Ik lees dit steeds ja maar heb daar nauwelijks last van!
Ik wil ze echt allemaal slaan, hahaha.
Vooral die Portia. Met die kinderachtige kleren en dat schijt lelijke rugtasje en die JANK KOP van d’r
I’m feeling all the feels, haha
Hahah echt! Oooohhh
Haha ik had dat vooral bij seizoen 1 echt heel erg, bij deze een stuk minder. Al hoopte ik bij één personage wel dat diegene het lijk zou zijn.
Ik haatte Cameron echt intens vanaf het eerste moment dat hij in beeld kwam, vind dat zo’n ongelooflijk walgelijke gast Net als die gozer uit het eerste seizoen, ga aub dood en snel een beetje.
White Lotus
In de eerste aflevering toen Rocco aan Valentina vertelde dat er een lijk in het water was gevonden, kan ik me herinneren dat ze het over meer dan één lijk hadden.
Werd daar in de laatste aflevering nog iets over gezegd? Was het andere lijk de ‘gay’ die van boord sprong na de schietpartij?
Ik denk over al die lichamen aan boord
Ik vind het dus zo vreemd dat zij zo jong is. Ze is ongeveer even oud als ik en ze had vroeger een hele bekende blog (als kind dus) en daar kende ik haar van en vond haar super cool toen, maar nu echt verschrikkelijk in gossip girl. Heb nu het vooroordeel dat ze maar is gaan acteren omdat ze toch al bekend was, dus why not. No thanks.
ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe ze hier een tweede seizoen uit hebben kunnen persen, al zal dat wel gedaan zijn nu als hbo zelfs euphoria cancelt
Heeft hbo euphoria gecanceld?!
Nee
omg ik ben blijkbaar voor fake news gevallen omdat hbo zo veel aan het cancellen is
White Lotus Portia
Samenvatting
Vond het ook wel mooi dat ze later tegen Albie heel droog zegt:
“He was kinda deranged…”
Over Jack hahahha
Wat een stom einde van Firefly Lane
Nou echt. Denk jij dat er nog veel afleveringen komen volgend jaar? Volgens mij is het wel in een aflevering te doen.
Ja 2 extra minuten waren genoeg geweest, geen idee!
Ik dacht nog 8
Ik heb The Watcher gekeken, nou wat een pleuriszooi is dat zeg
En dan ook nog eens geen fucking einde. Niet eens een open einde, gewoon een groot zwart plothole.
Het echte verhaal is ook nooit opgelost ik was denk ik met geen enkel einde tevreden geweest
Nee omdat er uberhaupt geen begin is, waarom heb ik dit gekeken man
Alle verhaallijnen zijn gewoon krom of nutteloos