Dit zijn echt geweldige series om te bingen. Chicago PD vond ik ook tof, maar is wel wat heftiger.
Voor fans van Selling Sunset is Buying Beverly Hills ook wel een aanrader
Eens met de aanraders van de varianten van Chicago. Ik ben aan de ziekenhuisserie ER begonnen, daar staan 15 seizoenen van op HBO. Ook een aanrader!
Ik ben gilmore girls weer aan het herkijken. Kun je ook wel even mee vooruit
Ik heb Dopesick afgekeken en ik vond het echt heel heftig! Heb echt momenten vol walging zitten kijken (bv dat moment bij de AA)… echt heftig dat dit nog niet is afgerond
Netflix heeft daar ook wel een heel groot talent voor, ze lanceren constant nieuwe pogingen om een jonger publiek te bereiken en iedere keer valt het weer tegen waarna ze het na één of twee seizoenen schrappen. Echt irritant als je ergens in zit en het leuk vind, zeker als ze ook nog eens met een cliffhanger eindigen.
Ja, dat had ik erg met die schaatsserie spinning out. Die werd ook ineens gecanceld na een seizoen. Echt van gebaald.
Brooklyn 99? How I met your father? The Good Place. Jane the Virgin? Manifest
Weet je zeker dat je Manifest wil tippen als je er eenmaal mee begint, kan je er niet meer mee stoppen, hoe cringe het verhaal ook is
Gedeelde smart is halve smart
Hahaha die skip ik inderdaad, thanks all voor de tips!
Ik vind the resident ook een leuke ziekenhuis serie. (Disney+)
Ik ook! Vond dat echt heel leuk, zo zonde
Waarschijnlijk allemaal al gezien maar:
Lupin
Insatiable, beetje gek maar gewoon simpel wegkijken
Selling sunset
Good girls
Friends from college
The real bling ring
Omg kan niet wachten op lupin deel 3
Oh yesss, ga meteen beginnen met kijken, dankje!!!
Haha manifest word steeds raarder maar ik blijf kijken😂 net alles gebinged van seizoen 4a
Cold Case is weer terug op.prime!
Ik kom er net achter dat Rizolli & Isles er af is die was ik aan t kijken omdat cold case eraf was meteen