Rinna is eindelijk ontslagen
Iemand tips voor een leuke Spaanstalige serie? Liefst Latijns-Amerikaans, die praten langzamer dan Spanjaarden. Ik wil mijn Spaans weer wat opfrissen.
Ah, same here! Goed idee. Zal eens rondvragen in mijn kring of iemand iets weet.
Valeria vond ik leuk! Maar die praten wel heel snel
Ik heb echt bijna alles al gekeken haha heb echt best vaak hardop gelachen vind het een heel leuk seizoen tot nu toe. Wat vind jij?
La casa de las flores, Mexicaanse serie.
Madre sólo hay dos vind ik leuk! Mexicaans, dus goed te volgen en het is sowieso niet ingewikkeld. Quién mató a Sara is ook Mexicaans.
Ik ben vooral ook veel Spaanstalige series uit Spanje gekeken;
- Vivir sin permiso
- Velvet
- Las chicas del cable
- Valeria
- Elite (laatste seizoenen vind ik niet zo boeiend)
- Alta mar
Ik heb RHOAMS gekeken en wat was die tekst in beeld op het einde kut . Had niet gehoeven. Ben wel benieuwd naar de reunie, maar Magali mocht wegblijven hoor. Jammer dat ze Carlo hiervoor hebben ingezet als presentator
The circle spoilers aflevering 1-8
Samenvatting
Hahahaa echt fantastisch hoe Marvin gewoon meegaat in het geflirt met Tamira, maar dan niet doorheeft waarom hij laatste plaats heeft bij de ratings
Sasha/Shubie zijn bericht was zo agressief haha āI am not a fucking manā. En dan die rare revolution chat. Niet goed gespeeld, maar leuk om hem terug te zien!
Raven, Chaz en Sam zijn tot nu toe mijn favorieten. Auntie Jen is zo saai, hoop dat ze haar er uit gooien. Ben benieuwd wat ze gaat doen met de special powers.
Kan niet wachten tot woensdag
Oud bericht, maar ik heb deze eergisteren afgekeken en ik weet niet zo goed wat ik van deze serie vind? Enerzijds vond ik het wel goed, al lag het einde er misschien wel wat dik bovenop. Zeker als je alles in een keer binget valt het wel op
Ik worstel me echt door GG heen, vond seizoen 1 echt goed maar nu niet meer zo. Snap sommige verhaallijnen echt niet meer
Vanavond nieuw seizoen verhulstjes!!!
Met die leuke racistische vader!
Call the midwife is echt een van mān guilty pleasures. Altijd zo zielig maar ook positieve dingen. Kan soms wel janken
Echte meisjes in de jungle staat weer op Videoland! Iemand al de eerste 2 afleveringen gekeken?
Jaa! Wel vermakelijk weer!
Ik zou zo bang zijn voor Michella. Wat een mensā¦
Ik wilde ook kijken maar met een nieuw e-mailadres trapt videoland er niet meer in om een proefperiode te nemen
Ik ga nu kijken!!! Ken de helft niet haha
Edit: hahahaha i love it nu al, wat een grafwijf die Janice
Wat zien ze eruuuiit die Lena wat heeft zij zichzelf aangedaan zo zonde
Jaaa gezien, love Michella haha heerlijk.
Maar gelijk die groepjesvorming en bitchen naar elkaar zou ik niet trekken.
Die Diva⦠ze praat als een kleuter