Serietopic #4

Ik ben bezig met grenswachters, vlaams nederlandse serie die zich afspeelt in zeeuws vlaanderen. Vind het wel een goede serie.

@Neusklem orphan black, tabula rasa of mijn allerabsolute favoriet ever, the following. Maar die is van netflix af. Die is zo vet.

1 like

Dark misschien? Op Netflix
Ik heb alle 3 de seizoenen gezien maar ik vind dit echt zon serie die je opnieuw wil/moet kijken dus dat ga ik binnenkort ook doen

3 likes

Ik heb vandaag Candy uitgekeken, echt een best saai verhaal uitgemolken over 5 afleveringen. Zat echt totaal geen spanningsboog in

2 likes

Ik kan niet slapen en kijk de Hazes docu op Videoland en het is best wel okay (als in vermakelijk)

Love Is Blind alle afleveringen tot nu

Ik dacht ook dat het saai zou worden door gebrek aan een Shaina/Jessica maar ik vind het echt weer zooo leuk juist.

Ik vind Nancy en SK ook veruit de leukste deelnemers en Bartise en Matt zijn zooo kut op zoveel vlakken. Ze vertonen zoveel problematisch gedrag allebei en denk dat dat nog heel naar kan worden bij hen beiden. Ik snap best dat Matt moeite heeft met vertrouwen na zijn vorige relatie maar pfff doe dan even niet met zo’n programma mee waarin alles in sneltreinvaart gaat en er dus minder tijd is om echt een band op te bouwen. Hij is meteen zo bezitterig en achterdochtig naar haar, echt een engerd.
Cole vind ik ook echt een kleuter en past totaal niet bij Zanab. Het zijn echt twee totaal uitersten waarbij zij in de moederrol schiet.

6 likes

Jaaaa vandaag White Lotus season 2!!

11 likes

Een van de beste series vond ik Dark. Moet je wel je aandacht bij houden maar het verhaal klopt.

5 likes

Ik heb het afgezet halverwege afl 1, maar met name omdat ik dit soort series het liefst op de achtergrond aanzet en dan mee kan luisteren maar bij deze moet ik de ondertiteling de hele tijd lezen… Die chick die gaat klagen over haar te kleine kledingkast is ook wel echt een drama queen zeg :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik kon niet tegen dat geroep van die namen altijd: MIKKEL, MIKKEL, JONAS, JONAS

5 likes

Ik ben echt diep gezakt - ik gooi het op niet fit en verveling - maar ik heb Killer Camp opgezet op Prime… heb veel reality meuk gezien, maar what the fuck is dit? :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik ben opnieuw game of thrones aan het kijken en het is echt zo fantastisch. Heb 50% gemist toen ik het voor het eerst keek. Zit nu nog constant te googlen voor alle familiebanden/geschiedenis te snappen.

Net chaos is a ladder :ladder: scene opnieuw gezien :fire:

10 likes

Morgen toch pas?

Ik kan de youtube filmpjes van Alt Shift X ook aanraden als je meer uitleg over bepaalde dingen zoekt :smiley:

2 likes

Zie nu in de HBO app dat ie op 31 oktober uitkomt. Nog eventjes wachten helaas :laughing:

4 likes

Wat ik wel een aanrader vind is: high: confessions of an ibiza drug mule. Is een docuserie

Ik viel van de ene verbazing in de andere. Ik merkte ook dat ik eerst zo erg aan het victim blamen was want ik dacht steeds hoe naief kan je zijn?!? Het gaat kortgezegd over een meisje van 20 uit ierland die vanuit spanje naar Lima (peru) vliegt, zij weet niet waar Lima ligt en gaat er vanuit dat het een plaats ergens in spanje is, wordt opgepakt en beland in de cel.

Of nouja victim blamen, zij is geen slachtoffer maar het voelt toch ook wel weer zo.

1 like

Hahahaha ik ga stuk. Ik kijk love is blind en die ene vent die wildlife photography doet. Spent 20 days in the bush omggggg didn’t shower for four days omggggg en toen! Ging hij douchen met een emmer. Echt deze man, wat een held.

4 likes

Ooh verkeerd onthouden :expressionless: jammer, had zo’n zin om te kijken

2 likes

Als je 'm af kijkt, begrijp je uitslag van de poll! :rofl:

Nee ik kom hier op terug ik vond het niet per se vermakelijk maar toch erg zielig. Rachel vertelt dat ze erachter was gekomen dat hij een eetstoornis had. André zegt (bij het zien van die scène); goh nooit geweten dat ze dat wist.
Dat vond ik wel heftig

Love is blind ep 6

ik vind zanab en cole echt een saai stel. Ze hebben overduidelijk geen zin in elkaar. Cole zegt echt achterlijke dingen de hele tijd en zanab is alleen maar tering geĆÆrriteerd door alles wat hij doet

4 likes