Het is echt weer zoals vroeger nu al zin in het hele seizoen
Ow shit ik was dit ook van plan haha!
Ik heb net de eerste 2 afleveringen gezien van echte meisjes in de jungle en het is weer een lekker ordinair programma. Zou bij geen 1 team willen horen. Welk team zouden jullie kiezen?
- Rood
- Blauw
0 stemmers
Op dit moment rood, omdat ik ze actiever vind tijdens de spellen. Maar Channah als team captain lijkt me leuker dan die van team rood. Ben haar naam ook alweer vergeten
En de poll was anoniem, dus heb hem opnieuw toegevoegd
Bij mij wel! Net spaarrekening als rekeningnummer
Hahaha michella wat top weer
Ik vond het sneu voor Jill dat ze zich zo voelt tussen die andere meiden. Terwijl ik haar juist verfrissend naturel vind haha.
Vond t zo jammer dat ze zich zo onzeker voelde tussen alle vrouwen met plastische chirurgie en dat ze daar tegenop keek. Dat is toch écht niet nodig!
Qua team kom ik er niet echt uit wie ik leuker vind. Gaat wat op en neer.
Ja ik denk het wel
Ja ik vond dit ook geweldig. Kan het helaas nu nergens meer kijken .
volgens mij omdat ze zei, weet je ook eens hoe het voelt.
Heftig hoor. Zelf wel veel zeggen etc maar niet als andere het doen.
Edit: gaat over echte meisjes in de jungle
Annabel zei dat. Esmee bemoeide zich met de ruzie tussen annabel en louisa en toen ineens greep louisa esmee.
Eindelijk Wednesday afgekeken, heb er echt van genoten.
einde seizoen/volgend seizoen
Ik ben benieuwd wie de stalker is. Ik hoop niet dat volgend seizoen teveel doorgaat op de verhaallijn van Bianca, die vind ik niet zo interessant. Ik vond het dit seizoen ook al een overbodigd verhaallijn.
Oh Channah lijkt me dus echt verschrikkelijk, wat een naar type is dat. Die arrogante houding bij dat eventueel wisselen van team en hoe ze de hele tijd door Kelly heen praatte en zat te sarren.
Ik vind Annebel juist leuk, vond haar in Temptation ook tof en ik moet zo lachen om Fabiola elke keer
Vind die yell overigens wel ook suuuper kinderachtig, daar zou ik als ander team ook slecht op reageren
Denk idd dat Gaby, Janice, Channah en Annebel de sterkste zijn maar ook mentaal het meeste kunnen hebben
Het schijnt dat achter de schermen Esmee continu opmerkingen heeft zitten maken over Louisa en dat bij haar de maat op een gegeven moment vol was.
Ik ben voor Team Blauw. Ik vind Louisa gewoon geweldig. En Michella, die is gewoon op en top Ernems.
Waar kijk je dat? Heb jaren geleden 5 (?) seizoenen op Netflix gekeken, maar helaas is het eraf gehaald.
Wij zijn eindelijk begonnen met het kijken van Succession en wat een fantastische serie. Elk personage is zo goed en totaal unlikable, behalve Greg natuurlijk.
En ik heb steeds ‘L to the OG’ in mijn hoofd hahaha.
In de lente komt het vierde seizoen trouwens, heel benieuwd naar.
Ik volg het huidige seizoen gewoon via tv op BBC 1. Maar je kunt de serie ook wel terugvinden via illegale streamingsites
Nou Louisa zal er niet meer lang inzitten als Esmee iets heeft gekneusd/gebroken/wat dan ook
Haha ja echt geweldig om iemand uit het niets zo hard aan te vallen
Dat was niet zomaar.