Serietopic #4

Outlander! Echt, prachtige serie :heart_eyes: Kon er zo bij zwijmelen ook :smiling_face_with_three_hearts:
My brilliant friend, ik vind het supergaaf hoe het gefilmd is, verhaal is ook tof hoor!
Californication, want Hank Moody :sweat_smile:

1 like

Iemand F BOY ISLAND al gezien? Ik zoek nieuwe cringe.

2 likes

Ik vond het nieuwe seizoen van The Crown echt saai, kom helemaal niet mee in het verhaal

3 likes

Ik vind het tot nu toe een beetje saai :grimacing:

1 like

Oh echt! Ook de laatste aflevering?
Ik kwam hier juist om te zeggen hoe goed ik het vind. En die broeierige soundtrack erbij maakt alles nog beter. Ik vind het echt zo fantastisch, ik ga denk ik binnenkort weer seizoen 1 kijken.

Ik leef echt mn beste serieleven, ik zit momenteel ook helemaal in the sopranos. Was er al eerder aan begonnen, op slakkentempo, maar ik ben nu echt hooked. Dat ik me echt moet bedwingen niet de hele nacht door te kijken

9 likes

De laatste aflevering vind ik wel beter worden inderdaad! Maar vind tot nu toe het eerste seizoen wel beter.

Ooh Sopranos moet ik ook nog steeds kijken. Maar helemaal geen tijd nu om verslaafd te raken aan een serie met zes seizoenen :pensive: dus stel het steeds uit.

1 like

Dit is fantastische tv. Echt genieten.

4 likes

Ik vind s2 (white lotus) ook eigenlijk beter dan s1 zelfs! S1 vond ik af en toe té absurdistisch in zo’n mate dat het afleidde van de andere… dingen? gevoelens? die de serie oproept zeg maar (spoiler s1: zoals die laatste scene waarin je ziet dat rachel toch bij shane blijft ook al gaat dat ten koste van haar eigenwaarde en je snapt dat maar je snapt het ook echt niet ). Maar s2 vind ik echt de perfecte combinatie van suspense, absurdisme, en ook dat het ergens nog realistisch aanvoelt. Vind het echt top!

13 likes

image
heeft me echt gebroken

9 likes

Oeh ja mindhunter! En The Missing.

Voor feel good 100% The Good Place (of toch Hjem Til Jul… hm)

4 likes

Sorry weet dat ik echt late to the party ben maar ben zooo gefascineerd door love is blind

Die familie van Alexa hoe ze daar zo op de bank zitten hahaha ik ga helemaal stuk, en dan die weirde familie van Matt waar ik echt totale Get Out vibes van krijg met die moeder met zo’n ‘can i speak to the manager’ kapsel :sob::sob: echt een bizarre serie

4 likes

Kijken jullie nu dan seizoen 3 van love is blind? Is het de moeite waard? Krijg bijna fomo :sweat_smile:

2 likes

Ik vond seizoen 3 uiteindelijk tegenvallen (vooral echt heel traag tijdens de laatste afleveringen). Seizoen 1 vond ik het leukst, 2 daarna.

:confused:

Vanaf morgen staat de nieuwe serie van de makers van ‘Dark’ op Netflix!
‘1899’. Mega excited hiervoor want Dark is echt een van de waanzinnigste series ooit.

17 likes

Er zijn zoveel berichten over hiero haha.

2 likes

Oh thanks! Vond Dark ook supergoed. Ben hier heel benieuwd naar. Ziet er wel veelbelovend uit

1 like

Ja :heart_eyes: Ik vond Dark echt fantastisch dus ben heel benieuwd.

3 likes

Ben inmiddels bij alfevering 2 van seizoen 2 van The Magicians, en love hele verhaallijn met Eliot als koning :slight_smile: Hij en Margo zijn idd ook mijn faves! Hoop wel dat er na dit seizoen een ander plot komt dan Fillory. Hier staan wel alle 5 seizoenen erop, dus heb gelukkig nog wat te gaan, vlieg er doorheen :sweat_smile:

Edit: vergeten erbij te zetten om welke serie het gaat, mea culpa!

1 like

Ik ben begonnen al f boy island maar ik vind het heel saai. Zou echt me ding moeten zijn maar het is booooring

2 likes