Kijk je de Nederlandse of de Amerikaanse?
Heeft iemand Amor con fianza (destino cerdena) gekeken? Spaanse versie en doet me denken aan een mix van temptation island en ex on the beach, maar dan 1000x vermakelijker. In 1 dag alles gekeken haha
Kijkt er nog iemand Matched by Mom? Mijn god die Koen is toch zo’n verschrikking
Maar hij is helemaal idolaat van Shanna, maar zij ziet hem toch totaal niet zitten? Ook al zegt ze van wel. Vind hun vibe zo ongemakkelijk
Ja ik vind Koen ook echt een kneus en Shanna vindt hem sowieso niet interessant nee, die wil gewoon in het programma blijven. Ik vind Melvin ook echt een oppervlakkig ei.
Het blijft leuk, de flashbacks/muziek etc maar je kunt ook wel merken dat het een oude serie is. Bepaalde grapjes of stijl van scènes zijn zo voorspelbaar, of duren te lang.
Hoop zo dat Law& order criminal intent ergens online komt!
Dacht misschien bij SkyShowtime maar helaas niet. Iig niet in Nederland
Nederlandse
Jennemie is fantastisch hahaha die meid heeft zo’n slechte radar
Volgens mij kijkt bijna niemand maar omg hoe saai is dit seizoen van de Kardashians???
Anxiety en alle varianten zijn de woorden van dit seizoen. Ze willen gewoon niets meer bespreken, terwijl er wel vanalles gebeurt
Hahaha ik heb deze aflevering gezien. Heel herkenbaar opeens
Ik kijk nu The Dropout en voel helemaal mee met Ian Gibbons
Ahhahaha Manon liep echt zelf als een fuckboy naar binnen met al die handjes die ze pakte. Vind haar wel cool ja.
Sarah is gewoon zo’n hele knappe vrouw die daardoor nooit echt een persoonlijkheid heeft hoeven ontwikkelen denk ik. Jennemie en Manon zijn wat meer normaaltjes knap en daardoor wel leuk.
Ik opende HBO en ik zie ineens een nieuw seizoen van Sex Lives of College Girls, wist helemaal niet dat dat eraan zat te komen! Vond het eerste seizoen echt lekker wegkijken.
Jaaa leuk!
Jaa ik zag het ook toevallig. Volgens mij zetten ze twee afleveringen per week erop
Ga nu de 1e aflevering kijken, echt zin in.
Iemand hier die ook ‘Chucky’ kijkt? Deze serie is zo unhinged en campy echt heerlijk. Vind het knap hoe ze alle Childs Play/Chucky films in de verhaallijn meenemen en dat ze ook echt alle acteurs erin blijven betrekken.
Jennifer Tilly <3
Ik vond de eerste aflevering van ‘1899’ heel overweldigend op een positieve manier, ik denk dat ik die nog een keer ga kijken voor ik doorga naar aflevering twee. Vond het heel goed en onheilspellend.
Ik zag al een Amerikaanse recensie die er na 5 minuten niks van snapte en vond dat het allemaal gewoon Engels gesproken moest worden, echt geloofwaardig die recensenten
ik heb het afgekeken maar wow er is echt niet genoeg aandacht voor wat een creep Matt is, echt heel naar en bijna abusive gedrag hoe hij tegen Colleen deed? spoiler einde:ik ben echt heel verbaasd dat Colleen ja heeft gezegd, zo zonde, ze is nog zo jong in gedrag maar wel leuk en spontaan ik dacht alleen maar meid jij kan de hele wereld krijgen, RUN
False narrative hoort ook in dit rijtje
Het is zo saai!
Ik kende dit helemaal niet, maar heb inmiddels (vanavond begonnen) al een half seizoen er op zitten. “Nog een aflevering en dan ga ik echt slapen!!!” Yeah right, het is half 3 inmiddels
Ik heb from scratch uitgekeken, ik vond het echt een mooie serie. Wel voorbereiden op janken als je hem gaat kijken.