Murray bartlett is ook geweldig in Looking
@Branko dit is wel een handig filmpje:
Yessss vanaf dinsdag nieuw seizoen (19) van Greyās Anatomy op net5. Die is pas in juni op Disney+, vond dat echt zo lang wachten
Ja, blijkbaar New Amsterdam ook al geweest?
Ook gemist
Hahaha ik vind last one laughing echt heel grappig, net zoān random moment dat Stefano opeens roept āStefano is een hond! Stefano is een hond!ā en dat Roue dan zo droog zegt āheb je dit wel eens geprobeerd bij een try-outā
Sorry maar hij verpest echt het programma
Ik vond het best vermakelijk soms maar vond Nienke echt niks toevoegen. Ze had het alleen maar over piemels, sperma en slikken enzo.
Verder heb ik net nog het stukje met de fluit teruggekeken, het liedje zat de hele tijd in mn hoofd.
Stefano? Ik vond hem ook echt superkut, maar daarom juist zo grappig dat Roue hem zo zat te dissen
@Croky witte penis
Ik lig in mān bed de derde aflevering van the Last of Us te kijken en Iām trying not to cry.
Ik kijk nu brak āGirls 5evaā op Netflix. Het is best slecht maar als je je daar op instelt is het precies goed voor een dag als vandaag. Het doet me denken aan Pitch Perfect on a budget. Oh en ook nog een kleine rol voor Mindy uit Emily in Paris!
Damn net Sex and the City afgekeken en nu helemaal emo
Hahah ja ik ben dit ook gaan kijken. Heel slecht maar wel opzettelijk slecht. Moest ook echt lachen om die bible study waarin ze jezus vergelijken met darryl from the warehouse
Zag dat Tina Fey ook producer is dus dat verklaart wel het soort humor
Doe jezelf een lol en kijk alsjeblieft niet naar de reboot
Zo slecht?
Heerlijk hatewatchen Net als de films. De eerste is nog te doen, maar daarnaā¦
Die films vond ik tenenkrommend. De nieuwe serie ook wel maar had toch wel iets vermakelijks
Ik kan niet wachten tot ik straks de series finale van Happy Valley kan kijken. Zo benieuwd hoe het afloopt. Hoop ergens niet op een happy end
Hahaha love it dat Michella nu bij Janice in het team zit en zij dat echt VRESELIJK vindt. Dat ze ook echt zonder eten naar bed ging⦠Jammer dat ze alsnog naar huis is nu, zij zorgde wel voor vermaak en gedoe
Oh en als je dacht dat het nog niet erger kon, dat graaien in die bakken Gad-ver-damme!!
Ik ga m vanavond kijken. Ben zo nerveus ervoorš
Ohh wat begin ik janice mega irritsnt te vinden met die theatrale ogen
Sowieso moeten zulke kleurlenzen echt verboden worden
Het zijn alleen geen lenzenā¦