(Spoilers echte meisjes afl 5)
Janice is inderdaad behoorlijk theatraal ja, maar iig wel eerlijk en duidelijk. En ze had ook gewoon wel een punt, blijf uit dat kamp. Ik vond eigenlijk dat ze nog lief voor die meiden was dat ze eten mee gaf enzo. Ik had ze allang weggefoeterd denk ik.
Ik kan ook niet zoveel met types zoals Jill, in het echte leven ook niet. Zo conflictvermijdend als de pest (waardoor en juist vaak conflicten ontstaan). Terwijl ik verder in de serie Jill eigenlijk best leuk vind overkomen! Ik kan me best voorstellen dat Janice een beetje in de steek gelaten voelde, Fabiola & Jill hadden die meiden ook wat eten kunnen geven en daarna terug kunnen sturen. Maar zij maakten de situatie juist erger door ze wel allemaal op schoot te nemen enzo, maar vervolgens nauwelijks te communiceren en maar een beetje daaps te blijven kijken. Als zij als een soort mediator waren opgetreden had Janine zich gesteund gevoeld en hadden diva & Michella afgedropen met wat eten waarschijnlijk
Ik denk dat Kelly toch wel mijn favo is. Gewoon nuchter, klaagt niet continu. Spreekt mensen ook wel aan. Wat ik wel minder leuk vond aan haar was dat ze eten ging jatten in dat andere kamp. Ik vond het ook jammer dat de productie dat toe liet .