Ja, eerste aflevering gekeken en nu direct de twede. Ik vind het leuk!
Wednesday is zooo leuk haha. Geweldige serie. Ik streef er echt na om zoals haar te zijn. Misschien wel iets minder moordlustig.
Ik heb ook net de eerste aflevering van Wednesday gekeken, heel leuk! Ook tof dat Christina Ricci een cameo maakte
Ben ook als een speer door The Magicians aan het gaan, ben al in het laatste seizoen inmiddels (het is koud, mijn werk is slopend druk momenteel, en mijn relatie is net voorbij, dus heb doordeweeks 's avonds geen energie om iets anders te doen dan tv kijken ) en wilde daarover nog even opmerken dat de beschrijvingen van de afleveringen echt goud zijn. Deze bijvoorbeeld:
The gang talks to a book; Tick threatens to drink some water.
Ik vind het erg entertaining. Het is niet ingewikkeld of diepgaand, maar het kijkt lekker weg en er zitten toffe personages in (wel ook een paar vervelendeâŠ) en het heeft magie.
Ik heb ook net de eerste aflevering van Wednesday gekeken en alhoewel ik normaal echt niet van dit genre ben, moet ik toegeven dat ik tot nu toe echt aangenaam verrast ben. Ik wil gelijk de volgende aflevering kijken om te zien hoe het verder gaat. Ik vind Jenna Ortega ook echt geknipt voor deze rol, heerlijke personage haha
Ik ben bij aflevering 7 en ik ben bang dat ik straks echt in een zwart gat val. Ik hou van dit soort series!
Hahaha, ja, dat ook. Maar ik bedoelde meer de personages zelf, niet eens de acteurs. Vind vooral Alice en Quentin echt schijtirritant. Maar looooove Eliot en Margo (@anon50301661 je faves!)
Natuurlijk niet, de bruiloft van Kourt was door notoire racisten D&G gesponsord, daar hoor je ze toch ook niet over. Interesseert ze allemaal geen ene fuck, misschien als een merk iets anti-Armeens zou doen dat ze dan wat zeggen, maar verder is het gewoon cashen en alle controverses negeren
Ik heb Wednesday al helemaal uitgekekenđ Nu al zin in meer haha!
Wednesday is zo leuk! Die sfeer love Tim Burton
Oh ik geniet zĂł van Real Houdewives, hoe fouter hoe beter.
Elite s6e3
Ik ga even stoppen met dit seizoen van Elite. Ik trek de verhaallijn van Isadora echt heel slecht. Zeker het begin bij aflevering 3 doet teveel denken aan mijn eigen situatie waarin de politie zei dat het lastig was om iemand te verooreelen op alleen zijn eigen verklaring (was ook een opname). Ik kijk wel weer verder als ik mij wat beter voel.
IK denk dat je het einde niet veel beter gaat vinden, het gaat echt alle kanten op, ik vond eigenlijk zowat alles aan dit seizoen zo slecht.
Het is⊠zo vreselijk fout haha.
Kan ook oprecht niet zeggen wie ik nog enigszins sympathiek vind?
Een cappuccino bestellen bij Krasnapolsky?
Beste vriendinnen zijn en dan dingen zeggen als âohjaa ik zag dat je laatst jarig wasâ
Of âohh waar woon je nuâ
Alicante afkeuren want er was geen 1 sjiek restaurant haha.
Coco Claire en Cato Coulette (?)
Ik kan wel uren doorgaan. Zo nep allemaal.
Wednesday spoiler
Samenvatting
Die Tyler is toch fakking bejaard vergeleken met Wednesday??
Ik heb het ook uitgekeken, vond het wel oke en mysterieus maar dacht uiteindelijk toch âja en nu, hoe gaat het nu verder/wat is de bedoelingâ.
Ik heb 1 aflevering gekeken en vond het ook zoo fout en itt tot bijv real housewives van beverly hills, denk ik bij deze ook eecht: ben je wel zo rijk & succesvol als je jezelf voor doet?
Eens met alles, maar toch echt heerlijk om te kijken.
hahahah ik ging ook echt stuk om die namen van die dochters
grappig dat je dit als voorbeeld noemt met scam queens als erika, dorit en lisa rinnaâs huis met vijf hypotheken