Ik ben eindelijk eens begonnen aan seizoen 18 van greys anatomy op disney plus, nu 3 aflv gezien.
Vast niet echt een spoiler maar addison
Ik ben eindelijk eens begonnen aan seizoen 18 van greys anatomy op disney plus, nu 3 aflv gezien.
Vast niet echt een spoiler maar addison
En zoān mooie serie.
Bij mij is het nooit goed geweest, ook maar de helft van de zinnen is ondertiteld, heb jij dat ook? Super irritant.
Eeew die Mike D uit FBoy Island is ook de winnaar van Celebrity Matchmakers, sowieso een Fboy ja
Ik heb mezelf echt door die aflevering met Kris haar heupoperatie moeten worstelen. Zo saai
Vandaag heartstoppers afgekeken. Zoo zoet! Ben echt benieuwd naar het volgende seizoen.
Ik ben aan Little Women begonnen. Een Koreaanse serie over drie zussen die ieder op een eigen manier verstrikt raken in een soort complot/ondergronds crimineel netwerk. Lange afleveringen van meer dan een uur. Ik vind het wel een aanrader!
Okee nou ik heb 1899 bijna af maar het is weer hetzelfde liedje zoals we al zo vaak hebben gezien bij oa (ik noem hier een serie die op een gelijkaardige manier eindigde) archive 81. Gelukkig had ik niks anders te doen op deze zondag maar vind dit altijd zo stom
Weet iemand wanneer nieuwe afleveringen van Sex Lives of College Girls online komen?
Ik dacht even lekker te kunnen bingen, maar seizoen 2 heeft nog maar 2 afleveringen en ik ben er al doorheen š„¹. Vind dit zo kut altijd.
Volgens wikipedia komen er elke donderdag twee afleveringen online.
Heb zonet de allerlaatste aflevering van The Walking Dead gekeken. Ook al was de serie in de eerste seizoenen wel beter, ben ik toch altijd blijven kijken. Moest echt janken hahaha
Toch wel een open einde met het vertrek van Daryl en de come back van Michonne en Rick. Vooral het laatste stuk met Rick en de helicopter roept erg veel vragen op hahaha. Er komen geloof ik 3 spin-offs ofzo.
Ik heb ook vreselijk zitten janken, echt suf.
12 jaar lang de serie gekeken en 17 jaar lang de comics gelezen. Vond het echt even een āmomentjeā ook al heb ik non stop zitten klagen de laatste 3 seizoenen, haha.
Finale Fboy Island
Had niet verwacht dat Storm het geld zou delen. Maar denk nog steeds dat hij niet oprecht is en dat het alsnog niets wordt. Pybe geloof ik dan weer wel
En Nickolas echt bizar hoe Sarah zo voor zijn gooische praatjes is gevallen en niet door hem heen heeft geprikt
En ah vgm is Mike echt heartbroken
Ik ben op de helft met 1899 maar ben er nog niet achter of ik het geweldig vind of juist heel slecht. Dark vond ik leuk maar kon niet wennen aan het Duitse
Walking dead:
Hopelijk zijn de spin-offs hier ook te zien! Ik moet weten hoe het verder gaat met Daryl en Rick&Michonne hahaha! Ga ervan uit dat ze elkaar allemaal weer gaan zien. Had stiekem al gehoopt dat Judith, Rick en Michonne nu al weer zou zien
Kijkt iemand hier tell me lies?
Ik ben bij aflevering 4, maar ik kom er niet helemaal lekker doorheen.
Ik las overal dat het den goede serie moet zijn, en dat mensen helemaal lyrisch zijn.
Ik vind het echt een beetje langdradig?
Kan niet wachten om vanavond aan Wednesday Adams te beginnen!
As we speak bij aflevering 2, vind het tot nu toe helemaal leuk. Wel iets minder duister dan ik dacht, maar alsnog wel wat mysterieus.