Serietopic #4

Net the Watcher uitgekeken, vond het echt tijdverspilling.

Edit: had de berichten hierboven nog niet gelezenšŸ˜…

4 likes

Ik vond the watcher in het begin nog wel boeiend maar daarna wordt er zoveel bijgehaald wat echt nergens op slaat en het einde is dan ook nog zo onbevredigend, echt heel irritant.

5 likes

Wat een kutserie. Heel goed gedaan hoor maar damn zo naar en beklemmend. Ik vind de hoofspersonages helemaal niet zo interessant tot nu toe (afl 2) maar tibor lukacs (bomb squad) speelt het zo machtig mooi

2 likes

Ja ik heb nu ook de eerste 2 afleveringen gezien! Ik vind sommige dingen wel wat onrealistisch, maar kijkt lekker weg en is spannend.

1 like

Heb hem na 1 aflevering weer uit mijn kijk-verder lijst geknikkerd. Netflix doet dit echt vaak tegenwoordig, een matig verhaal compleet uitmelken met 6 of 8 aflveringen van een uur.

Zijn nu begonnen in the Playlist, vind het wel interessant om te zien hoe Spotify is begonnen. Maar ook daarvoor geldt dat het veel korter zou kunnen, misschien beter als film.

1 like

Ben begonnen met Cabinet of Curiosities. Ik hou hier van!

2 likes

Ik heb het nu af. Echt naar maar wel goed. Vond sommige dingen wel een beetje kort door de bocht en het voelt ook niet helemaal af maar okƩ. Weinig afleveringen.

1 like

Ja same! En allemaal mooie namen qua regisseurs en acteurs :smiling_face_with_three_hearts:

Gisteren het eerste verhaal gekeken.

2 likes

Ben nu bij de 2e aflevering. Schijnt dat Rupert Grint ook een rolletje heeft.

2 likes

Wij zijn nog niet verder gaan kijken, merkte dat ik wel echt even bij moest komen. vooral na aflevering 2. Waarschijnlijk in het weekend verder kijken.

Spoiler Gouden Uur afl 2

Vond die scene dat ze met de vrachtwagen over die markt gaan heel heftig om te zien, net als die scherpschutter op dat meisje.

4 likes

Het wordt echt nog veel erger. Ik kan echt veel hebben qua series en films maar de sfeer is gewoon zo eerie en alles duurt zo lang. Ik zit echt continu naar de tv te schreeuwen.

1 like

Goed om te weten

3 likes

Ik ben begonnen met Young Sheldon en het is zo leuk! Big Bang vond ik eigenlijk niet zo en daar ben ik na een paar seizoenen afgehaakt, maar deze serie is zo grappig en wholesome. Echt een aanrader als je nog een luchtige sitcom zoekt!

4 likes

ik zit nu diep in seizoen 2 van My brilliant friend en het grijpt me dus wel, maar ik vind Elena eigenlijk heel weinig zeggend (letterlijk en figuurlijk) en Linu grotendeels wel een beetje een feeks (en ja kan begrijpen waarom, maar alsnog af en toe denk ik por queee)

1 like

ik ben een paar afleveringen verder en het is echt naar, maar wel echt heel goed. enige wat ik niet zo geloofwaardig vond was de leegte op de markt nadien, en dat ze een markt bedacht hebben, misschien ook wel om niemand op gedachten te brengen, of ook niet haalbaar zeg maar.

2 likes

Elena is ook gewoon behoorlijk passief en onzeker. De boeken draaien volledig om het feit dat ze zich continue met Lila vergelijkt en hun toxic vriendschap. En we zien Lila eigenlijk altijd vanuit Elena.

3 likes

aaah, heb jij alle boeken gelezen? En heb je nog meer inzichten zonder spoilers zeg maar? Is het bedoeld om een hele goede vriendschap weer te geven? Want ik denk idd dat het niet heel gelijkwaardig is

2 likes

Heb nu 3 afleveringen gezien van het gouden uur. En het is vermakelijk maar niet erg realistisch.

1 like

Ik heb net Fleabag afgekeken op prime, vind het een grappige Britse serie, deed me enigszins denken aan Miranda. Heeft iemand nog meer soortgelijke tips?

2 likes

Insecure, please like me, I may destroy you

3 likes