Enkel omdat Isabelle zei ‘weet je ook eens hoe dat voelt’ en zij blijkbaar niet tegen haar verlies kan
Dus wel ‘zomaar’.
Enkel omdat Isabelle zei ‘weet je ook eens hoe dat voelt’ en zij blijkbaar niet tegen haar verlies kan
Dus wel ‘zomaar’.
Waar kijk je dit? Ik zou ook graag weer eens verder kijken maar kon het nergens vinden
Nee, blijkbaar liep Esmee achter de schermen continu kut opmerkingen te maken en was bij Louisa de maat vol. Net goed voor Esmee met die grote bek.
Dus omdat louisa dat zegt dan is dat zo?
Ja? Waarom zou je iemand niet geloven? Ze heeft altijd genoeg naar haar hoofd gekregen dus een dikke huid heeft ze wel, maar ook iemand met een dikke huid heeft een grens.
Omdat ze niet goed uit de verf komt op deze manier. Ik zeg niet dat het niet zo is maar ik geloof het niet blind omdat zij het zegt. En dan nog is iemand een gebroken arm duwen echt niet ok.
Nu ga je er zelf van uit dat ze bewust Esmee een gebroken arm heeft geduwd?
Ze kiest er toch voor om fysiek te worden met haar?
Tja, dat zijn de gevolgen van altijd maar een grote bek hebben en denken ermee weg te komen. Esmee durft altijd alleen maar als haar zus erbij is en beginnen al te meppen als iemand alleen al verkeerd naar ze kijken in EOTB.
Tja ze zijn allemaal grofgebekt, vind dat niet iets om fysiek gaan mee goed te praten.
Gewoon op tv, het huidige seizoen.
De laatste afl van Firefly Lane
Ik wil nieuw seizoen, nu
Ik kijk amper trash tv omdat ik videoland haat. Maar wat is echte meisjes in de jungle toch weer goud hey.
Ik heb net The Bear uitgekeken, wat een ontzettend goede serie! Heb gelachen, gehuild, meegeleefd, me verbaasd, alles. Kan hem echt iedereen aanraden. Ben benieuwd naar seizoen 2.
Ik ben dus bang dat het té trashy is?
Die hele hype welke op voorhand werd gemaakt & het gedoe nu overal op Social media.Ik vind sowieso die Michella een karikatuur van zichzelf. Maar toch ben ik nieuwsgierig
Heb net 2 afleveringen gekeken van Welcome to Chippendales op
HBO max.
Erg leuk vind ik zelf.
De 2 meest trashy vliegen er na afl 2 uit
Echt? Stom, dit kijk je toch puur omdat het zo trashy is? Als alleen saaie mutsen overblijven is er helemaal niks aan
Nou er werd nu gevochten met letsel en dat vind ik niet zo leuk om te zien. Ik zie graag geroddel en gekibbel maar als er echt gewonden vallen vind ik het wel te ver gaan
Oh dat is wel weer een ander uiterste ja.