelfde!

1 like

Ik riep ook meteen He! STIFLERS MOM! Ben bang dat die actrice nooit meer van die naam af komt.

1 like

Ja is dezelfde, Killing Eve krijgt ook geen nieuw seizoen meer (gelukkig maar, want elk seizoen was het minder vond ik)

5 likes

Jammeeerrr

4 likes

Vooral het laatste seizoen was echt enorm teleurstellend. Zo zonde.

5 likes

Ik ook. Heb hier zelfs iemand afgeraden om het te kijken. Vond het einde van het voorlaatste seizoen mooier.

2 likes

Oei dat klinkt niet veelbelovend :sweat_smile: Nou ja we gaan het zien, vond 2 seizoenen sowieso wel genoeg denk ik, volgens mij stopte Phoebe Waller Bridge toen ook met het schrijven? Kan me alleen het einde van vorig seizoen niet meer herinneren, even opzoeken…

Het zal niet bepaald helpen dat mensen haar (enkel) zo blijven noemen. Ze heet Jennifer Coolidge.

15 likes

Echt zooo stom

2 likes