Ja, eens! Heel erg leuk!
ik ga nu kijken
Kan ik iemand hier blij maken met een voucher voor Videoland? (verzilveren voor 31 januari) Staat voor 3 maanden gratis Videoland plus.
Deze zou ik wel graag willen hebben als je hem nog hebt!
Ik stuur je een berichtje!
Thanks!
Waarover?
Gossip Girl Reboot.
Vond het wel leuk dat Gossip Girl zich eindelijk bekend maakte aan de groep. Wat wel duidelijk was aan het einde is dat ze waarschijnlijk wisten dat er geen derde seizoen zou komen, veel verhaallijnen liepen af.
Gossip Girl Reboot
Wat stom dat einde in Rome, zo onnodig! En wat een stomme show ook eigenlijk, was echt hatewatchen grootste deel van de tijd
Erg leuk! Vind tot nu toe kattenmeneer een beetje naar, verder helemaal leuk.
Ik ben dit weekend met the office begonnen (ja zo 15 jaar te laat haha) eerste seizoen vond ik nog een beetje meh en keek ik vooral voor de achtergrond, maar nu het tweede seizoen zit ik hier helemaal van te genieten. Was echt even aan een serie met weinig/geen drama toe.
Ik vond Audrey ook slecht. En laatst ging het op het forum toch over een irrationele irritatie tegen ‘groot’ haar? Nou dat had ik bij haar ook de hele tijd.
En thank GOD nooit meer dit:
Vandaag De Stamhouder op NPO aan het bingen, ondanks dat ik normaal niet zo into oorlogsfilms en series ben vind ik deze erg mooi.
Alles was al af voor seizoen 2 en toen kwam tijdens het airen van seizoen 2 het bericht dat het contract niet verlengd zou worden. Je kan dan niet echt alle acteurs nog bij elkaar roepen en zeggen dat einde doen we even opnieuw.
Ik vond seizoen 1 van GG wel echt goed, seizoen 2
En dat einde in Italië lol
Blij dat ‘t klaar is nu
The last of us staat er weer op met een aflevering van 1 uur en een kwartier! Ik ben heel benieuwd vanavond… kan niet wachten
Same! Vind het ook echt mooi gemaakt, zeker voor een Nederlandse serie waar doorgaans wat minder budget voor is.
Ja en waarom waren monet (en ook wel luna) niet in Rome? Enige wat ik kan bedenken is budget?
Kan maar 1 ding zeggen over The last of us episode 3