The last of us
ik vond het zo lief maar ook zo verdrietigā¦
The last of us
ik vond het zo lief maar ook zo verdrietigā¦
Hahaaaaa deze aflevering van echte meisjes in de jungle
Of moet dat niet in dit topic
Accurate.
Haha ging echt stuk bij dat zinken
TLOU S01E03
Oh wat is the last of us episode 3 prachtig š„¹
TLOU ep 3
Ik keek dus het eerste halfuurtje ofzo met buikpijn omdat ik Frank niet vertrouwde (dat gevoel geeft deze serie me steeds) en nu ik het einde weet wil ik hem eigenlijk nog een kijken om er echt van te genieten, fantastische episode. Ook dat idee van de prepper op zich die het helemaal geregeld had voor zichzelf vond ik trouwens al een fantastische storyline
Ja, ik zit ook de hele tijd te wachten tot er iets gebeurt. Ook toen Ellie die kelder in ging, puntje van mijn stoelā¦
Wat een stel schreeuwlelijkers tegen elkaar
En zo irritant van Michella en Diva om in dat luxe kamp te blijven terwijl ze eerst netjes wordt gevraagd om weg te gaan.
Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren, blijkbaar gaan Annebel en Michella toch niet naar huis? Soort afvallersāeilandā?
Oh ja ik heb eigenlijk exact hetzelfde gevoel
Ik erger me zoooo aan Diva
Volgens mij gaan ze naar het andere kamp
Ik ook!
Spoiler aflevering 5, echte meisjes
ik vond het ook wel lekker wat ze te horen kreeg van Kelly. Ze was echt een 14 jarig puberaal meelopertje. En ik vind Michella ook heel vervelend, ik raakte helemaal overprikkeld door die vrouw (maar dat ligt aan mezelf). Jammer dat ze nog niet naar huis is.
Haha ja. Ze zegt zelf devil in disguise. Volgens mij klopt dat wel.
Kelly vind ik wel nuchter overkomen.
Ben benieuwd hoe naar het andere kamp gaat worden.
Grote achterban van de game, goede recensies, grote marketingcampagne, veel geld in de serie zelf gestoken, goed team (productie en acteurs), wekelijks een aflevering ipv in een keer alles.
Maar vooral omdat het het ook waarmaakt denk ik
Ja omdat de hype klopt vooral. Denk dat veel mensen die de game niet gespeeld hebben toch nieuwsgierig zijn geworden door alle lof en als dan blijkt dat het inderdaad zo goed is werkt het ook aanstekelijk.
Ja en onderschat niet hoeveel mensen die game hebben gespeeld, hij is echt iets van 37 miljoen keer verkocht in totaal (incl. tweede deel en remastered versie dan wel) Nou als een tiende of een kwart kijkt heb je denk ik al een hitserie?
Ja absoluut! Het is alleen naar mijn weten nooit eerder gelukt een echt goede verfilming van een game te maken, het zijn altijd tegenvallers. Als dit ook niet goed was geweest was er denk ik wel een deel afgehaakt na de 1e aflevering.
Deels wel maar ik snap echt niet hoe ze een derde seizoen zouden gezien hebben zonder GG en de grote cliffhanger alleen maar een rehash van Julian vs. Zoya drama, de logica dat ze dit niet eens met haar deelde ontgaat me echt volledig.
Ik ga alleen Luna missen, toch blij dat ze tenminste de laatste afleveringen eindelijk een personage mocht zijn.