Serietopic #4

:hot_face: same

1 like

Ik ben begonnen aan 1899 en het pakt me nog niet helemaal.
Komt er nog naar voren waarom het specifiek 1899 is? Of is dat illustratief

2 likes

Wel het minst leuke seizoen tot nu toe vind ik. Niet een goede eerste indruk van de serie! Ik heb net de laatste aflevering gekeken en ben nog steeds niet overtuigd van de nieuwe acteurs. Wel mooie beelden en camerawerk, acteurs zijn wel goed, maar beetje meh na de andere seizoenen (teveel charles misschien)

4 likes

Vandaag begonnen met 1899 en nu bij aflevering 6. Het is zo intrigerend, ik kan echt niet stoppen met kijken.

Ik kon Dark dus echt voor geen meter volgen, dit is wel een stuk minder ingewikkeld.

1 like

Ik heb nu 1,5 aflevering van 1889 gekeken en vind het tot nu toe niet echt super.

3 likes

Ik vind ‘t echt veel minder leuk dan de vorige als ik heel eerlijk ben :frowning:

2 likes

Oh jammer! Ik ben nog niet begonnen

Netflix is een kei in dingen ophypen. Denk aan Birdbox, bridgerton of swuidgame. Ik ben benieuwd of 1899 écht zo goed is, of dat weer typisch het resultaat is van slimme marketing.

Overigens vraag ik me af in hoeverre het écht slim is, want ik merk bij mezelf dat ik juist 9 vd 10x teleurgesteld raak bij series welke ik gewoonweg ben gaan kijken doordat ik geinfluenced was.

1 like

Ik ben begonnen met this is us en :heart:

14 likes

Ik ben eindelijk eens begonnen aan seizoen 18 van greys anatomy op disney plus, nu 3 aflv gezien.

Vast niet echt een spoiler maar addison :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

En :cry: zo’n mooie serie.

1 like

Bij mij is het nooit goed geweest, ook maar de helft van de zinnen is ondertiteld, heb jij dat ook? Super irritant.

2 likes

Eeew die Mike D uit FBoy Island is ook de winnaar van Celebrity Matchmakers, sowieso een Fboy ja

Ik heb mezelf echt door die aflevering met Kris haar heupoperatie moeten worstelen. Zo saai

4 likes

Vandaag heartstoppers afgekeken. Zoo zoet! Ben echt benieuwd naar het volgende seizoen.

6 likes

Ik ben aan Little Women begonnen. Een Koreaanse serie over drie zussen die ieder op een eigen manier verstrikt raken in een soort complot/ondergronds crimineel netwerk. Lange afleveringen van meer dan een uur. Ik vind het wel een aanrader!

1 like

Okee nou ik heb 1899 bijna af maar het is weer hetzelfde liedje zoals we al zo vaak hebben gezien bij oa (ik noem hier een serie die op een gelijkaardige manier eindigde) archive 81. Gelukkig had ik niks anders te doen op deze zondag maar vind dit altijd zo stom :rage:

1 like

Weet iemand wanneer nieuwe afleveringen van Sex Lives of College Girls online komen?
Ik dacht even lekker te kunnen bingen, maar seizoen 2 heeft nog maar 2 afleveringen en ik ben er al doorheen 🥹. Vind dit zo kut altijd.

2 likes

Volgens wikipedia komen er elke donderdag twee afleveringen online.

3 likes

Heb zonet de allerlaatste aflevering van The Walking Dead gekeken. Ook al was de serie in de eerste seizoenen wel beter, ben ik toch altijd blijven kijken. Moest echt janken hahaha

Toch wel een open einde met het vertrek van Daryl en de come back van Michonne en Rick. Vooral het laatste stuk met Rick en de helicopter roept erg veel vragen op hahaha. Er komen geloof ik 3 spin-offs ofzo.

5 likes