Serietopic #4

Oh deze namen ken ik allemaal niet😂 Ik ken alleen de seizoenen met lisa van der pump, yolanda hadid, camille grammer, kyle richards etc. Ze oogden veeel welvarender & meer passend voor het ‘concept’. Maar misschien hebben die ook allemaal nephypotheken, dat kan. Geen idee.

1 like

Oh ja toen was het nog een heel andere wereld! Housewives is tegenwoordig echt pover, alleen de cast van Miami is iedereen echt rijk.

1 like

Ik ben ook echt een trien hoor, ik zie die oorbellen bij Housewives met NEL en ik denk, hmmm nel ok. En ik zie later CHA in het andere oor. Ah Chanel, ik snap het

6 likes

Ja maar ze dragen altijd NEL CHA, reddit lacht hier altijd hartelijk om

Vet random ook dat Djamila Celina die Susanna uitnodigd op die verjaardag van Sheila, terwijl die elkaar niet eens kennen :sweat_smile:

Oh, kijk nu verder en eigenlijk kennen ze elkaar allemaal niet echt.

1 like

Ga echt stuk om hoe iedereen ineens van die goedkope Parfum in de hand gedrukt krijgt van Djamila

6 likes

En die Aromat :smiling_face_with_tear:

2 likes

Kathy Hilton is wel rijk maar van de rest zou ik het niet weten. Nu ik jullie reacties lees, ben ik ook benieuwd naar de NLse housewives

1 like

Hella’s accent :zipper_mouth_face::zipper_mouth_face: een aanslag op je oren.

Ik vind na twee afleveringen Kimmylien veruit de leukste. Dan die met het roze haar want die is tenminste soort van entertaining.

Hella en de andere blondine zijn allebei echt heel saai tot nu toe. En die zwangere vrouw is er alleen maar om ja te knikken als anderen wat zeggen.

Vind Maria helemaal niks, maar dat wist ik al. En van die andere vrouw vraag ik me de hele tijd af of ze nou ongepast veel zelfbruiner draagt of dat ze wel van zichzelf een tintje heeft. Haar mond is ook enorm afleidend vind ik.

3 likes

Ja!

2 likes

Ja wat is er met het accent van Hella? Ik kan het niet plaatsen

2 likes

Ik kijk de Sopranos terug op HBO max en mijn vriend vindt het helemaal niks but i love it so much.

6 likes

@Calypso ze lieten in de show een oude foto van Sheila en haar man zien, en daar is wel te zien dat zij niet volledig wit is/lijkt, maar in de show heeft ze steeds blauwe (of gekleurde) lenzen in denk ik en ook veel bronzer (en wat operaties/ingrepen vermoed ik)

Sheila toen:

Sheila nu:

2 likes

Oh wat een verschil! Vond haar op de 1e foto erg mooi.

3 likes
Wednesday

Echt helemaal mee eens. Het was leuk, maar het voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen. Dacht in de eerste aflevering nog dat Christina Ricci alleen een cameo maakte, maar toen ze bleek te blijven dacht ik ook vrij snel dat zij dan wel de bad guy moest zijn, vond het best jammer dat dat ook echt zo was.

5 likes

Maar het draait in principe toch ook alleen om Wednesday? Anders had de serie wel The Addams Family geheten. Ik hoop echt op een 2e seizoen.

2 likes

Klopt, miste ook niet zozeer de rest van de familie, maar vond het qua sfeer gewoon niet helemaal wat ik verwachtte, zoals @kali ook al schreef. En vond het verhaal vrij voorspelbaar, met overduidelijke red herrings.. Maar vond het zeker wel vermakelijk hoor, en zou een tweede seizoen ook zeker kijken.

6 likes

Ik snap niet waarom ze Gomez Addams zo lelijk hebben gemaakt. In de films was het altijd zo’n charmante man.

7 likes

Ommgg ik kijk vijf minuten van de nieuwste aflevering White Lotus en het is echt zo onuitstaanbaar en zo ongemakkelijk

Maar love it

24 likes

Ik geloof dat ze deze serie hebben gebaseerd op de comics en daar ziet hij er wel echt zo uit, dit is dus eigenlijk hoe het “hoort” zeg maar :sweat_smile:

8 likes