Jaaaaa dix pour cent is zooo leuk ik heb alle afleveringen 3 keer gezien en het blijft leuk. Het wachten op het nieuwe seizoen duurt alleen een eeuwigheid
The last of us is alles waar ik op hoopte en meer.
De eerste vijf minuten zijn zo subtiel angstaanjagend, het zet direct de toon en is tegelijkertijd een âwaarschuwingâ.
Pedro Pascal is geweldig, maar dat is geen verrassing. De rol van zijn dochter is kort, maar zo goed neergezet. Wat een talent.
Ik was wat huiverig, maar volgens mij hebben we eindelijk een fatsoenlijke game adaptie.
Ja, en Pedro Pascal in een spijkerblouse .
Ik hoop niet dat deze serie een leven is bekoren a la The Walking Dead. Vier goede seizoenen dan sijpelt het leven uit de serie.
Voor nu eerste aflevering
The Last Of Us was zooooo goed! Alle acteurs waren top! Kijk echt uit naar de volgende aflevering.
Denk dat het maar 2, hooguit 3 seizoenen zal zijn. Er moet een hoop gebeuren willen ze dat verkloten.
Yoooooooooo, die eerste aflevering van The Last of Us
Het begin is ongeveer 1 op 1 de intro van het spel, echt amazing gedaan!
Ik wist helemaal niet dat Anna Torv erin zat, wat een fijne verrassing, meteen zin om Fringe weer te kijken
En Pedro Pascal Alleen no way dat hij voor 56 kan doorgaan
Love The Last of Us! Jammer dat het 1 aflevering per week is.
heb je het recente nieuws niet gevolgd dan? ik denk dat ze half HBO hebben gecanceld, en zelfs exclusieve series gewoon zonder pardon offline hebben gehaald.
Ja, dit.
Ze gaan fuseren met discovery en zich meer richten op TLC achtige content
Echt zo shit.
Ga ze nooit vergeven voor het cancellen van Lovecraft County
Ik ben benieuwd naar The 90âs Show op Netflix binnenkort !
Ja, snapte daar echt helemaal niks van, het was zo goed!
Gaat hopelijk bij TLOU niet gebeuren, maar zal ook wel niet gezien de hype en de recensies.
Die goeie reviews had LC ook, echt iedereen op Twitter had het erover en zorgde ook voor hype. Vind het nog altijd zo jammer.
De reviews wel, maar de hype was volgens mij wel veel minder dan nu bij LTOU. En/of ik zit in een hele andere bubbel dan jij, dat kan natuurlijk ook heel goed
Ja misschien wel, ik volg voornamelijk zwarte mensen op Twitter, gaf wel een vertekend beeld.
Dat zijn echt mijn favorieten haha, hun samenspel ook.
En omg Tom Wambsgans, of ja de acteur, is dus eigenlijk Brits. Vond het echt onwerkelijk toen ik een filmpje keek waar hij zân eigen accent gebruikte. Dat Shiv Australisch is vond ik dan weer niet zo gek haha.
@Scorpiovibes bedankt voor de tip. Krijg nu steeds filmpjes in mân recommended over Succession en hoe meer ik kijk hoe beter ik de serie vind (en begrijp haha).
Mmm net de pilot van That 90s Show gekeken op Netflix. Het viel me nog alles mee haha. Maar vooral vanwege de oude personages en in de volgende afleveringen komen nog wat andere oude terug!
Ik vond het meer the gen z show dan that 90s show haha. Wel leuk om de oude karakters terug te zien zo jammer dat that 70s show nergens te bekijken is
Ik cringe me een weg door The 90s Show, maar vind het ZO leuk om de oude personage weer te zien.
Ik was helemaal in grand army gezogen (een beetje de euphoria van Netflix), blijkt er geen 2e seizoen te komen terwijl alle verhaallijnen nog gaande waren. Echt zonde, het was oprecht een goede serie. Ik vond hem zelf beter dan euphoria. Geloofwaardiger en meeslepender