Serietopic #4

Jeej nieuw seizoen dead to me

7 likes

Ohhh ik ben dit nu aan het kijken, de 1e aflevering was heerlijk cliché romcom, love it (en ik drink wijn en eet pizza dus wilde iets toepasselijks kijken :laughing:)

3 likes

Ooh ik ben benieuwd! Ik dacht niet dat er een nieuw seizoen zou komen nu Christina Applegate ziek is.

1 like

Misschien een stomme vraag, maar moet je The Crown helemaal van voor af aan kijken of kun je ook het laatste seizoen kijken met Elizabeth, Charles en Diana?

1 like

Nee hoor!

3 likes

Ik zou dan denk ik nog voor het seizoen er voor gaan, daar zitten Charles & Diana ook al in en vond ik zelf wat sprekender dan dit seizoen! (Als je het dus om hun storyline gaat)

6 likes

Oh ja er komt veel lekker eten in voor! De eerste afleveringen zijn vooral mooi, halverwege begint echt de drama.

3 likes

Ik wil gewoon ook een Lino die pasta voor me kookt :frowning: Maar ik ben nog niet bij het drama haha, ben benieuwd!

Mis je wel de beste seizoenen :sweat_smile:

11 likes

Ik vind hem ook echt een aantrekkelijke acteur.

1 like

:hot_face: same

1 like

Ik ben begonnen aan 1899 en het pakt me nog niet helemaal.
Komt er nog naar voren waarom het specifiek 1899 is? Of is dat illustratief

2 likes

Wel het minst leuke seizoen tot nu toe vind ik. Niet een goede eerste indruk van de serie! Ik heb net de laatste aflevering gekeken en ben nog steeds niet overtuigd van de nieuwe acteurs. Wel mooie beelden en camerawerk, acteurs zijn wel goed, maar beetje meh na de andere seizoenen (teveel charles misschien)

4 likes

Vandaag begonnen met 1899 en nu bij aflevering 6. Het is zo intrigerend, ik kan echt niet stoppen met kijken.

Ik kon Dark dus echt voor geen meter volgen, dit is wel een stuk minder ingewikkeld.

1 like

Ik heb nu 1,5 aflevering van 1889 gekeken en vind het tot nu toe niet echt super.

3 likes

Ik zal eens gaan kijken, zag in Londen allemaal reclames van The Crown en ben best nieuwsgierig geworden.

1 like

Ik vind ‘t echt veel minder leuk dan de vorige als ik heel eerlijk ben :frowning:

2 likes

Oh jammer! Ik ben nog niet begonnen

Netflix is een kei in dingen ophypen. Denk aan Birdbox, bridgerton of swuidgame. Ik ben benieuwd of 1899 écht zo goed is, of dat weer typisch het resultaat is van slimme marketing.

Overigens vraag ik me af in hoeverre het écht slim is, want ik merk bij mezelf dat ik juist 9 vd 10x teleurgesteld raak bij series welke ik gewoonweg ben gaan kijken doordat ik geinfluenced was.

1 like

Ik ben begonnen met this is us en :heart:

14 likes