Serietopic #4

En als je het iemand in Nederland laat afsluiten namens jou?

1 like

waarschijnlijk enkel met een vpn maar ik vind die dingen altijd zo kut
ach ja
op heb eigenlijk al genoeg housewives meuk om te kijken

2 likes

Zoooo inderdaad wat een lul was dat!

4 likes

Lampje - Filmkrant

Ik ben benieuwd of de serie net zo goed is als het boek Lampje geschreven door Annet Schaap. Nog even geduld en dan kunnen we hem zien.

Hier nog de trailer!

3 likes

Wat een vermoeiende vrouw die Djamila.
En waarom was Sheila nou zo mega boos? :woman_shrugging:t3:

Ik vind Hella wel leuk eigenlijk, heeft zij iets Duits? Dat lijk ik te horen in haar stem.

3 likes

Nee noord Hollands klinkt ze toch? Echt zo uit de klei.

Idk wat haar probleem was, maar genoot wel dat ze zo met d’r kont wegdreef heel boos.

2 likes

Oh echt hahaha ik vond het wat weghebben van een Duits accent :sweat_smile:

3 likes

Oeeeh wat leuk! Ben echt dol op het boek en heb ook een paar jaar geleden de theatervoorstelling gezien, die was ook fantastisch. Ik ben benieuwd hoe de serie zal zijn.

1 like

Nu niet meer!! :star_struck:

5 likes

Ik kan zelf ook weleens een uitdrukking verkeerd hebben maar vond deze varianten wel mooi:

• er hangt een olifant in de lucht (Sherry-ann)
  • er is een beer in de kamer (Hella)
6 likes

Ik moest wel even hardop lachen toen ze tegen Maria zei: kijk je weleens naar je eigen bek? En dat Maria vervolgens als Dora de Explorer maar vol verbazing bleef knipperen met haar nepwimpers. :grin:

2 likes

Ik ben begonnen aan The White Lotus en vind het tot nu toe erg vermakelijk! Ik ‘schrok’ wel van die penis expliciet in beeld, vond ‘m ook een beetje viezig :sweat_smile:

4 likes

Begonnen aan de horroserie The Cabinet of Curiosities. Erg leuk! Elke aflevering is een apart verhaal en verschilt qua tijdsperiode, storyline, thema, acteurs.

Tot nu toe vind ik de afleveringen 5 en 6 het leukst, die spelen zich af rond 1900-1930 en zijn gebaseerd op verhalen van H.P. Lovecraft. Ik vind de decors, kleding en effecten mooi.

Je moet trouwens wel tegen bloed kunnen, want in sommige afleveringen zit echt heel veel gore.

4 likes

Wij zijn hier vorige week ook aan begonnen en bij aflevering 4 gebleven. Vond het een beetje meh (alleen 3 was wel interessant), maar door jou ben ik nu toch wel benieuwd naar de andere afleveringen :blush:

1 like

Ahh lees nieuw seizoen ginny & Georgia 5 januari

9 likes

Oh, hopelijk zullen jullie 5 en 6 dan leuker vinden! Die zijn wel echt anders qua stijl. Meer subtiele horror met minder bloederige actiescènes.

Aflevering 3 vond ik heel bizar maar inderdaad ook fascinerend en origineel.

2 likes

Dit is dus exact waarom ik eigenlijk nog nauwelijks series kijk of series daadwerkelijk af kijk. Ze kunnen me nog maar weinig boeien, tenzij het echt een originele context is (bv the handmaids tale, even los van alle seizoenen en hoe daar de verhaallijnen inmiddels lopen). Maar ik moet zeggen dat ik bij Wednesday dit niet had!! Ik heb echt geboeid gekeken! Terwijl onder aan de streep heb je eigenlijk wel gelijk wat betreft de opzet.

Ik vond de cello en dans scène echt mijn favo’s trouwens. En ik vind Jenna het echt super goed doen

2 likes

Firefly lane is weer helemaal leuk! Vooral door de flashbacks en flashforward is het goed gedaan. Anders was het wel nog meer een soap serie denk ik.

6 likes

Neeee! Netflix gaat The Office verwijderen :cry:

3 likes

White Lotus was weer top! Nog maar 1 aflevering :cry: en nog steeds geen clue wie er dood gaan…

spoiler aflevering 6

Denken jullie dat Harper en cam echt iets hebben uitgespookt?