Serietopic #4

Je hebt gelijk, sorry voor deze dode mus, ik keek niet goed! Seizoen 5 verdwijnt idd over een paar dagen en de andere seizoenen zijn unavailable. Op Prime staan vaak wel alle dingen ertussen maar als je dan doorklikt is het niet ‘included in prime’ :unamused:

Hopelijk koop Netflix het weer opnieuw aan! Zo’n fijne serie.

Helaas! Bedankt voor het checken

Reactie en spoiler over de serie 1899:

Je krijgt wel een soort van antwoord uiteindelijk, maar het is ook niet echt een gesloten einde en het duurt echt ontzettend lang voordat dingen een beetje duidelijk worden. Ik vond het 8 afleveringen lang allerlei random clues krijgen, waardoor je zelf allerlei theorieën gaat lopen bedenken en nogal heen en weer geslingerd wordt, en vanaf aflevering 9 gaan ze ineens dingen duidelijker maken. Ik vond trouwens ook dat er nog best wel wat dingetjes inzaten die onaf bleven zoals die kevertjes, en inderdaad de precieze rol van die broer, en waar die andere mensen nu vandaan kwamen of waarom die daar zaten. En ik vond het irritant dat mensen verschillende talen spraken en elkaar dan soms wel konden begrijpen en soms niet, en soms wist je ook niet of dingen begrepen werden.

2 likes

Niet verder kijken want er komt geen seizoen 2. Er blijft teveel open.

Sorry moest als reactie op @Neusklem

1 like

Ik had echt zin om nu Ginny & Georgia seizoen 2 te kijken maar die staat er nog helemaal niet op :sweat_smile:

Omg volgende week zelfs een reünie van Housewives, wordt echt juicy. Volgens mij gaat iedereen op Sheila. En Magali is speciaal overgevlogen hiervoor :roll_eyes:

3 likes

Ik vind die Magali zo’n vreemde vrouw. Die leeft gewoon op drama en stoken volgens mij

3 likes

Ja eens ik snap haar functie hierin ook niet zo

2 likes

Ik kijk het hele programma niet, maar lijkt me nav de post voor de jouwe toch best duidelijk:

1 like

Ja, maar had haar dan onderdeel van alles laten zijn. Dit is gewoon raar (of ze woont niet in Ams?)

1 like

Hahaaaaa wat een circus dit
Ik denk dat Susanna echt baalt dat het zo tacky is geworden

Ik vond wel dat ze kimmylien echt flauw wegzette op het eind
Eerst zo’n oncharmante still en daarna doen alsof ze alleen niet failliet is door haar man

2 likes

Ja die teksten op ‘t einde waren echt rare sneren

1 like

ik vind het wel grappig dat amsterdam blijkbaar zo slecht was dat ze nog snel iemand hebben moeten importeren voor goede drama

2 likes

Maar dat was toch een opmerking van Kimmy zelf? In de eerste aflevering zei ze dat zij zorgt dat het geld binnenkomt en haar man zorgt ervoor dat ze niet failliet gaan. Als in: Kimmy heeft anders een gat in haar hand? Denk dat het met een dikke knipoog is.

Ik ben ook benieuwd naar volgende week. Vind Carlo ook wel een vreemde keuze als presentator.

1 like

Het staat er eeeindelijk op! Ik ben net begonnen. :grimacing:

2 likes

is de nieuwe aflevering al uit?

2 likes

oh maakt niet uit hoor! ik wist alleen niet dta het al online zou zijn, ik download de aflevering altijd op vrijdag omdat ik dacht dat ze dis live uitzonden in amerika

2 likes

Ik kijk nu The Swimmers en wat een heftige, intense en verdrietige maar ook goede film. :sob:

8 likes

Ik had dit heel anders begrepen. Als grapje dat zij het geld binnen haalt en hij het uitgeeft ofzo

net gekeken en omg ja, dit voelt echt als de cameo die er er rap in hebben gestoken voor fanservice en wat mensen aan te trekken
ben wel benieuwd waar dit gedoe met zoya/monet gaat eindigen

1 like