Dit was altijd mijn lieveling serie. Ik heb de dvd box, en had hem al jaren niet gezien en had er ineens weer zin in een tijd terug. Ik keek hem op dvd omdat ik toen nog geen hbo max had, dat is heel irritant want elke 3 afleveringen moet je een nieuwe dvd erin doen en hij onthoudt niet waar je gebleven bent dus je kan niet zomaar mid-aflevering verder kijken. Ik ben toen ergens begin seizoen 2 gestopt en eigenlijk niet meer verder mee gegaan sindsdien. Misschien is het omdat ik het al allemaal gezien heb, dat de behoefte er minder is om het af te kijken, en ook omdat ik minder tijd heb. Sorry voor dit lange verhaal, maar…! Waarom ik het zeg is, ik heb het dus wel vroeger helemaal gezien en het was gewoon fantastisch vond ik toen iig. Er gaat nog zoveel gebeuren met iedereen. Het is altijd wat cliché om te zeggen en je hoeft een serie natuurlijk niet te kijken als het je echt niet boeit, maar er komt echt nog zoveel aan en “het wordt nog leuker”, vind ik. Ik vond indd wat ik tot nu toe terug heb gekeken ook nog niet spectaculair maar het bouwt wel op naar betere seizoenen.