Serietopic #4

Veel hier hebben het laatste seizoen wel gekeken en besproken in dit topic toen het net uit was in oktober/november! Of bedoel je alleen de After the altar afleveringen?

Heb de extra afleveringen niet gekeken, vond het best een saai seizoen eigenlijk dus hoe het nu met ze gaat boeit me niet zo haha.

Omdat ik het theatrale van janice mega irritant vind. Die opengesperde ogen als ze wat zegt, die vage vuurdans

13 likes

En die heksenlach soms. Ze kan zo in een film spelen

2 likes

Janice zet steeds een typetje neer en komt heel nep over.

Ik zou trouwens zeven kleuren schijten bij de high tea. Poeh.

6 likes

Ik vind janice echt heel leuk. Maar ik ben zelf denk ik ook wel een beetje zo

3 likes

Ja ik kan haar echt 10x beter hebben dan die meiden zonder persoonlijkheid, Diva of Jill

Hoop dat Kelly wint

4 likes

Zo maar echt!!
Ik hoop dat Kelly wint, zij vond de jungle enzo wel echt leuk ook gewoon!

1 like

Huizenfixers afl 8

Die dude die heel random een verrot strandhuis koopt en daarna pas denkt van oh waar kan ik die plaatsen. Maar sowieso, dat huisje is zo verrot, daar moet je toch super veel geld in pompen om het nog een beetje leefbaar te maken. Ik erger me echt haha

7 likes

Iemand anders die Harlem kijkt? De eerste afleveringen van het tweede seizoen staan online (op Prime, iig in DE), heb de eerste drie nu gekeken en geniet er weer heel erg van!

2 likes

Oh leuk! Ik heb genoten van het eerste seizoen, maar wist niet dat het tweede al uit is, merci voor de tip!

1 like

Kijkt er al iemand red rose? Is het leuk? Ik zoek een nieuwe serie :joy:

1 like

Perfect Match (Netflix) ziet eruit als de ultieme trash tv bingewatch serie, iemand al begonnen? :popcorn:

3 likes

Ja. Het is heerlijke trash-tv inderdaad. Alleen Francesca (van Too Hot To Handle) is echt weer walgelijk, hoop dat ze er snel uit vliegt, maar dat zal wel niet.

5 likes

De helft van echte meisjes valt over de achterbaksheid van Annabel, maar vinden het wel oké als Jill met carnaval verkleed gaat als een overdreven versie van Annabel inclusief “neuscorrectie”. What in the mean girls fuck?

3 likes

Jaaa I love it. Het is een beetje zoals are you the one (m’n fav reality dating programma) meets love island maar dan met allemaal mensen die je herkent van andere reality series haha. Ik heb ze ook echt allemaal gezien behalve sexy beasts :smiling_face_with_tear:

Francesca is wel idd echt weer kut

5 likes

Kariselle is ook van are you the One trouwens. Ik haal niet uit je bericht of je dat wist ja/nee maar ik had een paar minuten zon error toen ik Perfect Match aanzette. Ze heeft namelijk een hele herkenbare stem maar ik kon die naam niet plaatsen: ze deed als Kari mee aan are you the One.

Ik heb alle 4 de afleveringen ook meteen achter elkaar gekeken haha, is wel het leukste ook denk ik als je die mensen kent/kan plaatsen vanuit eerdere programmas

2 likes

Oohh echt! Jaa dan heb ik haar daar vast in gezien want heb volgens mij echt alle seizoenen van are you the one gekeken haha. Vind haar wel grappig

Gisteren TLOU aflevering 5 gekeken en :sob::sob::sob: Ik moest wel echt even in deze serie komen, maar nu kan ik niet wachten op de volgende, je gaat nu echt om Joel en Ellie geven vind ik.

@Frenky nog bedankt voor de podcast tip! Leuk om wat extra’s mee te krijgen van de makers zo. Het staat ook op Spotify trouwens, dan heb je er dus geen beelden bij, maar wel handig om te luisteren terwijl je iets anders aan het doen bent (wat ik meestal doe bij podcasts).

3 likes

Nog niet. Staat nu op mijn lijst. Netflix?

1 like

Ik heb incognito afgekeken op videoland (6 afl). Ik vond het allemaal een beetje simpel en erg gemakkelijk gaan, maar het was op zich wel vermakelijk