Omg jeugdsentiment!
White Lotus afl 1 en 2
Ik had verwacht dat het zou tegenvallen na het eerste seizoen maar ik vind het weer heeeeerlijk. Heb vanaf minuut 1 al personages die ik niet kan uitstaan. Net als met het vorige seizoen boeit die hele moord/moorden me niet maar wil ik gewoon zien hoeveel kutter die personages nog worden. Ik ben heel benieuwd naar de onderlinge verhoudingen straks en wat er allemaal gaat gebeuren.
Ik moest zo lachen om die Peppa Pig-grap, love die bitchy hotel manager. En Harpers houding vind ik ook heel chill tot nu toe haha.
Ik zag dat Skip Intro de afleveringen ook bespreekt!
Ik heb net het laatste seizoen van Dynasty afgekeken!
ik zei aan het begin van het seizoen nog tegen een collega dat ik eigenlijk hoopte dat Steven nog terug zou komen. Echt niet meer verwacht
Seizoen 5 van the Crown komt vandaag uit!
Ik ben ziek en wil verder met Love is Blind, maar hoe laat komen de nieuwe afleveringen online
Hier ben ik ook nog altijd boos om
Ik heb eigennlijk vooral mijn twijfels over Jennifer’s personage momenteel, het voelt nog alsof ze puur voor de fanservice erin zit maar ze totaal geen leuke rol konden bedenken. Maar ik heb alleen nog maar de eerste aflevering gekeken dus misschien is aflevering 2 wel beter. Ik vind de setting ook wel veel leuker dit seizoen.
Volgensmij midnight California tijd. Weet ff niet hoe laat dat dan bij ons is
Het staat erop
Ik heb net Les Papillons Noirs (Netflix) gekeken en die wil ik hier even tippen. Echt een hele goede serie!
9 uur bij ons dan.
Wie kijkt The Crown? Ik vind het heerlijk om weer verder te kijken maar moet ook een beetje wennen aan de acteurs. Vind Charles em The Queen van dit seizoen niet super (mis een beetje dat ‘stijve’/onhandige dat de vorige acteurs lieten zien).
ik heb gisteren aflevering 1 gekeken en heb vastgesteld dat ik letterlijk alles van het vorige seizoen ben vergeten
wel ontdekt dat Boris tijdens zijn recente legislatuur nog had besloten om een nieuw jacht van 200 mil cadeau te doen dat al weer geschrapt is :’)
Ik ben bij aflevering 3 van het nieuwe seizoen.
De actrice die Diana speelt is wel spot on zeg…
Ik kijk ook! Vind Charles wel heel goed gedaan, Elizabeth moet ik nog even aan wennen. Diana is ook wel weer spot on.
Ik vind seizoen 5 van the crown echt ontzettend saai
Iemand nog de laatste aflevering van de handmaid’s tale gezien? Ben benieuwd naar volgend en laatste seizoen. Vond dit toch wel erg goed seizoen.
Ik had echt heel hoge verwachtingen voor dit seizoen maar het gaat over irrelevante dingen zoals een HELE AFLEVERING over de Fayette familie. Echt geen reet aan
Camilla lijkt wel bizar veel op de echte en ook Diana! Dominic West vind ik niet bekakt en stijf genoeg
Ik wil zo veel mogelijk Diana.