Ik zat al te denken wie Jen is, maar dat is de Amerikaanse? Ik bedoelde The Housewives van Amsterdam hahaha! Zie net dat ik dat er helemaal niet bij heb genoemd.
Is toch vermoeiend? Het lijkt de basisschool welâŠ
oh hahaha ik ging er van uit dat het om SLC ging ja, ik kan amsterdam nergens kijken omdat het niet op hayu komt ![]()
De nieuwe aflevering RHOAMS is echt fantastisch
Ik kijk de sopranos en
weet niet of spoiler nog nodig is tbh (ik wil ze in ieder geval niet lezen >:( maar ik ben bij s4e9
Ralphie is eindelijk dood halleluja
Ik ben echt verpest dat ik hier zo blij over ben maar ik appte ook echt zo mn vriend (die dit echt 10 jaar geleden gekeken heeft en het misschien niet eens meer weer) âlekkerrr Ralphie is eindelijk doodâ
Wat had ik een hekel aan hem zeg!!
nou ik kan blijkbaar toch videoland kopen, maar wat een zever is dit jonge, betalen om reclame te hebben??? wat een armoe
En als je het iemand in Nederland laat afsluiten namens jou?
waarschijnlijk enkel met een vpn maar ik vind die dingen altijd zo kut
ach ja
op heb eigenlijk al genoeg housewives meuk om te kijken
Zoooo inderdaad wat een lul was dat!
Ik ben benieuwd of de serie net zo goed is als het boek Lampje geschreven door Annet Schaap. Nog even geduld en dan kunnen we hem zien.
Hier nog de trailer!
Wat een vermoeiende vrouw die Djamila.
En waarom was Sheila nou zo mega boos? ![]()
Ik vind Hella wel leuk eigenlijk, heeft zij iets Duits? Dat lijk ik te horen in haar stem.
Nee noord Hollands klinkt ze toch? Echt zo uit de klei.
Idk wat haar probleem was, maar genoot wel dat ze zo met dâr kont wegdreef heel boos.
Oh echt hahaha ik vond het wat weghebben van een Duits accent ![]()
Oeeeh wat leuk! Ben echt dol op het boek en heb ook een paar jaar geleden de theatervoorstelling gezien, die was ook fantastisch. Ik ben benieuwd hoe de serie zal zijn.
Nu niet meer!! ![]()
Ik kan zelf ook weleens een uitdrukking verkeerd hebben maar vond deze varianten wel mooi:
- er hangt een olifant in de lucht (Sherry-ann)
- er is een beer in de kamer (Hella)
Ik ben begonnen aan The White Lotus en vind het tot nu toe erg vermakelijk! Ik âschrokâ wel van die penis expliciet in beeld, vond âm ook een beetje viezig ![]()
Begonnen aan de horroserie The Cabinet of Curiosities. Erg leuk! Elke aflevering is een apart verhaal en verschilt qua tijdsperiode, storyline, thema, acteurs.
Tot nu toe vind ik de afleveringen 5 en 6 het leukst, die spelen zich af rond 1900-1930 en zijn gebaseerd op verhalen van H.P. Lovecraft. Ik vind de decors, kleding en effecten mooi.
Je moet trouwens wel tegen bloed kunnen, want in sommige afleveringen zit echt heel veel gore.
Wij zijn hier vorige week ook aan begonnen en bij aflevering 4 gebleven. Vond het een beetje meh (alleen 3 was wel interessant), maar door jou ben ik nu toch wel benieuwd naar de andere afleveringen ![]()