Ja er werd echt gedaan alsof kimmylien gebrekkig nederlands praat, echt heel apart
Vind dat nogal betuttelend, alsof ze net NL heeft leren spreken
Wat dat betreft ben ik het eens. Maar ik vind niet dat Susanna voor haar opkomt voor het opkomen en dat Sheila een makkelijk slachtoffer is zoals jij zegt.
Ik ben pas net begonnen met de reunie van RHOAMS maar vind het echt langdradig met al die terugblikken
Ja toen werd het beter! Maar vond het nog steeds een tegenvallende reunie. De terugbliklen waren niet nodig
Ik vind dat Susanna gebrekkig Nederlands praat.
Maargoed ik vond haar sowieso het dieptepunt van de serie, zij heeft echt heeeeelemaal niks toegevoegd.
Wat een treurig programma eigenlijk.
Geen woorden voor.
Hahahahha ook echt haar toevoeging:“Ik vind het mooi dat ik mijn fantastische leven met iedereen kan delen, want kijk nou hoe goed ik het heb, dat moet iedereen zien!”
Ik vond de outfits nogal slecht gekozen qua borstomvang van sommige dames. De meeste waren de jurk maar naar boven aan het heisen of zo rechtop aan het zitten in de hoop dat de borsten op hun plek bleven.
En ze hebben het maar over seizoen 2, laat het aub hierbij zitten.
Ze hebben als het goed is voor 3 seizoenen getekend. Dus grote kans op een nieuw seizoen.
Ja bij cherry-Ann
En ik moest echt een beetje binnenmonds kotsen toen Carlo tot twee keer toe moest benadrukken dat haar buik helemaal weg was en dat ze weer helemaal terug was.
Alsof dat de norm is na een zwangerschap. Maar ik vind hem sowieso geen fijne presentator dus misschien ben ik bias
Het leek net Jerry Springer die reunie, zo slecht dat het was. Ze kunnen beter de naam veranderen naar trashhousewives.
Maar de ruzie tussen Magali en sheila snap ik nog steeds niet echt. Hoe kan je als je echte vriendinnen was opeens de kant kiezen van andere vrouwen die je amper kent en zo naar doen tegen elkaar
Hoe weet jij dat ik kan maar tot aflvering 2 kijken. Of doe ik weer iets verkeerd of loopt videoland mij te pesten.
Louisa had een heel verhaal op insta gezet
Wat ik ook stom vind is dat ze Magali allemaal zo oer Nederlands uitspreken terwijl het een Franse naam is en je de klemtoon legt op de laatste lettergreep (ja i know domme ergernis maar het stoort me echt )
In ander nieuws:
Zelfde met Sheila heb ik dat, ik kijk altijd met ondertitels en ben elke keer verrast dat ze Sheila zeggen ipv Shiela.
Ik vind t vreselijk dat zij dr in zit. Ik kan niet naar mn eigen naam luisteren. Vind het zo kut als mn naam in programmas voor komt hahah.
Ja die focus op die buik vond ik inderdaad ook al onnodig
Al was die hele reünie natuurlijk onnodig hahaha, jezus wat een vertoning
@kali ik vond gossip girl deze week verrassend goed! Eindelijk een beetje diepgang met hoe ze luna schreven voor deze aflevering.
Reactie op oude post alweer maar ik kan American Horror Story nergens terugvinden. Waar kijk ik dit? Ik ben bij het seizoen over die verkiezingen gebleven maar ineens was alles offline (?) daarvoor keek ik het via Amazon Prime volgens mij