Ik denk dat het met de rest nog steeds een drama en ellende programma blijft hoor dus ik ga gewoon lekker verder kijken
Het is ZO goed. Jeremy Allen white heeft er gister een Golden Globe voor gewonnen.
Ik rave echt tegen iedereen over The Bear, want hij wordt echt crimineel ondergewaardeerdin Nederland.
Ik heb onlangs âthe recruitâ gekeken op Netflix, met die ene dude die in alle romcoms van netflix terugkomt haha (noah centineo). Ik was daardoor een beetje sceptisch maar moet zeggen dat ik het echt een leuke serie vond en ik hem ook echt goed erin vindt! Het gaat over hem, een advocaat, die zijn eerste baan bij de CIA krijgt en vervolgens in een heel ingewikkelde (en gevaarlijke) case geslingerd wordt.
Ik vond dit ook zeer vermakelijk, hopelijk komt er een seizoen 2
Dat was precies mijn terughoudendheid daarom heb ik gewacht tot een vriendin âm had gekeken en ik vond âm uiteindelijk ook leuk!
haha ja precies ik vond 'm eerder altijd best irritant (maar toegegeven; ook best hot). Hierin heeft hij alsnog een beetje dat kwajongens-achtige van âik doe maar watâ, maar ik vond 'm wel veel sympathieker in deze serie dan in eerdere rollen. De serie krijgt ook een 7,5 op imdb dus dat is best hoog!
Die reunie omg haha
Mijn god ik blijf maar Real Housewives of Amsterdam kijken en wat is het slecht haha whyyyyy doe ik dit.
Zo ordi allemaal! En nep. En zo veel fillers.
En zoveel aromat
Heb die serie onlangs ook gekeken, vond het ook heel vermakelijk. Er gebeurt heel veel in een aflevering, dus niet saai, wel beetje onrealistisch. Ken die acteur verder niet, maar vind hem zeker niet vervelend om naar te kijken.
Young Sheldon is echt een heerlijke serie. Totaal niet verwacht, maar echt zo wholesome en grappig
Ik was helemaal vergeten hoe Ginny & Georgia ook alweer was, in mijn herinnering was het net zo campy en âfoutâ als Firefly Lane maar nu ben ik begonnen met seizoen 2 en herinner ik me weer dat ik t best goed vond. Behoorlijk heftig ook meteen.
Het is natuurlijk niet een soort briljante serie maar vind het voor wat het is best goed.
Is dat huis nou wel of niet van Sheila
Ik erger me zo aan die scheve kleurlens van Sheila zoooo
van de firma
echt, waar heb ik net naar zitten kijken. wat een trainwreck deze reunie. genoten
Echt respect voor de camera crew die dit een dag moest doorstaan. Wat een gezanik
Wat ik ook grappig vond was dat classy meid Susanna zich heel de serie keurig stil hield maar in de reĂŒnie moest ze ook ff bemoeien en vuren op Sheila want ja ze kon niet achterblijven en makkelijk slachtoffer natuurlijk
Ik ben absoluut geen Sheila fan maar vond zelfs Carlo erg partij trekken tegen haar
Wat een vertoning hahaha.
Hmm ben ik het niet mee eens. Was het wel eens met Susanna. Ze kwam gewoon op voor iets wat ze onrecht vond en niet om het bashen op Sheila. Wat Sheila deed was gemeen en racistisch.
Vond het ook raar dat ze (Susanna) ging zeggen dat kimmylien het moeilijk zou vinden om in âgoed Nederlandsâ uit te leggen wat intimideren betekende terwijl Sheila vgm alleen vroeg wat ze daaronder verstond en verduidelijking wilde waarom het zo voelde
En wie zei ook dat Kimmylien niet kan uitleggen wat intimiderend betekent
Ze zei toch dat ze dat misschien moeilijk vind? Niet dat ze dat niet kan? Misschien heb ik het mis hoor. Dat kan