Serietopic #4

• Team Zay
  • Team Cole

0 stemmers

1 like

Allebei kut maar ik vond zay echt super manipulatief. Ik denk dat Cole wat gaat leren hiervan en zay alleen maar zeer tevreden is met hoe ze deed

4 likes

Ik word helemaal agressief van Colleen blijft ze de hele tijd zo?

2 likes

The Crown
 het blijft me wel boeien maar vind niet alle acteurs even geslaagd dit seizoen, met name Dominic West? Charles is veel te charmant zo lol, plus ik heb het idee dat veel acteurs dit keer een beetje dat dikke, typische accent missen? (Charles, Philip met name, dat nasale ofzo?)

5 likes

Even algemeen hoor, maar ik snap die focus op de gelijkenis niet zo? Het is toch gewoon een serie met acteurs? Ik vind er zoveel mooie verhaallijnen in zitten (e3 het erbij willen horen van Mohamed Al-Fayed bijvoorbeeld, echt prachtig gedaan ), de focus zou daar toch op moeten liggen? Ik vind die imitatie van Diana nu juist een beetje afleiden van het verhaal omdat die maniertjes steeds zo overdreven zijn.

7 likes

Vind ik ook niet altijd belangrijk! Ik vind het uiterlijk van Dominic West ook helemaal niet storend (als in hij lijkt natuurlijk totaal niet op Charles), maar wel de manier hoe hij acteert
 het is natuurlijk een serie maar wel gebaseerd op mensen die nu nog steeds leven zelfs. En in dit geval vind ik het ook niet zo in lijn met de vorige seizoenen, waar Charles toch echt wel een stijve hork was :stuck_out_tongue:

En ja die verhaallijn vind ik tot nu toe nog het interessants :slight_smile: Juist omdat het nieuw is ook denk ik.

4 likes

Haha ja ik vind Charles nu vooral kut. Vooral scĂšne in e1 op die jacht :grimacing: naar mannetje

3 likes

Ja. Maar ze stopt uiteindelijk wel met zeggen dat ze een ballet dancer is.

1 like

Ja omdat iedereen t dan weet :joy:

1 like

Neeeeeee is ze ballerina? :scream:

Ik ben nu bij ep4 maar jeetje Zaneb en Cole zijn echt een trainwreck he ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ze doen me ook denken aan typetjes uit the White Lotus haha hij is zo obnoxious

3 likes

Ik had dominic west liever als tony blair gezien, ik mis idd die stijve hork vibes die charles in de eerdere seizoenen wel had

3 likes

En toch had ik bij dit sezoen bijna het gevoel dat ik naar propaganda aan het kijken was, hoe special hij moet zijn. Vrijdenkend! Intelligent! Tegen de stroom in! Het echte slachtoffer van een labiele vrouw. Ik heb een best wel nare gevoelens bij dit seizoen, hoe ze de enige persoon die zich via geen enkele weg nog kan verdedigen.
Ik denk dat ik het ook wel eens ben met @CloserToFine 's synthesis van dit seizoen, het programma werkte beter als een period drama, het komt gevaarlijk dicht bij nu ze in de jaren 90 zitten. Ook omdat dit zaken zijn die we allemaal wel voor een deel ooit hebben geleerd en of meegekregen. Ookal was ik zelf letterlijk 1 jaar toen Diana steirf.

3 likes

Ben met Inside Man begonenn. MAN nu al gefrustreerd en ik ben nét halverwege de eerste aflevering :joy:

3 likes

Ik herkijk seizoen 3 van Outlander en het blijft zo leuk. Ik denk dat dit mijn favoriete serie ooit is. Op sommige saaiere stukken na dan maar goed dat hou je met series.

Heb jij een favoriete serie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben benieuwd welke!

1 like

Eigenlijk 3 favoriete series: mindhunter, the americans en broadchurch

3 likes

Ja. Ik heb dit met call the midwife (laatste twee seizoenen wel iets zwakker) en iets nieuwer: all creatures great and small. Allebei lekker sentimenteel, maar ook echt een comfy series.

2 likes

The Americans en de eerste 2 seizoenen van Homeland

6 likes

Sherlock :male_detective:

5 likes

The following met james purefoy

2 likes

Wat vinden jullie de leukste horrorserie naast Bly/Hill house/midnight mass

Wil weer aan een nieuwe beginnen maar weet niet welke

1 like