Serietopic #4

Succession

Samenvatting

Juist en omdat ze vlg mij zulke rare jeugd hebben gehad (zie je ook in de afleveringen met hun moeder) reageert iedereen steeds heel primair en onzeker rondom Logan. Shiv doet zo raar hele tijd.

Heb je s3 nog te gaan? Die finale is echt zo pijnlijk, die laatste afleveringen in Italië zijn sws ook heel mooi!

Greg wordt denk ik steeds handiger in het spelletje

7 likes

Ja waar gaat deze spoiler over :rofl:

3 likes

Haha was in reactie op haar vraag over waarom een van de personages in Succession zo doet.

Heb het erbij gezet

2 likes

Ik ben voor nu ook weer door You heen, vind het ook erg leuk! Hele andere verhaallijn weer. En ook al halverwege het nieuwe seizoen van Love is Blind, kijkt ook weer lekker weg.

8 likes

TLOU AFL 5

mijn hart :sob::sob::sob: wat een kutttserie omg hoe doe je dit hoe schiet je een 8 jarig kindje dood… hoe schrijf je dit :disappointed: echt ijzersterke aflevering

8 likes

Vinden jullie TLOU eng?

• Ja
  • Beetje
  • Totaal niet

0 stemmers

Ik lees dat mensen het eng vinden maar dat is het toch niet echt? Vind het wel een tranentrekker, maar eng?

5 likes

You S4

Ik haat iedereen. Allemaal

3 likes

Nee ik had gehoopt dat het eng zou zijn, maar dat is het helemaal niet.

4 likes

Ja, het is meer onheilspellend dan echt eng ik ben constant bang voor wat er nu weer voor afschuwelijks gaat gebeuren met personages die ik na minder dan 10 minuten schermtijd niet meer wil verliezen (behalve Bill & Frank, dat was gewoon hartverwarmend en prachtig en een waardig einde). Zelfs de ‘slechteriken’ Melanie Lynskey en Jeffrey Pierce wilde ik niet kwijt :disappointed: Vond tot nu toe alleen de scène in het museum in aflevering 2 met de Clickers een beetje ‘eng’, maar ook niet eens heel erg

4 likes

Ik vond de bejaarde buurvrouw die ineens zo raar ging doen nog het engst.

12 likes

Hear hear. Ik wil er gewoon klaar mee zijn na dit seizoen. Is meer een hatewatch geworden dan iets leuks.

2 likes

Ja, maar meer omdat ik de hele tijd bang ben voor jump scares. Maar die lijken er niet echt in te zitten (of ze moeten nog komen, heb nu twee afleveringen gezien). Vond de game wel redelijk eng, maar dan moet je dus zelf bewegen, dus dat maakt het wat spannender.

3 likes
echte meisjes

Heeft Fabiola nu een shirt aan met FAT LIVES MATTER :sob:

4 likes

Reactie TLOU

Samenvatting

Ik ben op 10 minuten ofzo en het voelt nu al zo verdrietig en klikte expres wel op de spoiler en denk niet dat ik verder ga kijken. Dat kan ik echt niet aan :cry:

3 likes

TLOU episode 5

Samenvatting

Ja heb weer keihard zitten janken. Pff, ben echt een emotioneel wrak na iedere aflevering.

TLOU 5

Wat weer een top aflevering! Die scene met al die geïnfecteerden was ook zo spannend. En zo’n verdrietig einde :frowning:

2 likes

Ik ben me toch een partij afgeknapt op diva. Bijna alles wat ze in die tussenstukjes zegt is gewoon gemeen

7 likes

Same. Maar sowieso omdat ze zich door Michella voor het karretje laat spannen.
En ik snap de online haat op Janice niet. Ja ze was onaardig tegen Michella, maar kom op. Michella is echt zo’n monster waar je onmogelijk een gesprek mee kan voeren want dan gaat ze alleen maar harder gillen. Hoe kun je Janice niet begrijpen.

3 likes

Heeft iemand Love is Blind gekeken?!
(Of wordt het ergens anders besproken)

Samenvatting

Colleen en Matt… echt een vaag en awkward stel. Hij lijkt me ook iemand met een good guy uiterlijk die helemaal uit zijn stekker kan gaan. Echt een engnek…

Alexa en Brennon; leukkk

De abortus discussie tussen Nancy en Bartise vond ik zeer gewaagd voor een Amerikaans programma

Raven vind ik echt lief geworden :heart_eyes:

2 likes

Ja dat snap ik ook niet zo goed! En iedereen valt over Janice haar uitspraken. Maar het is wel oké om Annebel continu Annabol te noemen?? Dat is net zo goed een vorm van body shaming

3 likes