Serietopic #4

Jongens de Braziliaanse queer eye is echt heel cute en leuk :dizzy:

6 likes

Tine blijft zo judgy en saai, echt verschrikkelijk personage idd

2 likes

Ja en die opmerking van Sheila over ā€˜niveauverschil’ sloeg ook heeeelemaal nergens op. Sowieso voelt zij zich echt mega snel aangevallen en gaat er dan vol in?

2 likes

Ik wilde dat gaan kijken om er wat Portugees van op te steken, goeie reminder

3 likes

Haha ja de serie met deze personages zonder gossip girl was waarschijnlijk leuker geweest maar ik vind het ook leuk! En idd die relatie zo mooi

4 likes

Wat een geweldig seizoen van The White Lotus was dit, echt genoten.

Einde was tragisch, dat wel. Arme Tanya

Maar nog teleurstellender vond ik dat er geen keiharde seksscene was voor Cameron en Ethan, dacht op een moment echt dat dat er van ging komen. Pfffoeeej die seksuele spanning was soms te snijden met een mes hoor :hot_face:

4 likes

GENTEEEEE

Zeggen ze steeds haha. Maar ik versta het echt voor 70% ofzo, ben echt trots haha. En de kandidaten zijn allemaal wat minder ~Amerikaans (ja duh) en wat meer herkenbaar voor de gemiddelde Europeaan qua emoties enzo. Plus ze gaan wel goed in op hoe het is om daar gay/trans te zijn en dat is toch wel een stuk heftiger dan bij de normale queer eye.

3 likes

Heeft iemand Julestorm al gezien en is 't wat?

2 likes

Wat acteert die Dwight slecht in sleepers, ugh. Teun Kuilboer trekt het gelukkig wel weer recht, echt een geweldige rol.

1 like

Dwight is ook geen acteur hahaha het is Adje, die rapper. Soms pakt dat supergoed uit zoals Ice als Tonnano in MM maar dit is inderdaad geen sterrenrol :joy:

3 likes

Oh, vandaar! Geen enkele rapper gaat aan Tonnano/Ice tippen :upside_down_face:

3 likes

Nee! Heb je ook nassim uit spangas al gespot als tarik?
Ik vond het echt wel een leuke serie, alleen het einde vond ik wel een beetje jammer

6 likes

Echt? Dat is me totaal niet opgevallen!

3 likes

Spoiler white lotus

Ik dacht exact hetzelfde! Had al bedacht dat Cameron en Ethan vanalles hadden gehad op unif. Of Ethan is eigenlijk gay. Of er was een heel plan tussen Cameron en Daphne om Ethan/Harper uit elkaar te halen.

4 likes

Reactie White lotus

Samenvatting

Ja deze zag ik ook maar het voelde niet alsof het wederzijds was en als seksuele spanning van 2 kanten. Ethan reageerde er ook helemaal niet op.

6 likes

Als je dat leuk vindt kan ik je we`re here ten volle aanraden

2 likes

Ik kijk don’t pick up the phone maar wtf gebeurt hier joh only in America

2 likes

Omg ik had niet door dat dit al het eind was :eyes: zat al helemaal klaar voor een volgende aflevering.

2 likes

Ja echt bizar!

4 likes

White Lotus

Ik heb ook geen micro seconden gedacht dat die twee elkaar wilden. Zo wel, dan was dit al gebeurt toen ze samen woonde en studeerde.
Zie deze ā€œtakeā€ heel veel, maar volgens mij waren het gewoon twee voormalig losgeslagen studenten die her en der wat experimenterde. Vond het absoluut geen ship, in ieder geval
.