Serietopic #4

Misschien vind je the midnight club dan wel iets. Is van dezelfde maker als midnight mass (zitten ook een aantal dezelfde acteurs in). Ik vind het persoonlijk wel wat minder eng omdat het meer gericht is op young adult.

3 likes

American Horror Story heb je vast al gekeken? Vooral de eerste seizoenen zijn leuk

3 likes

Ja ik ken de flanaverse haha maar ben bang dat het veel te kinderachtig is. Het mag wel echt eng zijn graag

Castle Rock vond ik best leuk. Een serie geĆÆnspireerd op het hele universum van Stephen King. Het is een eigen verhaal, maar er zitten wel allerlei leuke verwijzingen in naar bijv. Cujo en mijn fave The Dead Zone.

En Bill SkarsgƄrd is sowieso +10.

3 likes

The Crown -

Ik wil gewoon een aflevering enkel over de corgi’s, is dat teveel gevraagd? :smiling_face_with_tear:

9 likes

Oh ik ben heel benieuwd! Ben nu nog bij e5.

2 likes

Doctor Who en Torchwood

4 likes

Seinfeld en Friends. Allebei zulke feelgood series en zo grappig.

1 like

Fleabag :yellow_heart:

4 likes

Marianne misschien?

5 likes

Ja echt 100% mee eens. Ik snap eerlijk gezegd niet dat iemand team zanab zou zijn??

Zij is zooo manipulatief en onzeker. Ik kon haar echt wel door elkaar schudden als ze weer zo was van: ā€˜nee hoor, er is geen probleem’ maar dan wel duidelijk zitten te mokken. Cole had echt geen enkele voorbereiding om met zo iemand om te gaan en was ook veel te lomp. Maar dat Zanab letterlijk dingen zit te verzinnen vind ik echt bizar. Ik las ook op Reddit van: Zanab heeft gewoon heel veel trauma in haar leven gehad en daarom is ze zo geworden, terwijl Cole een soort go lucky kerel is die door het leven huppelt. Dan is tot elkaar komen en elkaar begrijpen ook wel erg moeilijk. Had ook zo’n medelijden met Cole tijdens de reunie die duidelijk helemaal gebroken was en echt niet begreep wat ie nou verkeerd had gedaan.

5 likes

Ik vond ze allebei kut op hun eigen manier en snap überhaupt niet echt waarom er weer twee kampen moeten ontstaan terwijl we die mensen niet eens kennen :joy:

4 likes

Bates Motel & Hannibal!

@Marquez Supernatural ben ik echt obsessed mee geweest.

1 like

Voor wie het leuk vind, er was een One Tree Hill evenement dit weekend waar superveel acteurs waren. Zo leuk om te zien! ik ben nu voor de tweede keer de hele serie aan het kijken dus zit er sowieso helemaal in.

Mouth is echt bijna niet veranderd, maar Julian en Keith bijvoorbeeld wel heel erg, die herkende ik bijna niet.

6 likes

Ik ben rijkelijk late to the party (want liep van 2015 tot 2020), maar ben gisteren met The Magicians begonnen en vind het tot nu toe (eerste 4 afleveringen seizoen 1) erg leuk, kijkt lekker makkelijk weg. Ben best verbaasd dat ik het nog niet eerder had ontdekt, want het past precies in mijn straatje

1 like

Ik ben hier ooit aan begonnen maar nooit meer gekeken terwijl ik het volgens mij wel leuk vond. Waar kijk je dit?

3 likes

1 like

Het nieuwe seizoen van White Lotus is echt genieten. De kleding van Daphne en Harper zijn prachtig. Valentina is ook zo goed. Die laatste scene dat ze kittens aan het eten geven was :face_holding_back_tears:

7 likes

Op amazon prime (wel in Duitsland, weet niet of het in NL ook daar erop staat, moet je anders even op justwatch kijken)

4 likes

Ja staat er wel op @miszkelliej, maar ik geloof niet alle seizoenen? Dat weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij heeft @anon50301661 als groot fan van de serie dat ooit ergens gezegd haha, moet er zelf nog aan beginnen namelijk.

7 likes