Jaaaa! Servant! Ben bij aflevering 3 nog maar maar echt top. Wel alleen op apple + geloof ik.
Dat is het enige wat ik niet heb…
Ah sorry, ik keek net nog ff of hbo het misschien had nu. Nouja, iig wel een tip mocht je ooit apple+ willen aanschaffen! Vind daar sowieso echt heel veel goede series opstaan.
Ik vond het te vaag en heb het afgezet, hoor er wel steeds meer goede dingen over en het zag er ook echt vet uit. Heb nu alleen geen Apple TV meer
Iets anders:
Anyway heb wel net Mare Of East Town gekeken,
Goede serie! Deed me ook wel denken aan Broadchurch met al die intriges enzo.
Waar kijk je dit? Ik zie het op Prime en Netflix niet staan (ook niet met VPN voor USA).
Ik stream illegali maar weet ff niet waar
Nog nooit het spel gespeeld maar door alle lovende reacties was ik wel erg benieuwd naar The Last of Us en ik vind het ook echt geweldig. Wat ziet alles er prachtig uit zeg…ookal ben ik geen gamer voelt het wel alsof je een beetje in een game zit met al die verschillende gedetailleerde sets. Love it!
WTF ik was er echt de hele tijd van overtuigd dat de actrice die Tess speelt in TLOU Carrie Coon was, maar het is Anna Torv. Die lijken veel op elkaar!
Het is zo fucking goed gedaan
Soms letterlijk (deze scene bijvoorbeeld (aflevering 1): https://twitter.com/avatonin/status/1614852802374680576
of deze (aflevering 2): https://twitter.com/chrisdadeviant/status/1617349518865072129). Maar sommige dingen zitten er juist helemaal niet in maar voegen wel een hoop toe. Er is echt heel veel aandacht aan besteed, echt merkbaar.
Ik ergerde me vooral aan Camille maar Alissa gedraagt zich uiteindelijk ook kut. Vooral hoe ze doet als ze time off hebben. Vind sowieso vrijwel alle mensen onsympathiek dit jaar Rachel is m’n fave
Wow, ik vind alleen de trailer al doodeng. Wat is dat voor creepy pop haha
—
Oh ik zie net door deze trailer ook de trailer (nou ja, teaser) voor s2 van Yellowjackets. Begint blijkbaar op 24 maart weer. Zin in!
Oooh leuk dat dat bijna weer begint! Ik heb het eerste seizoen echt in recordtempo gekeken, was echt hooked
Waarom lijkt niemand in that 90’s show ouder te zijn geworden?
Oe ik hoor net in Reality Check podcast dat Lena (van echte meisjes in de jungle) met de geluidsman van het programma is!
Ik ben echt blij dat Kitty & Red terugzijn . Ben blij verrast met deze serie!
ik was gisteren te lui/moe om de finale van gossip girl te kijken en nu wil ik spoilers zoeken maar eigenlijk wil ik ook verrast worden over de kromme manier waarmee ze hoogstwaarschijnlijk gaan afsluiten
julien calloway die haar vader vergeeft als hij keller vermoordt of zo
Ik begon aan Blockbuster maar jeetje, wat een slechte comedy. Echt niet vergelijkbaar met Superstore.
Het laatste seizoen Dead To Me vond ik minder leuk dan de vorige seizoenen.
Ik ben echt toe aan een succesje weer
Maak je maar geen illusies