Wel leuker als je seizoen 3 hebt gezien
Nee.
TLOU S01E05
Ze hebben naar me geluisterd, deze keer namen ze iig wel de rugzak van Henry mee
Wat een goede aflevering weer! Idd wat @Frenky ook al zei, zo knap hoe ze je in zoân korte tijd zo geĂŻnvesteerd kunnen krijgen in personages. Heb ook elke aflevering behalve de vorige al tranen gelaten (Sarah, Tess, Bill & Frank en nu Henry & Sam).
Was ook de hele aflevering zenuwachtig omdat ik elk moment de bloater verwachtteâŠ
Welke vond je leuker?
- White Lotus S1
- White Lotus S2
- Even leuk
- Even stom
- Nog maar 1 seizoen gekeken
- Niets van gekeken
0 stemmers
Ik heb seizoen drie ook niet gezien. Of nou ja ben ja drie afleveringen toen gestopt want saaaai. Maar vind dit seizoen prima te volgen hoor. Heb je S3 niet voor nodig.
Beter dan eerste seizoen? Ik geloof niet dat het eerste seizoen te overtreffen valt. En wat mij betreft hadden ze het daar ook bij gelaten.
Succession s2
Ik ben Nefertiti niet, maar denk dat het samenhing met Shivs overall ambivalentie of ze nu wel of niet (al) de spotlight moest pakken. Ergens hoopt dat haar vader haar zelf zou vragen/smeken. Zichzelf overschat als het enige kind dat het echt zou kunnen doen, ipv haar broers. Ook die andere media familie te vriend wil houden.
En toch nog steeds die âhard to get âhouding heeft van, als jullie me willen. En zelf ook ergens onzeker is of ze het wel kan? Maar toch ook zichzelf wil bewijzen van âI got thisâ
Eigenlijk helemaal meegaand in het psychologische spelletje waarin de vader iedereen tegen elkaar uitspeelt
Zo keek ik er iig naar
Nee ik bedoel de sets/cinematografie.
Oh zo!
Bij seizoen 1 regelmatig hard gelachen, bij seizoen 2 helemaal niet. Daarom vond ik 1 leuker/beter denk ik.
Ja ik had hetzelfde! Vond de setting van 1 ook leuker denk ik. Maar is een impopulaire mening zie ik haha
Succession
Samenvatting
Juist en omdat ze vlg mij zulke rare jeugd hebben gehad (zie je ook in de afleveringen met hun moeder) reageert iedereen steeds heel primair en onzeker rondom Logan. Shiv doet zo raar hele tijd.
Heb je s3 nog te gaan? Die finale is echt zo pijnlijk, die laatste afleveringen in Italië zijn sws ook heel mooi!
Greg wordt denk ik steeds handiger in het spelletje
Ja waar gaat deze spoiler over
Haha was in reactie op haar vraag over waarom een van de personages in Succession zo doet.
Heb het erbij gezet
Ik ben voor nu ook weer door You heen, vind het ook erg leuk! Hele andere verhaallijn weer. En ook al halverwege het nieuwe seizoen van Love is Blind, kijkt ook weer lekker weg.
TLOU AFL 5
mijn hart wat een kutttserie omg hoe doe je dit hoe schiet je een 8 jarig kindje dood⊠hoe schrijf je dit
echt ijzersterke aflevering
Vinden jullie TLOU eng?
- Ja
- Beetje
- Totaal niet
0 stemmers
Ik lees dat mensen het eng vinden maar dat is het toch niet echt? Vind het wel een tranentrekker, maar eng?
You S4
Ik haat iedereen. Allemaal
Nee ik had gehoopt dat het eng zou zijn, maar dat is het helemaal niet.
Ja, het is meer onheilspellend dan echt eng ik ben constant bang voor wat er nu weer voor afschuwelijks gaat gebeuren met personages die ik na minder dan 10 minuten schermtijd niet meer wil verliezen (behalve Bill & Frank, dat was gewoon hartverwarmend en prachtig en een waardig einde). Zelfs de âslechterikenâ Melanie Lynskey en Jeffrey Pierce wilde ik niet kwijt Vond tot nu toe alleen de scĂšne in het museum in aflevering 2 met de Clickers een beetje âengâ, maar ook niet eens heel erg