Serietopic #4

TLOU 4

Ik ben een fan van Melanie Lynskey in bijna al haar rollen, maar ik vond haar hier echt slecht en miscast. Ik was zo enthousiast om haar te zien in deze serie en t viel gewoon tegen.

Ik ben halverwege de eerste aflevering van stateless (ik denk trouwens dat deze serie echt een aanrader gaat zijn!) maar serena waterford van the handmaids tale speelt hier ook in. Maar Jeetje wat is die vrouw een goede actrice zeg! (& bloedmooi haha)

1 like

Net begonnen aan het 4e seizoen van ā€œYouā€ en ik heb echt zoiets van Here we go again…een herhaling van alle vorige seizoenen. Ook stom dat ze dit weer in twee delen hakken, echt zo’n random Netflix ding ook.

10 likes

Heb echt zin om dit te hatewatchen. Vond vorig seizoen ook al zo kut haha.

7 likes

Heb er ook intens weinig zin in, maar wil toch weten hoe het afloopt.

1 like
You S4. Eerste vijf afleveringen.

Eerste twee afleveringen helemaal bekeken, de drie overige doorgespoeld want hoofdpijn en geen geduld. Ik vind het nu zo onrealistisch worden dat het niet meer leuk is. Het hele burgemeester verhaal die boos is op de rijken en daarom rijke mensen vermoord vind ik ook niet echt interessant verder. Meh.

1 like

Ben het hier niet mee eens, het is een totaal andere verhaallijn. Het blijft slecht maar vind het wel vermakelijk.

Ik vind het nieuwe seizoen van You heel leuk! Verhaallijn anders aangevlogen, lekker over de top en je moet goed opletten. Gisteravond alles van de eerste helft gezien.

9 likes

Ik ben gisteren ook begonnen aan You en ben er nog niet helemaal achter wat ik ervan vind. Ben nog niet zo enthousiast moet ik zeggen, al vind ik de nieuwe draai aan de verhaallijn wel vermakelijk. Om voor de vierde keer weer hetzelfde verhaal uit te zetten zou ook niet echt een goede move geweest zijn gok ik

1 like

Net girls5eva afgekeken en vond S2 leuker dan de eerste eigenlijk! Ff inkomen in de flauwe humor maar ik denk dat als je the office-achtige humor leuk vind je dit ook wel kan waarderen. En leuke groei in de personages, grappige catchy liedjes… en ik ben al jaren fan van Sara bareilles dus ook leuk om haar te zien acteren!

4 likes

TLOU afl 5

Ik vond Ellie en Sam zo lief samen :broken_heart:

9 likes

Oh ik vind dit nieuwe seizoen You veel beter dan de vorige (en die daarvoor?)! Het doet me erg denken aan Dexter eigenlijk, een beetje diezelfde spanning? Ik houd er wel van.

Edit: bedenk me nu dat dat denk ik ook door die voice over komt :laughing:

6 likes

TLOU afl 5

jaaaa ik hoopte al mee dat haar bloed zou helpen maar vreesde al dat dat te makkelijk gedacht zou zijn. Verder was die uitbraak tof. Die reuze geïnfecteerde was bizar, dat was een geëvolueerde versie ofzo? En net toen ik me afvroeg waarom we eigenlijk nog geen geïnfecteerde kinderen hadden gezien kwam dat kind die truck in, haha

8 likes

Last of us 5

Samenvatting

Wat ik zo goed vind aan deze serie is dat de schrijvers geen half seizoen nodig hebben om je gehecht te laten raken aan een karakter.
Net als in aflevering 1 ( Sarah) en 3 ( bill en Frank) duurde het in aflevering 5 nog geen 10 minuten alvorens ik spreekwoordelijke bereid was om m’n leven te geven voor Henry en Sam.

Deze twee karakters staan, net als Frank en Bill, symbool voor de complexe ontwikkeling van de relatie tussen Joel en Ellie.
Het is zo slim gemaakt, en knap hoe ze platte karakters uit de game van essentiƫle waarde maken in de serie.
10/10

Wil ook nu weer even de officiƫle podcast van de makers pluggen. Gaat hier vooral over de casting van Sam.

13 likes

Helemaal mee eens. Het is echt waanzinnig knap gemaakt allemaal. Zoveel details en aandacht aan alles besteed

5 likes

Last of us: aanrader?

• Ja
  • Nee
  • (Nog) niet gezien

0 stemmers

4 likes

Ja, absoluut. Maar het is wel echt intens, eng en spannend. Je moet er wel tegen kunnen

1 like

Gewoon de eerste aflevering proberen. Kost je een uurtje en geeft een heel duidelijk beeld van de sfeer.

2 likes

Nah, ik vind ā€œYouā€ vooral schone schijn. Mooie, luxe sets, de beste van alle seizoenen tot nu toe, maar Penn Badgley acteert nog steeds precies als een potlood en de cast eromheen moet het weer een beetje redden.

5 likes

Is You te kijken als je seizoen 3 niet gezien hebt?

4 likes