Ik vond de bejaarde buurvrouw die ineens zo raar ging doen nog het engst.
Hear hear. Ik wil er gewoon klaar mee zijn na dit seizoen. Is meer een hatewatch geworden dan iets leuks.
Ja, maar meer omdat ik de hele tijd bang ben voor jump scares. Maar die lijken er niet echt in te zitten (of ze moeten nog komen, heb nu twee afleveringen gezien). Vond de game wel redelijk eng, maar dan moet je dus zelf bewegen, dus dat maakt het wat spannender.
echte meisjes
Heeft Fabiola nu een shirt aan met FAT LIVES MATTER
Reactie TLOU
Samenvatting
Ik ben op 10 minuten ofzo en het voelt nu al zo verdrietig en klikte expres wel op de spoiler en denk niet dat ik verder ga kijken. Dat kan ik echt niet aan
TLOU episode 5
Samenvatting
Ja heb weer keihard zitten janken. Pff, ben echt een emotioneel wrak na iedere aflevering.
TLOU 5
Wat weer een top aflevering! Die scene met al die geïnfecteerden was ook zo spannend. En zo’n verdrietig einde
Ik ben me toch een partij afgeknapt op diva. Bijna alles wat ze in die tussenstukjes zegt is gewoon gemeen
Same. Maar sowieso omdat ze zich door Michella voor het karretje laat spannen.
En ik snap de online haat op Janice niet. Ja ze was onaardig tegen Michella, maar kom op. Michella is echt zo’n monster waar je onmogelijk een gesprek mee kan voeren want dan gaat ze alleen maar harder gillen. Hoe kun je Janice niet begrijpen.
Heeft iemand Love is Blind gekeken?!
(Of wordt het ergens anders besproken)
Samenvatting
Colleen en Matt… echt een vaag en awkward stel. Hij lijkt me ook iemand met een good guy uiterlijk die helemaal uit zijn stekker kan gaan. Echt een engnek…
Alexa en Brennon; leukkk
De abortus discussie tussen Nancy en Bartise vond ik zeer gewaagd voor een Amerikaans programma
Raven vind ik echt lief geworden
Ja dat snap ik ook niet zo goed! En iedereen valt over Janice haar uitspraken. Maar het is wel oké om Annebel continu Annabol te noemen?? Dat is net zo goed een vorm van body shaming
Veel hier hebben het laatste seizoen wel gekeken en besproken in dit topic toen het net uit was in oktober/november! Of bedoel je alleen de After the altar afleveringen?
Heb de extra afleveringen niet gekeken, vond het best een saai seizoen eigenlijk dus hoe het nu met ze gaat boeit me niet zo haha.
Omdat ik het theatrale van janice mega irritant vind. Die opengesperde ogen als ze wat zegt, die vage vuurdans
En die heksenlach soms. Ze kan zo in een film spelen
Janice zet steeds een typetje neer en komt heel nep over.
Ik zou trouwens zeven kleuren schijten bij de high tea. Poeh.
Ik vind janice echt heel leuk. Maar ik ben zelf denk ik ook wel een beetje zo
Ja ik kan haar echt 10x beter hebben dan die meiden zonder persoonlijkheid, Diva of Jill
Hoop dat Kelly wint
Zo maar echt!!
Ik hoop dat Kelly wint, zij vond de jungle enzo wel echt leuk ook gewoon!
Huizenfixers afl 8
Die dude die heel random een verrot strandhuis koopt en daarna pas denkt van oh waar kan ik die plaatsen. Maar sowieso, dat huisje is zo verrot, daar moet je toch super veel geld in pompen om het nog een beetje leefbaar te maken. Ik erger me echt haha
Iemand anders die Harlem kijkt? De eerste afleveringen van het tweede seizoen staan online (op Prime, iig in DE), heb de eerste drie nu gekeken en geniet er weer heel erg van!