Oh oeps, dacht dat ze bruine ogen had
Haha i get it! De discussie speelt al langer overal. Ze zien er ook echt uit als kleurlenzen haha
Doodeng dat ze die stenen gingen hakken zonder bril op
Ga nu Last of Us 4 kijken, maar even een āheads upā
De volgende aflevering (5) komt zaterdag al online in plaats van maandag, in verband met de super bowl.
Zou zonde zijn als je per ongeluk gespoiled wordt omdat je braaf tot maandag wacht!
Good to know!
TLOU S01E04
Deze aflevering was natuurlijk niet zo mooi en hartverwarmend als de vorige, maar vond het alsnog heel tof. Bella Ramsey is ook echt zo goed! En Pedro natuurlijk ook
Hoop dat er in de komende afleveringen wel ook wat meer infected zitten, er zat er volgens mij niet 1 in deze. Desondanks heb ik alsnog een paar keer echt met mijn adem ingehouden zitten kijken.
Thanks for the heads up! Vind het ook leuker om op za te kijken ipv op maandag. Al maakt het natuurlijk zo wel dat je iets hebt om naar uit te kijken op je saaie maandag haha
Ze heeft idd van zichzelf groene (?) ogen maar Michella zei dat ze ook nog eens van die ācatā eyes lenzen in deed. Die filter heeft ze ook heel vaak op insta dus ik geloofde het haha
Niet waar dus?
Ook in haar oude filmpjes is het niet zo āglanzendā (kan het niet echt goed omschrijven) als nu
Hahaha zou wel echt triest zijnš„¹
Ze plaatst ook weleens fotoās van vroeger met haar zus (dat ze die oude poses nadoen uit kindertijd) en dacht ook dat het toen niet zo licht was?
Maar goed missh wel hoor
Ze heeft zeker wel iets van een kleurlens eroverheen. Waarschijnlijk een honingkleur om het groen extra uit te laten komen. Zag het meteen.
Ik vind Michella normaal vreselijk, maar het afscheid met Diva vond ik toch echt wel echt cute.
Wauw, Succession is zoān goede serie! Net de laatste aflevering van seizoen 2 gekeken en ben helemaal flabbergasted.
Ja die is zo goed! En dan staat seizoen 3 je nog te wachten, lucky you
Deze video zet wel goed uiteen waarom ik Albie van The White Lotus nice guy-vibes vond hebben: The White Lotus - Albie's Weird Relationship with Women - YouTube
Vanavond laatste aflevering Better Call Saul
Die bakken waren echt smerig in EMIDJ. Ben benieuwd wat nog meer komt. Ben nooit zo van reality tv maar misschien meer kijken haha.
Gesprek met de oma van Diva vond ik schattig. Van Annabel heel droog. Hij vroeg bijna niks en zij zat alleen maar hoe ze eruit zag.
Nog even over The Last of Us algemeen
Ik snapte in de tweede aflevering niet dat Tess haar rugzak niet meegaf aan Joel & Ellie, daar zitten toch al hun survivaldingen in? Eten, ammo, zaklamp. En nu in deze aflevering ook weer, waarom grijpt Joel niet iig zijn rugzak even snel uit de auto, en evt. wat extra eten en ammo enzo. Nadat hij die jongen had doodgestoken was er toch verder niemand meer direct in de buurt? Nu hebben ze alleen nog maar haar rugzak en zijn revolverā¦
Haha oh shit sorry. Had het wel leuker gemaakt inderdaad.
Succession en Fleabag beide goed
Eerst Fleabag ben je zo doorheen kun je dan door naar succession
Zijn alle drie heel erg goed, Severance ook @Ster ! Maar alle drie ook heel verschillend, Fleabag is het grappigst en minst zwaar denk ik. Severance bizar, maar ook grappig, en heel goed. Succession is āserieuze televisieā met onsympathieke personages, maar op de een of andere manier blijf je toch kijken (alhoewel ik niet meer dan twee afleveringen achter elkaar kan kijken, dan heb ik wel even pauze nodig)