Oh thnx voor de reminder weer niet op tijd naar bed
White Lotus is echt de heerlijkste serie op het moment, elke seconde is genieten! Deze aflevering was echt gooeedd
Ik zei precies hetzelfde!!! Haha. Ik had echt zoiets van huh Gomez was toch altijd een hottie?
ja echt zo’n goede serie! kijk elke week weer uit naar de aflevering.
Ik heb echt genoten van deze aflevering, ik vind dit volledige seizoen ook echt fenomenaal, ik weet niet of het aan de kwaliteit ligt of mijn humeur want ik vond vorig seizoen niet zo intrigerend eigenlijk.
Jaaa ik heb hetzelfde, ookal vond ik het vorige seizoen echt wel “leuk” maar nu, wat je zegt, fenomenaal. Het zit zo goed in elkaar. Het eerste seizoen is volgens mij ook als tussendoorklus gemaakt door die schrijver, nu heeft hij er wellicht meer focus op kunnen hebben.
Ik heb trouwens The Swimmers ook gezien. Ontroerend verhaal, maar tegelijkertijd inspirerend. Het emotioneerde me echt en dat heb ik normaal niet zo snel😅 Het gaf op een indrukwekkende manier weer waar vluchtelingen onder andere mee te maken krijgen, ook echt een om op scholen te laten zien.
Edit: oh oeps, het is een Netflix film, geen serie.
White Lotus is zo goed en leuk, ik vind het veeeel beter dan seizoen 1 en de laatste scène deze aflevering was geniaal
Meer Wednesday graag. Thing en Wednesday zijn een geweldige combi.
White Lotus is idd ook leuk!
Het was weer een heerlijke dosis drama bij The Real Housewives of Amsterdam
Ik vind het best wel triest dat niemand tegen Jen durft in te gaan, wat gaat ze doen? Ze heeft geen geld, ze gaat over een half jaar de cel in. Zo slap.
Ik zat al te denken wie Jen is, maar dat is de Amerikaanse? Ik bedoelde The Housewives van Amsterdam hahaha! Zie net dat ik dat er helemaal niet bij heb genoemd.
Is toch vermoeiend? Het lijkt de basisschool wel…
oh hahaha ik ging er van uit dat het om SLC ging ja, ik kan amsterdam nergens kijken omdat het niet op hayu komt
De nieuwe aflevering RHOAMS is echt fantastisch
Ik kijk de sopranos en
weet niet of spoiler nog nodig is tbh (ik wil ze in ieder geval niet lezen >:( maar ik ben bij s4e9
Ralphie is eindelijk dood halleluja
Ik ben echt verpest dat ik hier zo blij over ben maar ik appte ook echt zo mn vriend (die dit echt 10 jaar geleden gekeken heeft en het misschien niet eens meer weer) “lekkerrr Ralphie is eindelijk dood”
Wat had ik een hekel aan hem zeg!!
nou ik kan blijkbaar toch videoland kopen, maar wat een zever is dit jonge, betalen om reclame te hebben??? wat een armoe