Omg komt er serieus wekelijks een aflevering van de white Lotus? Ik zat net klaar om te bingenš¢
Ben From Scratch aan het kijken, bijna uit. Vind ām goed! Irriteer me wel echt doooood aan de ouders van Lino, niet te doen.
White Lotus
Wat een heftige intro song omg
Ben wel geboeid weer een lijk en alleen maar irritante mensen
Omg ik keek al uit naar mijn vrije dag zodat ik alles in ƩƩn keer kon kijken maar dat kan dus helemaal niet? Zo jammer.
Ik zit meteen weer helemaal in het nieuwe seizoen Derry girls.
Echt onvoorstelbaar dat de actrice die Claire speelt fucking 35 is he.
Zit op 4,5/6 van The Empress, over Elisabeth (Sisi). Vind het steengoed gespeeld, maar het is vrij langzaam en ook Duits, dus ik moet mān aandacht er wel goed bijhouden.
Ik heb de eerste 2 afl. gekeken, ben daarna gestopt want geen zin meer in⦠Wat spoilers gelezen, het midden overgeslagen en daarna de laatste 2 afleveringenā¦
vond het te lang duren haha en ook wel standaard romkomā¦
Wilde ook zo graag bingen indd
Ik kijk dit nu ook, wat een shitshow weer
Love it.
Morgen komt de nieuwe serie The Winchesters op HBO. Wie fan is van Supernatural gaat deze denk ik ook wel waarderen. Gaat over de jonge jaren van John en Mary Winchester.
Ah leuk! Ik mis Supernatural zo
Ben wel bang dat deze spin off een teleurstelling gaat zijn.
Ik moet het nog kijken. Bij mijn weten kwam Mary uit een Hunter familie en John weet er pas van wanneer de Yellow Eyed Demon ten tonele verschijnt. Ben wel benieuwd welke wending ze het gaan geven.
Ik heb net afl 1 gestart. Ik zie dat Danneel Ackles (Jensenās vrouw) 1 van de producers is, leuk!
Hahahaha die nieuwe aflevering van the white lotus, wat een geniale serie is het toch
Deze serie, heeeeerlijk. Ik zit gewoon hardop te lachen op de bank in mijn eentje
Ja toevallig ben ik hier onlangs aan begonnen!! Nooit heb ik deze serie voorbij zien komen. Ik vroeg onlangs om een originele serie (geen moord of vermissing serie) & dit is wel wat ik zou scharen onder origineel of niet standaard. Ik ben echt aangenaam verrast!!
Als ik het me goed herinner heeft deze serie ook wel raakvlakken met jou professie he? Ik merkte dat het mijn professionele kant ook wel een beetje raakte
Klopt, raakt zowel aan mijn beroep als aan mijn privƩleven dus wel een intense emotionele serie om te bekijken, maar wel echt heel erg goed. Aangeraden door mijn moeder, had er eerder ook niet over gehoord.
Ik kan me voorstellen dat het niet luchtig wegkijkt dan nee.
Ik ben benieuwd hoe de serie zichzelf verder gaat ontwikkelen! Dit kan Ʃcht 2 kanten opgaan nog namelijk. Maar vooralsnog een on-ontdekt pareltje
Ik ben SATC aan het bingen (want vroeger was ik te jong om het echt te volgen) maar wat een verschrikkelijk persoon is Carrie dan?? Ze heeft een relatie met Aiden, is vreemd gegaan met Big (ook al zoān etterbak, ze verdienen elkaar echt), komt uiteindelijk weer samen met Aiden en verwacht dan dat Aiden het okĆ© vindt dat ze vriendschappelijk met Big omgaat en nodigt Big zelfs uit bij Aiden thuis, hou op met me hoor. En daarbij is ze ook zo irritant tov haar vriendinnen, altijd het slachtoffer spelen huiliehuilie. En nu lekker door bingen uiteraard!